فال روزانه شنبه ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸

شنبه 30 آذر 1398 طالع بینی
طالع بینی امروز

فال امروز ۳۰ آذر ماه

 

دوست عزیزی که 30 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی منطقی و عملگرا، احساساتی، با صداقت، سخاوتمند و دارای قدرت تخیل بسیار قوی هستید. شما ذهنی بسیار قدرتمند و درک فوق العاده بالایی دارید و فکر می کنید که هرگز برای یادگیری دیر نیست. شخصیت و رفتار خوشایند شما باعث می شود بین همه عزیز باشید، دیگر نیازی به این که بخواهید برای جلب توجه دیگران ولخرجی کنید نیست. امسال انرژی شما در سطح بالایی قرار دارد و قدرت کافی برای رویارویی با هر چالشی را در اختیار دارید. سفرهای زیادی در طی سال خواهید داشت که می توانند منافع مادی بسیاری برای شما به همراه داشته باشند. امسال فرصت استحکام بخشیدن به رابطه عاطفیتان را در اختیار شما خواهد گذاشت و اگر خودتان هم بخواهید می توانید آینده ای که رویایش را در سر دارید برای این رابطه رقم بزنید.

 

فروردین: 

این روزها به تاریخ و شخصیت های تاریخی علاقمند شده اید و دوست دارید زمان بیشتری را به مطالعه کتاب های تاریخی اختصاص دهید. این کار نه تنها شما را سرگرم خواهد کرد، بلکه اطلاعات تان را نیز افزایش خواهد داد. پس بر این عادت خود تا می توانید پافشاری کنید. دوستی رازی را با شما در میان گذاشته است. شاید وسوسه شوید که او را با دیگران نیز در میان بگذارید، اما حواس تان باشد که این کار به ضرر شما هم تمام خواهد شد. پس رازنگه دار خوبی باشید.

 

اردیبهشت: 

روی انرژی فوق العاده ای که در امروز جریان دارد سرمایه گذاری کنید و خیالتان راحت باشد که ضرر نخواهید کرد. اکنون زمان بسیار خوبی برای بیان خودتان و احساساتتان با قدرت و به محکم ترین شکل ممکن خواهد بود. با این حال باید مواظب باشید که در این زمینه زیاده روی نکنید تا مبادا در طرف مقابلتان واکنشی منفی ایجاد کنید. در موقعیت هایی که پیش می آیند و کارهایی که انجام می دهید سعی کنید ذهنی باز و پذیرا داشته باشید و فکر نکنید که همه چیز حتما باید همان طوری که شما برنامه ریزی کرده بودید پیش برود.

 

خرداد: 

حتما برای خودتان هم تعجب برانگیز است! امروز پر از عشق هستید طوری که با شریک زندگی تان طور دیگری رفتار می کنید. طرز فکر، احساسات و خواسته های او برایتان اهمیت یافته و دوست دارید بیش از همیشه با او در ارتباط باشید. اکنون بهترین زمان است تا آنچه را که مدت ها در دلتان است، به زبان آورید. با این کار درک بهتری از یکدیگر نیز پیدا خواهید کرد. امروز تمام محدودیت ها، مرزها و قانون ها را رها کنید و خودتان را به دست موج بسپارید تا شما را با خود به هر جا که دوست دارد، ببرد.

 

تیر:

شما هنوز به ایده‌آل‌های خود نرسیده‌اید، ولی هنوز باید صبر کنید. خوشبختانه شما خیلی سرسخت بوده و الان لازم است که تا جایی که در توانتان است صبرکنید! تا موقعی که شما با کار سخت و کافی خودتان را در بوته آزمایش قرار می‌دهید، خوب است که دمدمی ‌مزاج بودنتان را نشان دهید. حتی اگر نتیجه‌ای که خواهانش بودید را هنوز ندیده‌اید، در مسیری که پا گذاشته‌اید باقی بمانید.

 

مرداد: 

شما برای هفته‌های متمادی روی صحنه بودید! ولی حالا زندگی شما کاملاً آماده ورود به مراحل بعدی است. شما پیش از این احساس می‌کردید انرژی تان در حال کمتر شدن است، اما هنوز هم مباحثی که مربوط به ابراز کردن احساسات می‌شود فوق العاده قدرتمند هستند. به جای اینکه در جستجوی راه‌های جدیدی برای نشان دادن خودتان و حرف زدن باشید، تجربیات به یادماندنی خود را مطرح کنید. دوباره بازگو کردن داستان‌هایی که مربوط به حوادث گذشته هستند بهتان کمک می‌کند تا احساسات‌تان را در مورد اتفاقات جدید بیان کنید.

 

شهریور:

شما خیلی تلاش می‌کنید که دامنه اطلاعات کامل و خوبی داشته باشید، اما مثل اینکه به خاطر شخصی که در زمینه گزارش دادن حقایق خیلی مورد اطمینان نبوده است دچار سوءتفاهم شده‌اید. هم اکنون افراد دیگر شاید حتی متوجه هم نشوند که بخش خیلی مهمی ‌از حوادث روی داده را از دست داده‌اند، اما شما مانع آنها نشوید و بگذرانید فرجام و نتیجه غلطی که دلشان می‌خواهد را در ذهنشان ترسیم کنند. فقط به افراد دیگر تکیه نکنید که حقیقت را بهتان بگویند، شما تنها کسی هستید که می‌توانید به طور کامل حقیقت را به خودتان بگویید!

فال امروز ۳۰ آذر ماه

مهر:

رک بودن یکی از خصوصیات بارز شماست اما امروز کمی تغییر رویه می دهید و الگوهایی را که برای خود ساخته بودید، زیر پا می گذارید. ترجیح می دهید قبل از بیان کلمات آنها را به خوبی بسنجید. به موضوعات متافیزیک و فلسفی علاقمند شده اید، با خواندن کتاب های مختلف در این زمینه دید مثبت تری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. مجبور به گرفتن تصمیمی هستید، هر چه بیشتر این موضوع را کش دهید، به ضرر خودتان تمام خواهد شد. پس به قول معروف: یا رومی رومی، یا زنگی زنگی.

 

آبان:

در ماه گذشته نگرانی‌های مالی شما بیشتر شده بودند، تا جایی که شما آرزو می‌کردید درآمد ثابتی داشته باشید. باوجود این در حال حاظر شما خیلی مطئن نیستید و هنوز هم ناراحتی‌هایی وجود دارد. به خاطر اصلاح کردن دیدگاه‌هایتان در مورد جهان واقع از رسیدگی به اهداف خود صرف نظر کنید. اگر مجبور شدید برنامه‌هایتان را نیز معوق بگذارید و خیلی بلندپروازی نکنید، وگرنه زندگی تان دچار عدم تعادل خواهد شد.

 

آذر: 

امروز احساس قدرت می کنید. نه تنها از سلامت جسمی، بلکه از سلامت روحی بالایی برخوردارید. شما شرایط سختی را پشت سر گذاشتید و خوشبختانه توانستید به خوبی از پس آن برآیید. همین به شما انگیزه داده تا راهتان را با اراده بیشتری ادامه دهید. به فکر تغییر شغل هستید تا نه تنها درآمدتان را افزایش دهید بلکه کاری بیابید که واقعا به آن علاقه دارید. توصیه ما این است که این راه را حتما دنبال کنید چون پیشرفت تان قطعی است.

 

دی:

برای شما خیلی اهمیت دارد که تا فردا که خورشید وارد نشانه تان می‌شود تمام کارهای ناتمام مربوط به اداره و یا خانه را تمام کنید. متاسفانه هم اکنون تمام نکات مبهم تبدیل به کشمکش و مجادله می‌شوند. ساده سازی کارها تبدیل به امری کاملاً پیچیده شده است. باهمه این احوال وارد شدن به ماه تولد شما بهتان توانایی می‌دهد فرصتهای جدیدی برای خود خلق کنید.

 

بهمن:

این وقت سال برای بیشتر مردم زمان معاشرت‌های اجتماعی است، اما این موضوع در مورد شما به حداکثر خود رسیده است. باوجود خورشید و بهرام که در یازدهمین خانه شما، یعنی خانه دوستان، حضور به هم می‌رسانند، شما سعی می‌کنید قبل از اینکه زمان بهره برداری از انرژی تان فرا برسد، فعالیت‌تان را در حوزه مربوط به خود کمی‌ بیشتر کنید. شما در حال رسیدن به نقطه عطفی هستید که خودتان به تنهایی از این موقعیت سود فراوان خواهید برد، پس لزومی‌ ندارد در برابر تغییراتی که در پیش است مقاومت کنید.

 

اسفند:

درک آنچه دیگران در درون احساس می کنند، برای شما ساده است. شما توانایی این را دارید که از نگاه دیگران به راز دلشان پی ببرید، سعی کنید از این خصوصیت به نحو احسنت استفاده کنید. در بیان افکارتان به دیگران نیز احتیاط کنید زیرا ممکن است موجب سوتفاهم شود. امروز روز فوق العاده ای برای بیرون رفتن از خانه و خرید لباس است. کارهایتان را رها کنید و به زندگی تان کمی هیجان دهید. به زودی شخصی به شما علاقمند خواهد شد، قبل از هر جوابی به او، عاقلانه فکر کنید و تمام جوانت را در نظر بگیرید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید.

با ما همرا باشید…..

طالع بینی امروز

فال امروز ۱ دی ماه ۱۳۹۸

طالع بینی امروز

فال روزانه 12 آبان 1398

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا