فال امروز یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸

شنبه 29 تیر 1398 طالع بینی
فال روزانه 

فال روزانه

طالع بینی امروز شما چگونه است

فال روزانه متولدین فروردین

به زودی درگیر پروژه ای می شوید که مدت هاست به دنبالش هستید. آنقدر منتظر این فرصت بوده اید که تمام وقت و انرژی خود را صرف آن می کنید. اما حواستان باشد که این کار شما را از انجام ضروریات زندگی تان غافل نکند. شما فرد به شدت عاقل و باهوشی هستید پس سعی کنید از آن به بهترین نحو استفاده کنید. امروز عصر هر کاری که دارید را زمین بگذارید و کمی مدیتیشن کنید. این کار تنش و استرس را از شما دور کرده و ذهن تان را برای فعالیت های بعدی آماده می کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت
به زودی فرصتی برایتان فراهم می شود تا کاری را که مدت های زیادی است بدان علاقه دارید، انجام دهید. ممکن است در ابتدا ترس و دودلی مانع از پیشرفت تان شود اما اجازه ندهید هیچ چیز شما را از ادامه راه باز دارد. کافی است به خود و توانایی هایتان ایمان داشته باشید، آنوقت خواهید دید که با کمی تلاش چگونه همه چیز بر وقف مرادتان پیش خواهد رفت. از دست فردی عصبانی هستید اما این عصبانیت شما بی دلیل است. بهتر است بار دیگر به حرف های او گوش دهید و این بار منطقی تصمیم گیرید.

فال روزانه متولدین خرداد
امروز توجه شما به موجودات زنده بیش از حد شده است. به عنوان مثال دوست دارید که به گل ها آب بدهید، حیوانات را نوازش کنید، با کودکان مهربان باشید و به همسرتان عشق بورزید اما حواس تان باشد که در این کار زیاده روی نکنید زیرا ممکن است برخی افراد از این رفتار شما سو استفاده کنند. از آنجا که خانواده و عشق زندگی تان دوست دارند شما را آرام و ریلکس ببینند، سعی کنید کمی از این انرژی را صرف خودتان کنید تا خستگی های چند وقت اخیر از تن تان به در شود.

بیشتر بخوانید:فال حافظ آنلاین

فال روزانه متولدین تیر
امروز مسئولیت های زیادی روی سرتان تلمبار می شود. از یک طرف مجبورید کارهای خودتان را به اتمام برسانید و از طرف دیگر دیگران نیز از شما می خواهند تا به آنها کمک کنید. از آنجا که شما فردی مهربان و فداکار هستید، درخواست آنها را رد نمی کنید و با تمام مشغله هایتان به یاری شان می شتابید. اگر نتوانستید امروز کارهایتان را به اتمام برسانید نگران نشوید. فرصت زیاد است. سعی کنید در انتهای روز زمانی را به استراحت خود اختصاص دهید. کلید موفقیت شما در چنین روزی تعادل است. پس تا جایی که ممکن است آن را حفظ کنید.

فال روزانه متولدین مرداد
به زودی پولی به دست تان می رسد. اگر چه دوست دارید آن را همان طور که خودتان می خواهید خرج کنید اما بهتر است کمی بیشتر در مورد آن فکر کنید. شاید بد نباشد آن را فعلا در بانک بگذارید. از آنجا که در حال حاضر ذهن شما درگیر است، زمان خوبی برای تصمیم های بزرگ نیست. خواندن یک کتاب می تواند ذهن شما را باز کند و ایده های جدیدی به شما دهد. فقط یادتان باشد که آنها را یادداشت کنید تا فراموش نشوند. پیاده روی در فضای باز نیز در تغییر روحیه تان موثر خواهد بود.

فال روز متولدين شهريور
احساسات شما امروز فوران کرده است طوری که دوست دارید وقت تان را با شریک زندگی تان بگذرانید. اگر متاهل هستید، خوردن شام در رستورانی رمانتیک را به شما پیشنهاد می دهیم. اگر هم مجرد هستید تماشای فیلم یا خواندن کتاب های رمانتیک می تواند کمی از عطش شما را کاهش دهد. اگر امروز به بیرون از خانه می روید، به ظاهرتان رسیدگی کنید. شلوار جین به همراه پیراهن یا مانتویی به رنگ روشن، گزینه خوبی برایتان خواهد بود تا هر آنکه را که می خواهید به سمت خود جذب کنید.

بیشتر بخوانید:تقویم نجومی امروز یکشنبه 30 تیر 1398

فال روزانه متولدین مهر

ایده ای به ذهن تان رسیده که می تواند در بهبود وضعیت مالی تان موثر باشد. از آنجا که شما فردی نیستید که مدام از این شاخه به آن شاخه بپرید یا افکار پوچ را در سرتان بپرورانید، بد نیست که این ایده را جدی بگیرید و به آن بها دهید. فقط حواستان باشد که تا قبل از عملی شدن این موضوع آن را با دیگران در میان نگذارید چون ممکن است ستگ پیش پای شما بیاندازند یا با حرف هایشان شما را از این کار منصرف کنند. به ندای قلب خود گوش دهید و با اراده ای راسخ جلو روید.

فال روزانه متولدین آبان
امروز شانس با شماست. به هر چه دست بزنید، طلا می شود و به هر جا قدم بگذارید بهشت… پس بهتر است به دنبال کارهایی که دوست دارید بروید تا به بهترین شکل برایتان انجام شوند. اختلافی میان شما و عشق زندگی تان بوجود آمده که شما را نگران کرده است. بی تفاوتی های طرف مقابل تان را نسبت به این اتفاق جدی نگیرید. جای نگرانی نیست زیرا او تنها کمی زمان می خواهد تا بیشتر به آنچه برای بهبود این رابطه لازم است، بیاندیشد. خودتان را با ورزش سرگرم کنید تا هم وضع جسمانی و هم وضع روحی شما را به بهترین شکا تغییر دهد.

فال روزانه متولدین آذر
امروز در آینه به خودتان نگاه می کنید اما احساس خوبی ندارید. برای این که این حس از بین رود، امروز عصر به بازار بروید و کمی برای خودتان خرید کنید. با پوشیدن لباس های نو حس مثبت بیشتری به شما منتقل خواهد شد. از خوردن و آشامیدن بیش از حد نیز در چنین روزی خودداری کنید. مطمئن باشید که حالتان بهتر خواهد شد. دوستی شما را به یک مهمانی دعوت می کند، اگر چه تمایل زیادی به آن ندارید اما بهتر است بدان پاسخ مثبت دهید. این میهمانی، حتی بیش از آنچه فکر را بکنید، روحیه شما را دگرگون خواهد کرد.

فال روزانه متولدین دی
تا می توانید امروز ارتباطات خود را گسترش دهید زیرا در میان همین ارتباطات اطلاعات خوبی به دست تان می آورید که مسیر زندگی تان را متحول خواهد کرد. یکی از نزدیکانتان دچار مشکلی شده که برای حل آن به سراغ شما می آید. شاید ترجیح دهید که خودتان را درگیر این مسئله نکنید اما بهتر است به او کمک کنید. شما توانایی زیادی در آرام کردن دیگران و حل و فصل اختلافات دارید. خوش بینی شما نیز انرژی مثبتی به دیگران منتقل می کند که حائز اهمیت است. پس خودتان را از دیگران دریغ نکنید.

فال روزانه متولدین بهمن
آیا برای امشب خود برنامه ای با دوستان خود گذاشته اید؟ اگر جواب شما منفی است، بهتر است همین حالا گوشی تلفن را بردارید و یک قرار ملاقات با دوستان خود ترتیب دهید. از آنجا که امروز جذابیت شما سر به فلک کشیده و از نظر روحی نیز در سطح بالایی قرار دارید که می تواند دیگران را نیز تحت تاثیر قرار دهد، بهترین فرصت است تا خودتان را نشان دهید. رابطه امشب شما با دیگران می تواند پیوندهای محکم تری میان تان برقرار یا حتی اگر مجرد هستید، فرصت های خوبی برای انتخاب یک شریک زندگی ایجاد کند.

فال روز متولدين اسفند
امروز دوست دارید تمام وقت خود را بیرون از خانه بگذرانید اما مسئولیت های زیادی روی سرتان ریخته که شما را از این کار منع می کند. فردی از شما طلب کمک می کنید، اگر چه تمایلی به کمک به او ندارید اما این کار را انجام می دهید. شاید از این که مجبور به این کار شدید، ناراحت و عصبی باشید اما بهتر است به روی خودتان نیاورید و تشکر او را بپذیرید. امشب زمان خوبی برای پیاده روی زیر سقف پر از ستاره آسمان است. با این کار آرامش بار دیگر به شما باز می گردد.

طالع بینی امروز

طالع بینی روزانه : فال روز پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸

فال روزانه 

فال روز پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا