فال روزانه شنبه 12 بهمن 1398

شنبه 12 بهمن 1398 طالع بینی
طالع بینی امروز

فال امروز ۱۲ بهمن ماه 

 

دوست عزیزی که 12 بهمن به دنیا آمده ای، تولد مبارک

 

شما فرد با استعدادی هستید که باید خدا را برای آن شاکر باشید. در چند ماه آتی این ویژگی بر موفقیت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت بنابراین از توانایی تان تا آنجا که می توانید استفاده کنید. مسئولیت پذیری شما از امروز بیش از قبل می شود، بنابراین باید دقت خود را نسبت به اطرافتان بالا ببرید. یکی از دوستان تان پیشنهادی به شما می دهد که با قبول کردن آن زندگی تان از این رو به آن رو می شود. اما برای تصمیم گیری به خودتان زمان دهید و عجولانه عمل نکنید. ماه تیر تغییری در سبک زندگی تان ایجاد می شود که بر روحیه شما نیز تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. یکی از بزرگ ترین نگرانی های زندگی تان را به کمک یکی از دوستان تان حل خواهید کرد، به شرط آنکه صبر خود را در مورد هر موضوعی بالا ببرید. سال پیش رو یکی از بهترین سال های عمرتان خواهد بود، از تک تک لحظات آن لذت ببرید

 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز انرژی بدنی زیادی را برای کارتان می گذارید. پس از همان صبح، وعده های غذایی تان را کامل بخورید تا برای یک روز پر از فعالیت توان کافی داشته باشید. حواس تان باشد که محدودیت های زیادی پیش پایتان قرار دارد اما نباید خودتان را به آنها محدود کنید. از طرف دیگر هم اگر محتاط نباشید، ممکن است اشتباهات غیر قابل جبرانی را مرتکب شوید. یادتان باشد که برای بلند شدن اول باید خزیدن، نشستن و بعد راه رفتن را بیاموزید. صبوری کلید موفقیت شماست.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

آیا خودتان را درگیر پروژه ای کرده اید که احتیاج به خلاقیات بالایی دارد؟ اگر می خواهید که این کار را با موفقیت به اتمام برسانید باید سختی های زیادی را متحمل شوید. در این مسیر شریک زندگی تان می تواند کمک حال تان باشد. به زودی مسیری در زندگی تان باز می شود. شاید برای قدم گذاشتن در آن تردید داشته باشید یا که حتی دیگران شما را از این کار منصرف کنند اما اگر می خواهید پیشرفت کنید، جسور باشید و برای تجربه های چیزهای جدید قدم بردارید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز ناگهان این فکر به سرتان می زند که دکوراسیون خانه را تغییر دهید. این تغییر ممکن است خرید یک دست مبل یا حتی جابه جایی گلدان ها باشد اما در هر صورت زمان زیادی را از شما می گیرد، پس اگر کار مهم دیگری دارید، آن را در اولویت قرار دهید و سپس با تمرکز لازم به خانه خود تنوع دهید. اخیرا گره ای به کارتان افتاده است که دوست دارید تنهایی آن را حل کنید اما یادتان باشد که چند فکر می تواند راه حل های بهتری ارائه دهد. از آنجا که خانواده امین ترین افراد زندگی ما هستند، از آنها مشورت بگیرید.

 

فال روزانه متولدین تیر

مروز بیشتر وقت تان صرف گفتگو با همسایه یا حتی همکاران تان خواهد شد. باقی روز هم دوست دارید که بیرون از خانه بگذرانید. فردی در مقابل شما قرار خواهد گرفت که به نظرتان شخصیت عجیب و غریبی دارد. در ابتدا دوست دارید که از او دوری کنید اما روحیه کنجکاو شما مانع این کار می شود. در هر صورت روز پر هیجانی خواهید داشت. در انتهای روز نیز یکی از دوستان تان با شما تماس می گیرد و یک پیشنهاد کاری به شما می دهد. قبل از قبولی آن خوب زمانبندی های لازم را انجام دهید. سلامتی شما در اولویت تمام کارهاست.

 

فال روزانه متولدین مرداد

یک پولی به دست تان می رسد که نه از خوش شانسی شما بوده و نه پولی باد آورده، بلکه نتیجه تلاش های چند وقت اخیرتان بوده است. شما برای به دست آوردن این پول سختی های زیادی را متحمل شده اید اما این مقدار دور از انتظارتان بوده است، به همین دلیل کمی گیج می شوید. فعلا تا سر فرصت برای آن هیچ برنامه ای نچینید. موضوعی شما را نگران کرده اما پس از گذراندن آن خواهید فهمید که این استرس شما بی مورد بوده است. اگر شما به توانایی هایتان ایمان داشته باشید، دیگران نیز به شما ایمان خواهند آورد.

 

فال روز متولدين شهريور

امروز پر از انرژی و به دنبال راهی برای تخلیه آن هستید. پیاده روی در یک فضای زیبا می تواند همان چیزی که به دنبالش هستید باشد. البته قبل از رفتن، از دوست تان بخواهید تا در صورت امکان شما را همراهی کند. در طول مسیر خبرهای خوبی را نیز از زبان او خواهید شنید. در فکر شروع یک کاری هستید اما این را هم بدانید که ممکن است تا مدت ها نتوانید نتیجه مطلوب تان را به دست آورید اما با صبوری، ناگهان چشمان تان را باز می کنید و می بینید که یکی از بزرگ ترین آرزوهای زندگی تان برآورده شده است.

فال امروز ۱۲ بهمن ماه

 

فال روزانه متولدین مهر

شما معمولا طرفدار اعتدال و انصاف در رفتار هستید، اما امروز تمایلتان به خدمت رسانی به دیگران و از جان گذشتگی بیش از هر وقت دیگری است. شما در حال حاضر ترجیح می دهید به جای این که روی انجام کارهایتان و دنبال نمودن اهدافتان تمرکز کنید وقتتان را برای خدمت به دیگران صرف کنید، اما اگر به این رفتار فداکارانه ادامه دهید در پایان روز به مشکل برخواهید خورد. سعی کنید مرز بین خدمت به دیگران و قربانی کردن خودتان را تشخیص دهید و خواه پول یا وقتتان باشد و خواه انرژی و احساستان، تنها از چیزی به دیگران بخشید که خودتان به آن نیاز ندارید. یادتان نرفته که در پروازها هم در مواقع اضطراری می گویند ابتدا ماسک خودتان را بگذارید و سپس به دیگران کمک کنید؟

 

فال روزانه متولدین آبان

 

امروز ممکن است تغییرات و پیشرفت هایی که در زندگیتان ایجاد شده اند باعث شوند افرادی به دیدن شما بیایند و خوشحالی در فضای خانه تان موج می زند. شاید حتی یک مهمانی یا دورهمی برگزار کنید و شادیتان را با دیگران شریک شوید. این موضوع وقتتان را خیلی خواهد گرفت، اما انرژی مثبت زیادی را نیز به شما منتقل خواهد کرد. از این روز زیبا و شانسی که به شما روی آورده است نهایت استفاده را ببرید. ایده های فوق العاده ای به سرتان می زنند که وقتی م یخواهید دیگران را هم در جریان آنها قرار داده و یا نظرشان را جویا شوید می بینید که نمی توانید به خوبی در موردشان توضیح دهید و درک حرف هایتان برای دیگران دشوار است، چطور است اصلا چیزی نگویید؟

 

فال روزانه متولدین آذر

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی خواب آلود و بی حوصله هسید، اما در ادامه روز ذهنتان درگیر مسائل اقتصادی شده و به طور جدی به دنبال راهی برای بهبود بخشیدن به وضعیت مالی خود خواهید بود و به همین منظور تحقیقات زیادی انجام خواهید داد. جستجو کردن برای یک سرمایه گذاری مطمئن برای آینده ای بهتر کاری قابل تحسین است، اما به شرط آن که باعث نشود کارهای اصلیتان را کنار گذاشته و تأثیری که فعالیت های زمان حالتان روی رفاه آینده تان می توانند داشته باشند را نادیده بگیرید. امروز زمان زیادی را صرف رسیدگی به خانه تان خواهید کرد و شاید برای تغییر دکوراسیون منزلتان به خرید بروید، حواستان باشد بیشتر از کوپنتان پول خرج نکنید.

 

فال روزانه متولدین دی

کم بودن پیشرفت شما باعث شده است که بخواهید بیشتر و بیشتر فشار وارد کرده و به سمت جلو پیش بروید، اما امروز این طور به نظر می رسد که بی آن که هیچ حرکتی در کار باشد، فقط چرخ هایتان دارند می چرخند و شما دارید خودتان را خسته می کنید. مسیری که شما دارید طی می کنید به خاطر مشکلات و ناهمواری های به ظاهر کوچک و بی اهمیت خیلی پیچیده تر از آنی شده است که انتظارش را داشته اید. بر خلاف آن چه خودتان فکر می کنید، سپردن کارها به دست حس خلاقیتتان خیلی بهتر از منطق همیشگیتان برای پیش بردن کارها و استفاه از انرژی امروزتان به کارتان خواهد آمد. قلبتان چیزهایی را می داند که ذهنتان نمی تواند درک کند.

 

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما در تمام طول روز خوشحال خواهید بود و از ثمره زحمات چند سال گذشته خود لذت خواهید برد. شما در حال حاضر می توانید اهداف و چیزهایی را دنبال کنید که پیش از این هرگز قادر به انجام آنها نبوده اید. امروز شما همچنین از جذابیت ویژه ای برخوردار هستید و دوستان قدیمی و جدیدتان دورتان را گرفته اند و حتی فرصت این که بتوانید نیمه گمشده تان را پیدا کنید برای شما فراهم است. اگر همه چیز آنقدر خوب به نظر می رسد که برایتان قابل باور نیست خودتان را نیشگون بگیرید تا از این که بیدار هستید اطمینان پیدا کنید. قرار نیست زندگی همیشه سخت و بی رحم باشد، گاهی جادوی قدرت خداوند را در کوچک ترین چیزها هم می شد دید.

 

فال روز متولدين اسفند

تمام موفقیت ها و خوش شانسی هایی که طی چند ماه گذشته مایه خوشحالی شما شده اند به اندازه کافی به شما آرامش داده اند تا روی علایق معنوی و هنری خود تمرکز کنید. شاید امروز چند غافلگیری خوشایند در انتظار شما باشند. شما امروز با افراد جدیدی دیدار خواهید داشت که با آنها علایق مشترکی دارید. آنچه از آنها یاد می گیرید به رشد و پیشرفت بیشتر شما کمک خواهد کرد. شاید خودتان دلتان بخواهد با خودتان خلوت کنید و در سکوت استراحت کنید، اما علاوه بر کارهایی که برای انجام دادن دارید، دیگران از شما انتظار دارند برای آنها هم وقت بگذارید. شاید بهتر باشد در طول روز کارهایتان را انجام داده و از غروب آفتاب وقتتان را برای خودتان کنار بگذارید.

فال نوستراداموس

فال روزانه/ فال نوستراداموس ۳ خرداد ۱۳۹۹

طالع بینی امروز

طالع روزانه پنج شنبه 3 بهمن 1398

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا