فال روزانه شنبه ۷ دی ماه ۱۳۹۸

جمعه 6 دی 1398 طالع بینی
طالع بینی امروز

فال امروز ۷ دی ماه 

 

دوست عزیزی که ۷ دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک

شما خیلی راحت با دیگران ارتباط برقرار کرده و دوست می شوید و همین باعث می شود که نزد دیگران از احترام و اعتبار بالایی برخوردار باشید، اما باید مواظب باشید تغییر حالات روحیتان این وضع را به ضرر شما تغییر ندهد. امسال هزینه های غیر مترقبه ای در انتظارتان خواهند بود که به شما اجازه ی داشتن پس انداز چندانی را نخواهند داد، اما به طور کلی با مشکل چندانی مواجه نخواهید شد. اگر قصد انجام فعالیت های کاری و تجاری جدید را دارید بهتر است در آنها با کسی شریک نشوید. شما در محل کارتان خودتان را به عنوان یک نیروی کار قوی و کارآمد ثابت کرده اید و به همین دلیل هم امسال مسئولیت های بیشتری به عهده ی شما گذاشته خواهند شد. در ادامه ی این پیشرفت کاری در نیمه ی دوم سال درآمد شما نیز افزایش پیدا کرده و وضع مالیتان بهتر خواهد شد. اگر می خواهید نتایج بهتری بگیرید باید زیردست های خود را به داشتن عملکردی بهتر تشویق کنید. متأهل ها سال بسیار خوبی را در رابطه ی عاطفی خود تجربه خواهند کرد و همه چیز در جهت پیشرفت و موفقیت قرار خواهد داشت، اما باید خودتان هم مواظب باشید و دعواهای بیهوده راه نیندازید. مهر، آبان و دی بهترین ماه های سال خواهند بود.

 

بیشتر بخوانید:فال حافظ آنلاین

 

فروردین:

شما در چند هفته گذشته مشغول انجام کارهایی بوده اید که باعث شده اند احساس استقلال بیشتری داشته باشید و همین موضوع مایه رضایت و خوشحالی شما شده است. شما در حین انجام این کارها مهارت های تازه ای به دست آورده اید و اعتماد به نفس کافی برای به کار گرفتن آنها را نیز به دست آورده اید، امروز یک تلاش کافی است تا به نتیجه مورد نظرتان برسید. با وجود این که درگیری هایی که این اواخر با یکی از اطرافیانتان داشته اید به ظاهر حل شده اند، نبردی عمیق تر همچنان در جریان است. جای این که وقتتان را با تلاش برای قانع کردن دیگران تلاش کنید، نگاهی به درون خود انداخته و نقش خودتان را در کش آمدن این تنش و درگیری پیدا کنید

 

اردیبهشت:

شما مدتی است که سست شده اید و توان ادامه زندگی برایتان سخت شده است. اما باید به خاطر اطرافیان تان هم که شده است به فعالیت‌هایتان ادامه دهید زیرا آنها با دیدن شما نیرو و انرژی کار کردن دوباره را می‌یابند. سعی کنید مسئولیت‌هایتان را به خوبی انجام دهید نه این که در گوشه‌ای نشسته باشید و تنها نظاره گر باشید. زیرا با پشت سر گذاشتن این مرحله، زندگی روی خوبیش را به شما نشان خواهد داد. شما امروز در وضعیت پیچیده ودشواری مشغول بکار هستید. نیاز به زمان دارید و ممکن است اعتقاد داشته باشید که کار کردن به روش خودتان ممکن است ایده زیرکانه ای باشد.

 

خرداد:

اهداف بلند مدتی که مشخص کرده اید ممکن است با واقعیت جور نباشند. اگر سعی کنید هر طور شده به آن ها دست پیدا کنید، نتیجه ای جز دلسردی نخواهید دید. فکر نکنید که اگر تلاش و پشتکار نشان دهید، همه چیز خود به خود از عالم خیال به واقعیت تبدیل خواهد شد. به آرمان هایی که در سر دارید واقع بینانه نگاه کنید، باید بفهمید که آیا می توانید چنین اهدافی را طبق یک نقشه ی منطقی به پیش ببرید یا نه. عبور از این مرحله ی ابتدایی الزامی است، پس از آن می توانید درباره ی ادامه ی مسیر تصمیم بگیرید

 

تیر:

امروز ممکن است از لحاظ جسمانی زیاد سر حال نباشید و این موضوع شما را به فکر خواهد انداخت که بیشتر به سلامتی خود توجه کنید، البته جای نگرانی نیست و با هیچ مشکل خاصی روبرو نیستید. خوشبختانه با وجود ناخوشی جزئی که دارید سطح انرژیتان بسیار بالاست و رفتن به گردش و پیک نیک و یا ورزش کردن برایتان لذت بخش خواهد بود. روابطتان به وضعیتی رسیده اند که برایتان بسیار آشناست و احساس می کنید که قبلا هم به چنین مرحله ای رسیده بودید. مسئله ای که پیش از این حل شده بود و فکر می کردید دیگر برایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد دوباره سر باز کرده و به توجه و رسیدگی شما نیاز دارد، اما این بار تجربه به کمکتان خواهد آمد.

 

مرداد:

تغییراتی در زندگی شما اتفاق افتاده است و شما کاملاً آن را حس می‌کنید. شما با یک نفر روابط خیلی خوبی برقرار کرده‌اید که او نیز صادقانه شما را درک می‌کند. این دوستی دگرگونی خیلی مهمی در زندگی‌تان پدید آورده است، اما نباید انتظار هیجان داشته باشید. درعوض قبول کنید که فهم و بصیرت شما از بی‌ثبات بودن شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید صدمه خواهد خورد، اما نباید کاری کنید که اوضاع بدتر شود. امروز باید خیلی دقیق پیام تان را منتقل کنید، زیرا موفقیت یا شکست شما به این قابلیت بستگی دارد. حواس تان باشد که مسیر خلاقیت تان را با نظم و ترتیب بیش از حد خراب نکنید، بگذارید همه چیز خود به خود اتفاق بیفتد.

 

شهریور:

امروز به نظر می رسد که مدام از یک رویا به رویای دیگر می پرید و آن قدر صبر نمی کنید که رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید. اگر تصمیم دارید که همین طور ادامه دهید و خودتان را از واقعیت جدا نگه دارید، حداقل سعی کنید تا جایی که امکان دارد رویاهای تان را آگاهانه انتخاب کنید. اما این را هم بدانید که نباید خودتان را آن قدر غرق عقل و منطق کنید که دیگر جایی در عالم خیال نداشته باشید. فاصله ی اندکی است بین آن چه به چشم می بینید و آن چه در خیال تصور می کنید، حواس تان باشد که رویاهای تان شما را به اشتباه هدایت نکنند.

 

فال امروز ۷ دی ماه 

 

مهر:

امروز نظم خانه تان به هم ریخته است و هر کسی برای خودش مانند یک دولت خود مختار عمل می کند، یک نفر به دنبال کسب استقلال است و دیگری دلش می خواهد برای برنامه هایی که برای آینده خودش دارد پول جمع کند؛ خلاصه این که هر کسی به فکر خویش است. به همین دلیل هم ممکن است اگر در خانه باشید بیشتر وقت تنها بمانید زیرا هر کسی به دنبال کارهای خودش است. پس به شما توصیه می کنیم که شما هم به دنبال کارها و برنامه های شخصی خود بروید و روز تعطیلتان را با تنها ماندن در خانه هدر ندهید.شک و تردید را کنار بگذارید و در رابطه با اهدافتان با اطمینان پیش بروید.

 

آبان:

شما امروز می‌توانید به اندازه ای هوشیار باشید که ایده فوق العاده روشن و خالاقانه به ذهنتان تراوش کند. یا می‌توانید در بیان کردن افکارتان انقدر خودرای و مستبد باشید که هیچ کس جدی تان نگیرد!! اما کاری که باید انجام دهید این است که روش بینابین را در پیش بگیرید تا بتوانید بدون اینکه دیگران فکر کنند همه چیز می‌دانید استعدادهای خود را نشان بدهید. گوش کردن به حرف دیگران نیز می‌تواند شانس رسیدن به موفقیت را بیشتر کند. در رویکردتان برای رسیدن به اهدافتان انعطاف پذیر باشید تا ببینید اوضاع دوباره به نفع شما پیش خواهد رفت.

 

آذر:

امروز اگر بخواهید به کمک های دیگران تکیه کنید گمراه خواهید شد، پس بهتر است خودتان به تنهایی پیش بروید. البته فکر نکنید که امروز همه قصد فریب دادن شما را دارند، فقط این که ممکن است حرف هایی که بین شما و دیگران رد و بدل می شود موجب بدفهمی گردد و منظور همدیگر را درست متوجه نشوید. شاید فکر می کنید که با دقت به حرف های شان گوش می دهید، اما باز هم احتمال دارد که قصد و نیت آن ها را اشتباه برداشت کنید. سعی نکنید برای این که چیزی را بفهمید، به گمانه زنی های غلط روی بیاورید.

 

دی:

فعالیت های گروهی و کارهایی که امروز با دوستانتان انجام می دهید برای شما بسیار لذت بخش خواهند بود و شاید حتی برای انجام برخی پروژه های شخصی به شما انرژی و انگیزه بدهند. خوشبختانه شور و اشتیاق شما نسبت به زندگی و انرژیتان در حال حاضر در سطح بالایی قرار دارد و می توانید هر کاری که برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان لازم باشد را انجام دهید. امروز شما این شجاعت را دارید که کارهایی را انجام دهید که دیگران حتی حاضر به امتحان کردن آنها هم نیستند. اگر احتیاط کافی به خرج دهید نه تنها هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد، بلکه نتایج بسیار خوبی نیز به دست خواهید آورد و دیگران را شگفت زده خواهید کرد.

 

بهمن:

امروز شما با انرژی تمام آخرین تلاش خود را برای به دست آوردن هدفی که برایتان از ارزش و اهمیت بسیاری برخوردار است به کار خواهید گرفت. اراده و پشتکارتان در کنار شجاعتی که امروز در اختیار دارید معجزه خواهند کرد و خواهید توانست به آنچه می خواهید دست پیدا کنید. اگر کار دیگری نیز هست که دلتان می خواهد به انجام برسانید اما به نظر دیگران غیر ممکن می رسد امروز روز خوبی برای امتحان کردن شانستان می تواند باشد. با احتیاط جلو بروید، اما خیالتان از این که به هدفتان خواهید رسید راحت باشد. فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که تا پرونده های باز گذشته را نبندید وقت کافی برای رسیدن به رویاهایتان را نخواهید داشت.

 

اسفند:

امروز باید به خودتان افتخار کنید، زیرا این قابلیت را دارید که همه چیز را با دقت بسنجید و مهم ترین امور را برگزینید. این فرآیند دسته بندی کردن اطلاعات چیزی است که فعلاً باید با آن دست و پنجه نرم کنید. چیزی که این قابلیت را به شما داده قدرت عقل و منطق نیست، بلکه این رویاهای تان است که بیش از پیش فعال شده اند. پس سعی نکنید که افکارتان را مهار کنید، بلکه از این فرصت استفاده کنید، زیرا ممکن است در طولانی مدت به نفع تان باشد. از ضمیر ناخودآگاه تان بهره بگیرید، چرا که موجی از فرصت های شگفت انگیز را پیش روی تان قرار خواهد داد.

طالع بینی امروز

فال امروز یکشنبه ۸ دی ماه ۱۳۹۸

طالع بینی امروز

فال روزانه ۳ دی ماه ۱۳۹۸

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا