فال روزانه/فال امروزسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

سه‌شنبه 14 مرداد 1399 طالع بینی
طالع بینی امروز

فال امروز ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۱۴ مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی فعال و پرانرژی، جسور، اجتماعی، مذهبی و علاقمند به هنر و موسیقی هستید. ویژگی های منفی نیز مثل هر شخص دیگری بخشی از وجود شما هستند و شما گاهی حسود و غیر قابل پیش بینی می شوید، اما باید تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا به این صفات منفی غلبه کنید. امسال اگر از خودتان به اندازه ی کافی مراقبت کنید و در هنگام بیماری به پزشک مراجعه کرده و داروهای لازم را مصرف کنید از لحاظ سلامتی به مشکل خاصی برنخواهید خورد. اگر قصد سرمایه گذاری را دارید به شما پیشنهاد می شود که در زمینه ی املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید، چون این کار سود زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. شما این فرصت را خواهید داشت که وضع مالی خود را به ثبات برسانید.

 

فال آنلاین حافظ

 

متولدین فروردین

مدتی است برای به دست آوردن پول بیشتر، تلاش زیادی کرده اید اما به هدف تان نرسیده اید. شاید بخواهید راه دیگری را انتخاب کنید اما در این راه باید با احتیاط قدم بردارید زیرا ممکن است برایتان دردسرساز شود. راههای ساده تر و سریع تری نیز وجود دارند به شرط آن که با یک برنامه ریزی منطقی جلو روید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید، به زودی همان رویایی که همیشه در سر می پروراندید، به واقعیت تبدیل خواهد شد. بنابراین خودتان را برای یک زندگی شیرین تر آماده کنید.

 

متولدین اردیبهشت

امروز تقریباً به هر چیزی که دست می زنید خوب از آب درمی آید، اما ممکن است ذوق و اشتیاقی که دارید گمراه تان کند. امروز چنان قدرتی دارید که می توانید هر دو سر قضیه را به خوبی به سرانجام برسانید. جست و جوی تاریکی ها برای یافتن حقیقت به معنی منفی گرایی نیست، زیرا هوشمندانه ترین راهکار در پیش گرفتن یک جست و جوی واقع گراست. اذعان داشتن به حقایق می تواند از وقوع مشکلات پیش بینی نشده در مسیر جلوگیری کند.

 

متولدین خرداد

امروز آنقدر ذهنتان را درگیر جزئیات کرده اید که دارید از اصل کار باز می مانید و این می تواند مانع رسیدن شما به اهدافتان شود. از صبح روز تعطیلتان نهایت استفاده را ببرید و کارهایی که برای صبح امروزتان برنامه ریزی کرده بودید را به طور کامل انجام دهید، زیرا در ساعات بعد از ظهر به احتمال زیاد درگیر کارهای دیگری می شوید و وقتی برای رسیدگی به کارهای شخصیتان برای شما باقی نخواهد ماند. مثلا ممکن است مهمان های ناخوانده زنگ در را به صدا در بیاورند، یا خیلی ناگهانی به یک مهمانی دعوت شوید.

 

متولدین تیر

شما برای خودتان اهدافی تعیین کرده اید که حتی دوستانتان نیز شما را به خاطر انها سرزنش می کنند و نگران این هستند که مبادا شکست بخورید. اجازه ندهید این انرژی منفی مانع پیشرفتتان بشود و روی نقشه هایتان تمرکز کنید. امروز شک و تردید شما را در خود فرا گرفته است. تصمیماتی که این اواخر در رابطه با روابط عاطفی خود گرفته اید ذهن شما را به خود درگیر کرده اند و نمی دانید این انتخاب هایتان تا چه حد درست بوده اند. بهتر بگوییم، این وضعیت باعث دلسردی شما نسبت به آینده ی این رابطه شده است. شما باید سعی کنید نگرانی ها و تردیدهایتان را کنار گذاشته و تمام قدرت و اراده خود را به کار بگیرید تا با نگاهی واقع نگرانه با مشکلاتتان روبرو شوید.

 

متولدین مرداد

امروز گرفتن تصمیم نهاییتان در رابطه با یک موضوع مهم، به این معناست که شما به نقطه عطف مهمی در زندگی خود دست یافته اید. سخت ترین قسمت این تصمیم گیری خداحافظی با روش ها، نظرات و اعتقادات قدیمیتان است. شاید گذشته خیلی راحت و اطمینان بخش به نظر برسد، به ویژه وقتی ناشناخته ها در راه هستند، اما با قدرت و عزم و اراده خواهید توانست آن را همراه با موفقیت پشت سر بگذارید.

 

متولدین شهریور

شما دارید در نگرش خود نسبت به زندگی و دنیای اطرافتان تغییراتی ایجاد می کنید، اما کمی طول خواهد کشید تا بپذیرید که دیگر هیچ چیز مانند گذشته نخواهد شد و باید شرایط جدیدتان را بپذیرید. سنتان هر چقدر هم که باشد، اکنون برای شما زمان رشد و بزرگ شدن است و دارید وارد مرحله ی دیگری از زندگیتان شده و به بلوغ می رسید. خوشبختانه پذیرفتن مسئولیت های جدیدی که به شما واگذار شده اند و یا خودتان آنها را به عهده گرفته اید به این معنا نیست که باید اهداف شخصیتان را قربانی کرده و برای همیشه کنار بگذارید.

 

متولدین مهر

امروز شما غرق در دنیای خیالات و افکارتان هستید و ارتباطتان را با دنیای اطرافتان تقریبا قطع کرده اید. رویاهای زیبایی که در سر دارید فرصت های بی شماری را در اختیار شما قرار می دهند و شاید فکر کنید که رسیدن به آنها برای شما کاری بسیار راحت خواهد بود. خیالت و رویاهای ما عامل محرکی هستند که ما را به سوی اهدافمان پیش می برند، اما فراموش نکنید که این تنها زمانی امکان پذیر است که ارتباط خودمان را با دنیای واقعی قطع نکنیم.

 

متولدین آبان

آیا دچار افسردگی شده اید؟ این حالت برای هر کسی ممکن است پیش بیاید. یکی از دوستانتان را به خانه تان دعوت کرده و یا به تماشای یکی از فیلم های خوب روی پرده ی سینما بروید. هر کاری که می دانید به بهتر شدن حال شما کمک خواهد کرد در برنامه تان قرار دهید و به هیچ وجه تسلیم این احساس منفی نشوید. شما باید کمی به دنیا درونی خود رجوع کرده و با کمی تعمق و تفکر به ریشه ی اصلی این حال خود پی ببرید. شاید دلیل این احساس افسردگی این باشد که شما فکر می کنید تنها مانده و به حال خود رها شده اید، اما شما کاملا در اشتباه هستید. کمی چشم هایتان را باز کنید و عقلتان را به کار بیندازید تا ببینید که اصلا تنها نیستید.

 

متولدین آذر

امروز شما نسبت به نظراتی که در مورد چیزهای مخنلف دارید با تعصب کامل رفتار می کنید و دلتان می خواهد ایده هایتان را با بقیه هم به اشتراک بگذارید. با این که معمولا خیلی محافظه کار هستید، امروز بی هیچ احتیاطی نظرات خود را بیان می کنید و در واقع اصلا نمی توانید جلوی زبانتان را بگیرید. شاید دیگران نتوانند منظور شما را به طور کامل متوجه شوند، اما همین جسارت و بی پروایی شما در بیان افکار و ایده هایتان می تواند برای آنها الهام بخش باشد. امروز شما بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید و نمی دانید که کدام مسیر را باید در پیش بگیرید، اگر کمی دقت کنید می بینید چیزی از درونتان شما را به سمت یک راه فرا می خواند، به این احساس خود اعتماد کنید.

 

متولدین دی

اگر دست از این تصور اشتباه خود برداشته و بپذیرید که شما یک ابرقهرمان نیستید و توانایی هایی در حد همه ی انسان های عادی دارید و شبانه روز برای شما هم مثل همه ی انسان های دیگر فقط از بیست و چهار ساعت تشکیل شده است، حالتان خیلی بهتر از حالا خواهد شد. شما یک ابرقهرمان نیستید و هیچ وقت هم نبوده اید، در واقع ابرقهرمان ها اصلا در دنیای واقعی وجود ندارد. البته، این واقعیت را هم در نظر داشته باشید که شما توانایی ها و استعدادهای قابل توجهی دارید که برخی را نادیده گرفته و برخی را هم به کل فراموش کرده اید. کمی دست نگه دارید و به دقت به این موضوع فکر کنید. حیف نیست این همه استعداد و توانایی بلااستفاده بماند؟!

 

متولدین بهمن

شما امروز حرف هایی که دیگران می زنند را می شنوید، اما به طور کاملا ناخواسته نمی توانید حرف هایشان را جدی بگیرید و توجه کافی به آنها داشته باشید. انگار همه می خواهند برای شما تعیین تکلیف کنند و فکر می کنند بهتر از خودتان می دانند که چه کاری برایتان بهتر است، اما نظرات آنها، حداقل امروز، برای شما هیچ اهمیتی ندارند و ترجیح می دهید به ایده هایی که خودتان در سر دارید بپردازید. در واقع شما امروز تصمیم دارید از روزتان لذت ببرید و برایتان اهمیت چندانی ندارد اگر نتوانید به همه ی کارهایتان برسید. تلاش های دیگران برای ایجاد احساس گناه و عذاب وجدان در وجودتان هم بی نتیجه خواهند بود. کودک درونتان امروز حسابی بیدار و سرحال است!

 

متولدین اسفند

حالا که این همه راه را آمده اید و تا این حد موفق شده اید نمی توانید اجازه بدهید همه ی زحماتتان به هدر بروند. شاید اکنون زمان دشواری برای شما باشد، چون این طور به نظر می رسد که زمان آن فرا رسیده که خودتان را یک بار و برای همیشه ثابت کنید. اجازه ندهید سختی هایی که سر راهتان قرار گرفته اند شما را از پای در بیاورند. به اندازه ی کافی استراحت و تفریح هم داشته باشید و به وضع تغذیه ی خودتان نیز رسیدگی کنید. شما توان کافی برای شرکت در این نبرد و پیروز شدن در آن را دارید، به شرط این که این فرصت را از خودتان دریغ نکنید. این را هم به یاد داشته باشید که پیش از هر شخص دیگری باید خودتان را به خودتان ثابت کنید.

طالع بینی امروز

فال روزانه /فال امروز چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

فال نوستراداموس

فال نوستراداموس دوشنبه 13 مرداد 1399

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا