فال روزانه ۳ دی ماه ۱۳۹۸

دوشنبه 2 دی 1398 طالع بینی
طالع بینی امروز

فال امروز ۳ دی ماه 

 

دوست عزیزی که ۳ دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

امسال تغییرات اساسی، نه تنها در زمینه شغلی، بلکه در رابطه عاطفی تان نیز رخ می دهد. سعی کنید در تمام زمینه ها انعطاف پذیرتر باشید و خودتان را با شرایط اطراف تان تطبیق دهید. خودخواهی بیش از حد می تواند شما را از پیشرفت دور نگه دارد. امسال در تصمیم هایی که می گیرید، منطفی تر عمل کنید. به جای هدف های کوتاه مدت، برای اهداف بلند مدت خود وقت بگذارید. در ماه فروردین، مرحله ای از زندگی تان را پشت سر می گذارید و وارد مرحله جدیدی می شوید، پس از همین حالا قدم هایتان را محکم تر بردارید. تغییرات بزرگ و خوشایندی در سال پیش رو در راه دارید، به شرط آنکه فرصت های زندگی تان را به سادگی از دست ندهید. 

 

فروردین:

خوش بینی درباره آینده می‌تواند باعث شود انگیزه خوبی برای ادامه زندگی پیدا كنید، اما همچنان از این كه در حال حاضر چه اتفاقی دارد می‌افتد پریشان و هراسان هستید. شما ممكن است تمایل زیادی برای این داشته باشید كه تمركز خود را روی یك موقعیت عاطفی حساس بگذارید كه واقعا امروز این توجه شما مفید واقع خواهد شد. فقط به یاد داشته باشید كه مثبت اندیشی اكنون بسیار برای شما موثر خواهد بود تا زمانیكه حس معمول خود را در پیشرفت و ترقی از دست نداده‌اید. وقتی برای تجزیه و تحلیل كردن و برنامه ریزی كردن باقی نمانده است. پس از بازی كردن دست بردارید و همین الان اقدام كنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ كرده و در عین حال كارهایتان را انجام دهید.

 

اردیبهشت:

 امروز با به همراه داشتن موجی از انرژی درونی می تواند روز بسیار خوبی برای بازگشت قدرت و اعتماد به نفس همیشگی شما باشد. شاید تصمیم بگیرید از این روز تعطیل استفاده کرده و کارهای نیمه تمامی که روی هم انباشته شده اند را به انجام برسانید. شاید بتوانید تا پایان روز تقریبا همه این کارها را انجام دهید ولی یادتان باشد که امروز روز تعطیل است و باید حتما زمانی را هم برای خودتان و استراحت کردن در نظر بگیرید. اگر می خواهید این انرژی تازه بازیافته در طول هفته آینده نیز همراهتان باشد حتما تفریح و لذت بردن از روز تعطیلتان را هم در برنامه خود جای دهید.

 

خرداد:

 شما ممكن است ایده كاملا خاصی درباره آن كاری كه باید بكنید داشته باشید،‌ اما نبود اعتماد به نفس درشما ممكن است امروز به كارتان آید چرا كه می‌تواند باعث شود كه ایده‌هایتان را با كسی دیگر تقسیم نكنید. قسمتی از مشكل شما این است كه می‌ترسید نتوانید افكارتان را تماما بعمل درآورید. زمانی را صرف این كنید كه بیندیشید چه می‌خواهید بگویید،  قبل از اینكه نیات خود را بروز دهید. در وهله اول به نقشه اصلی خود بچسبید،‌ و بعد قادر خواهید بود كه مكالمه را به هر جایی كه مایل بودید هدایت كنید.

 

تیر: 

ممكن است از شدت احساسات خود اذیت شوید، اما حاضر هم نیستید كه از آنها دست بكشید. ممكن است از این بترسید كه نتوانید از این موقعیت دشوار راه فراری بیابید و با وجود اینكه عطارد منطقی سیاره حاكم شما امروز فعال است، شما هنوز توانایی این را ندارید كه واكنش‌های احساسی خود را منطقی جلوه دهید. از جنگیدن دست بكشید، از تجربه‌های خود استفاده كنید و از آنهایی كه داشته‌اید درس بگیرید. بعدها از فرصت‌های خود برای تحلیل موقعیت استفاده كنید و برای آینده برنامه ریزی كنید. قضاوت شما آنقدرها هم كه فكر می‌كنید آشكار و واضح نیست. پس پیشرفت خود را كند كنید.

 

مرداد:

شما ممكن است امروز در رابطه با كسی كه شما را به درستی نشناخته و قضاوت نادرستی كرده، عصبانی شده باشید. ناامیدی شما بیشترخواهد شد چرا كه به نظر می‌رسد جدایی بین شما بیشتر شود، اما به یاد داشته باشید كه اوضاع بدتر از این است كه به نظر می‌رسد. به یاد داشته باشید یك فرصت جدید می‌تواند یك مشكل را حل كند و می‌تواند به موقعیت كمك كند. قدم اول را بردارید و صحبت را آغاز كنید.

 

شهریور:

شما امروز بر سر دوراهی قرار گرفته اید. شاید دلتان بخواهد که با عجله از این دوراهی بگذرید، بنابراین می‌توانید از شر آن خلاص شده و مسیر دیگری را برگزنید. اما وقتی که شروع می‌کنید، می‌بینید که راه‌های بسیار زیادی از آنها منشعب می‌شود و آن راهی که شما در زندگی تان برمی‌گزینید تاثیرات طولانی مدتی خواهد داشت. بنابراین چیزی که ابتدا بر اساس حس و غریزه آغاز می‌کنید تا مدتها می‌تواند تاثیرات خود را داشته باشد. مهم نیست که چقدر از کارتان لذت می‌برید؛ فقط نباید عجله کنید. همه چیز را به حال خود بگذارید، زمان آن را حل می‌کند.

 

فال امروز ۳ دی ماه

مهر: 

امروز شما در عالم فکر و خیال فرو رفته اید و این وضعیت خاطرات گذشته را یکی یکی در ذهن شما بیدار می کنند. مرور این خاطرات می تواند شما را با برخی از ویژگی های اخلاقیتان که زیاد به آنها توجه نداشته اید رو در رو کند. شما نیاز شدیدی به در میان گذاشتن این احساسات و اکتشافات درونی با دوستی صمیمی و یا شریک زندگیتان احساس می کنید، اما متأسفانه طرف مقابلتان نمی داند چه واکنشی باید به گفته های شما نشان بدهد. شما نباید از این موضوع ناراحت شوید، زیرا هیچکس نمی تواند اهمیت این مسئله را به خوبی خودتان درک کند. اگر ایده هایی برای افزایش درآمدتان دارید فعلا در مورد این موضوع سکوت کرده و به تنهایی همه جوانب را مورد بررسی قرار دهید.

 

آبان: 

اگرچه ممكن است شما بسیار مایل باشید كه عشقی زودگذر را تجربه كنید، به خاطر این كه می‌دانید لذت‌های شیرین می‌توانند برای روزهایی كه احساسات تیره و تاری كه می‌دانید طی روزهای آینده خواهید داشت، ذخیره شوند. اما امروز ممكن است  گیج شوید و قادر نباشید كه فراتر از عادت‌های منفی همیشگی قدم بردارید. اما نگران نباشید؛ ابرها كنار خواهند رفت و آسمان صاف خواهد شد و شما احساس شادكامی‌ بیشتری خواهید كرد قبل از اینكه حتی بدانید چه اتفاقی افتاده است.

 

آذر:

 شما وسوسه شده‌اید كه یك رابطه واقعی را كه كه در حال ایجاد شدن است را شفافیت ببخشید. شما فكر می‌كنید كه تمركز روی یك مشكل می‌تواند فقط آن را بدتر كند. متاسفانه، جلوگیری از ابراز احساسات تان می‌تواند روابط تان را صدمه بزند، پس با حقیقت روبرو شوید و احساسات خود را بیان كنید، حتی اگر در این راه بعضی ناراحتی‌ها هم بوجود بیاید. آرام باشید و كارهای شادی بخش بكنید. اگرشما كارتان را امروزانجام دهید،‌ فردا احساس بهتری خواهید داشت.

 

دی:

ملاقات با یكی از دوستان و یا یكی از آشنایان سابق می‌تواند احساس اعتماد به نفس را در شما بالا ببرد. به نظر می‌رسد كه اطمینان دیگران اكنون به شما بیشتر از این است كه شما راجع به خودتان دارید. این به این خاطر نیست كه اعتماد به نفس شما ضعیف است؛ موضوع این است كه شما واقعا نیاز به این دارید كه سعی كنید با شخص دیگری غیر از كسانی كه از شما انتظاراتی دارند ملاقات كنید. اگر احساس اعتماد به نفس شما ضعیف شده، باید سعی كنید كمی‌از كار دست بكشید. شاید به نفعتان باشد که فعلا قضاوت هایتان را برای خودتان نگه داشته و صدایتان را بالا نبرید.

 

بهمن:

 اتصال پیچیده ونوس- كارن امروز در نشان شما دیده می‌شود، و بیانگر این است كه هنوز فرصت این نیست كه از احساسات شدید خود كه برای رهایی و آسودگی شما می‌آیند دست بكشید. شما می‌توانید با یك برخورد بچگانه با موقعیت‌های دشواری كه برای بزرگترها بوجود می‌آید قضیه را فیصله دهید و این می‌تواند همه كسانی را كه درگیر هستند خلع سلاح كند. فقط سعی نكنید كار خارق العاده‌ای انجام دهید. ممكن است برای كمی ‌پیشرفت راه طولانی وجود داشته باشد!

 

اسفند:

 زندگی شما همیشه با تخیلات بسیار همراه است واین می‌تواند باعث شود تلاش كنید تا آنها را تحقق بخشید یا اینكه در رویاهایتان غرق شوید.اما اكنون  تبدیل رویا و تصور به واقعیت می‌تواند با مشكلات بسیار همراه باشد چرا كه شما همواره از این می‌ترسید كه اهدافی كه برای رسیدن به موفقیت داشتید به سرانجام نرسند. اینكه از خود بپرسید كه چه می‌خواهید شروع خوبی است، اما مهمتر این است كه زمان را از دست ندهید و با شجاعت پیش بروید.

طالع بینی امروز

فال روزانه شنبه ۷ دی ماه ۱۳۹۸

طالع بینی امروز

فال امروز ۱ دی ماه ۱۳۹۸

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا