فال امروز چهارشنبه 9 اسفند 1396

سه‌شنبه 8 اسفند 1396 طالع بینی
فال امروز چهارشنبه 9 اسفند 1396

فال امروز چهارشنبه 9 اسفند 1396

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 9 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 9 اسفند 1396 برای متولدین فروردین ماه

ظاهرا امروز نسبت به گذشته راحت‌تر می‌توانید برنامه‌های خود را سازمان دهی کرده و دست به کار شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما از تمام مسئولیت‌ها فارغ هستید، بلکه هم اکنون توانایی بیشتری دارید و می‌توانید بدون اینکه درقید و بند محدودیت‌های افراد دیگر گیر کنید به حرکت خود ادامه بدهید. از آزادی‌ها و اختیارات جایگزین استفاده کنید، اما از حقوق و مزایای جدید خود سوء استفاده نکنید، وگرنه آزادی و استقلال‌تان خیلی سریع تر از وقتی که پدیدار شده بوید، ناپدید و نابود می‌گردد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 9 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 9 اسفند 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

هم اکنون شما می‌دانید که چه می‌خواهید و تا موقعی که کارهایتان شما را به اهدافتان برسانند از خدا می‌خواهید بهتان صبر و شکیبایی بدهد. اما اگر ببینید در بخشی از کارتان با شکست مواجه شده‌اید این عقب گرد باعث ناامیدی‌تان می‌شود. شما باید نصیحت‌های سازنده را گوش کنید. اگر شما بدانید در اینجور مواقع برای پیشرفتتان چه کاری باید انجام دهید می‌توانید بر ناامیدی غلبه کرده و دوباره تلاش کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 9 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 9 اسفند 1396 برای متولدین خرداد ماه

شما بزرگترین شانس زندگی تان را در روزهای آینده تجربه خواهید کرد، بهتر است با فکر و منطق مطلق پیش بروید، مانع احساسات تان شوید و اجازه ندهید تنها احساسات تان شما را پیش ببرد زیرا در این صورت شانس خود را به راحتی از دست خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 9 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 9 اسفند 1396 برای متولدین تیر ماه

موضوعاتی وجود دارد که شما باید در مورد آن با یک دوست یا یک همکار صحبت کنید، احتمال دارد که بزودی اقدام کرده و با آنها صحبت کنید. اما شاید طبق برنامه هایتان پیش نروید، دیگران شاید فکر کنند که شما خیلی احساساتی هستید. حتی اگر در ابتدا قدری نا امید شدید، خیلی زود تسلیم نشوید. پافشاری و سماجت شما می تواند شما را به هدفتان نزدیک کند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 9 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 9 اسفند 1396 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز وسوسه شده‌اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید، اما به این معنا نیست که شما می‌خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می‌شوند، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده‌اند تجربه می‌کنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 9 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 9 اسفند 1396 برای متولدین شهریور ماه

 عذر و بهانه دیگر قابل قبول نیست؛ شما باید به مجموعه پیچیده‌ای از حقایق، روابط و آرزوهایتان که تا الان دست و پای شما را بسته بودند توجه کنید. در مورد وجود آنها اصلاً نباید شک کنید؛ مطئناً تعداد آنها خیلی زیاد است. خوشبختانه امروز شما در عین حال که حتی بیشتر از توان یک انسان معمولی تلاش می‌کنید، قادر هستید که مثل اشعه های لیزر فکرتان را متمرکز کنید!!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 9 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 9 اسفند 1396 برای متولدین مهر ماه

 شما علاقه ای به بحث با کسی را ندارید که تصمیم خود را گرفته است.اصلاً نیازی به این ندارید که چیزی را به کسی ثابت کنید. اما از بحث و گفتگو کنار نایستید زیرا به ناچاراختلاف به وجود می‌آورد. و دو نفر را به جان هم می‌اندازد. شما می‌توانید به بهترین نحو با شفاف سازی درمورد عقایدتان عاقل بودن خود را نشان دهید بدون اینکه با آنها بجنگید.

همچنین بخوانید : تمام مطالب جالب و خواندنی از سراسر دنیا

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 9 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 9 اسفند 1396 برای متولدین آبان ماه

ممکن است امروز رابطه شما با همسر یا دوست تان به طرز عجیبی بهم بریزد چرا که اختلاف عقایدی که شما با هم دارید منجر به یک درگیری لفظی شدید خواهد شد. یکی از شماها ممکن است خونسرد و آرام باشد و درگیری را خاتمه دهد ولی باعث می‌شود دیگری عصبی تر شود. اگر این درگیری منجر به این شود که قلب هر دو شما بشکند مطمئن باشید هیچ کدام تان برنده نخواهید شد. به جای اینکه آنقدر با هم بجنگید تا ثابت کنید کدام یکی از شما درست می‌گوید یک نفس عمیق بکشید و تظاهر کنید که هر دو پیشکشی دارید که باید به یکدیگر تقدیم کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 9 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 9 اسفند 1396 برای متولدین آذر ماه

در حالی که زمام امور را از دست داده‌اید، بریاتان خیلی مهم است که یاد بگرید خونسردی خود راحفط کرده و شکیبا باشید. شما می‌دانید که چه کاری می‌خاوهید انجام دهدی، اما بی صبری شما مشکلاتی برایتان ایجاد می‌کند که نمی‌توانید آنزوری که دوست داشتید با سرعت به سمت جلو حرکت کنید. به جای گیر کردن در دام موانع و مشکلات، شما می‌توانید با آرام کار کردن و بیشتر احتیاط کردن آنها را از سر راه خود بردارید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 9 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 9 اسفند 1396 برای متولدین دی ماه

 زمانی که قوانین و محدودیتها به خوبی تعریف شوند شما به راحتی می توانید همان کارهایی را انجام بدهید که قصد انجام دادنش را داشته اید. اما امروزه با توجه به اینکه این مرزها تعیین نشده اند اوضاع خیلی نامرتب شده است. وقت خودتان را برای شناسایی کردن این مرزها تلف نکنید. فقط به قراردادهای اجتماعی  توجه کنید، برای اینکه این کار مطمئناً می تواند شما را از دردسر دور نگه دارد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 9 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 9 اسفند 1396 برای متولدین بهمن ماه

ابرهای توفانی ماوراءطبیعه دارند از آسمان زندگی شما کنار می‌روند و آن را صاف می‌کنند .  شما هلهله کنان این افق را می بینید. به نظر نمی‌رسد آنها آنقدر باشند که بتوانند راه شمارا سد کنند اما اطمینان بیش از حد هم ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد. اگر بیش از حد بی دقت باشید ممکن است بخش مهمی‌از اطلاعات را از دست بدهید یا اینکه به اتفاقی که می‌افتد به تندی واکنش نشان دهید. با این وجود امروز یک نتیجه مثبت می‌گیرید پس زیاد نگران این نباشید که چه اتفاقی می‌افتد و نتیجه کار خراب می‌شود!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 9 اسفند 1396

– فال روزانه در روز 9 اسفند 1396 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز دوباره می‌خواهید به مشکلات قدیمی توجه کرده و سعی می‌کنید برای تعادل برقرار کردن بین نیازهای خود و نیازهای دوستان و همکارانتان تعادلی متناسب برقرار کنید. اگر شما همراه با دیگران درگیر یک پروژه شده‌اید، در عمل کردن به عنوان عضوی از تیم اگر نخواهید از اثرگذاریتان کمتر کنید با مشکل مواجه خواهید شد. به جای اینکه نگران سازنده بودن خود باشید، سعی کنید کارهایی انجام دهید که با اعضای دیگر گروه هماهنگ باشد.

منبع:نمناک

فال امروز پنج شنبه 10 اسفند 1396

فال امروز پنج شنبه 10 اسفند 1396

فال امروز سه شنبه 8 اسفند 1396

فال امروز سه شنبه 8 اسفند 1396

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا