فال امروز چهارشنبه 8 فروردین 1397

چهارشنبه 8 فروردین 1397 طالع بینی
فال امروز چهارشنبه 8 فروردین 1397

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 8 فروردین 1397

فال روزانه در روز 8 فروردین 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز نیازی نیست که منتظر دستورالعمل های رئیس خودتان بمانید، برای اینکه شما می توانید به راحتی بفهمید که او از شما چه می خواهد. ولی باز هم باید حواس خود را جمع کنید، وگرنه فرجام بدی خاوهید داشت که اصلاً قابل توجیه نخواهد بود. به جای اینکه با انجام دادن کارهای بی اهمیت وقت باارزش خود را تلف کنید، از نگرش های سازنده خود بهره بگیرید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 8 فروردین 1397

فال روزانه در روز 8 فروردین 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 لزومی ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چراکه کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می گذارد. فراموش نکنید که سستی ها و ضعف هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می شوید بیشتر از آن چیزی که حس می کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می شود. باوجود اینکه اگر به روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 8 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 8 فروردین 1397 برای متولدین خرداد ماه

برنامه ی کاری سخت امروز باعث شکست شما می شود. اگر یک قراری دیر بشود ، هر یک از طرفین مثل هم رفتار می کنند، مشکل را بیشتر کرده و تقویم شما را به هم می ریزند.به عبارت دیگر، اگر در روش خود منعطف باشید می توانید روز خود را مثل آب خوردن مدیریت کنید . بین قرار ملاقاتهایی که دارید اتاق را ترک کنید تا بتوانید تغییراتی که در مقابل روش شما قرار می گیرند را کنترل کنید .

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 8 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 8 فروردین 1397 برای متولدین تیر ماه

 شما با پرورش دادن خود و دیگران تمایل دارید که کاملاً در حرفه تان پیشرفت کنید، اما امروز صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته های بزرگتری دارد. حتی اگر شما بدانید که جسمتان لزوماً به تحرک بیشتر – اعم از روحی و فیزیکی- نیاز ندارد، باز هم احساس آشفتگی می کنید. باوجود این شما کاملاً عملکردی همراه با ریسک را بیشتر از عملکردی معمولی می پسندید. بدون اینکه خود و دیگران را به مخاطره بیندازید سعی کنید راهی که شما را سریعاً به مقصود می رساند را بیابید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 8 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 8 فروردین 1397 برای متولدین مرداد ماه

شما یک راهنمای خوب هستید و امروز روابط اجتماعی شما قوی تر شده است، به طوری که دوستان و همکارانتان از شما می خواهند که آنها را راهنمایی کنید. به جای اینکه در زمان خوشی پیشروی آنان باشید، باید سعی کنید شور و هیجان را ثابت نگه دارید. اگر این شور و هیجان شدت پیدا کند و سپس ناپدید شود به نفع هیچ کس نیست. در ابتدا به آرامی حرکت کنید و سپس در طول روز به سرعت حرکتتان بیافزایید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 8 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 8 فروردین 1397 برای متولدین شهریور ماه

 فقط به خاطر اینکه این روزها دیگران شما را فرد خوبی می دانند، دلیل نمی شود که شما مجبور باشید به جای نیازهای خود به نیازهای افراد دیگر توجه کنید. شما به خود اطمینان دارید و می دانید که بهترین کار را نجام داده اید و فرصت این را ندارید که از دیگران هم حمایت کنید. اما اکنون اعتماد به نفس بیش از اندازه داشتن می تواند به ضرر خودتان تمام شود؛ نشان دادن ضعف های خود شاید مهم ترین کاری باشد که حالا می توانید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 8 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 8 فروردین 1397 برای متولدین مهر ماه

اکنون برایتان سخت است که تصویر روشنی از اهدافتان در ذهن تجسم کنید، برای اینکه خیلی به اطرافیانتان وابسته شده اید. اگر توجه شما از کارهای خودتان به طرف شخص دیگری معطوف شده است، قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرید حواستان را خیلی جمع کنید. شما به هیچ وجه قصد ندارید که چیزی را تغییر دهید، فقط این روزها باید از اهمیت روابطتتان آگاه شوید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 8 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 8 فروردین 1397 برای متولدین آبان ماه

با وجود اینکه امروز اوقات خوشی را در پیش رو دارید اما سعی کنید در آن افراط نکنید. نگذارید آن خوشی را که مدت ها در پی آن بودید شما را به دردسر بیندازد؛ شما کارهای بسیار مهمتری دارید که باید انجام دهید؛ بهترین استعدادهایتان را به کار بگیرید و مشغول شوید. هر چقدر مشتاقتر باشید احتمالا بیشتر از آنچه انتظار دارید پاداش دریافت خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 8 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 8 فروردین 1397 برای متولدین آذر ماه

شما وقتی هنگام رسیدگی کردن به مسئل مالی تان با ناسازگاری روبرو می شوید، دوست دارید که راحت و بی خیال باشید، البته اتفاق خطرناکی هم نخواهد افتاد. این موضوع فقط در مورد مسائل مالی صدق نمی کند، بلکه در مورد شخصی هم که شما بر او نظارت دارد اتفاق می افتد. تا زمانی که احساس امنیت را در خودتان به وجود نیاورده اید حرکت کردن برای شما مشکل است. اما ثبات و پایداری زمانی به وجود می آید که در روش و رفتارتان انعطاف پذیر و سازش پذیر باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 8 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 8 فروردین 1397 برای متولدین دی ماه

 در مراحل بعدی زندگی تان افرادی که از شما قدرتمندترند وارد زندگی تان می شوند و شما را تحت فشار قرار می دهند که از حق خود بگذرید. شما باید به این موضوع توجه کنید، اما این اتفاق موقعی پیش می آید که شما عضو یک گروه یا سازمان اجتماعی جدید شده اید. جای تعجب نیست که وقتی دوستان تان خودشان را تغییر می دهند، پس شما هم دنیای خود را تغییر خواهید دهید. مبارزه و تقلا برای حفظ کردن چیزهایی که برایتان مناسب نیستند می تواند آنقدر خسته تان کند که وقتی برای مسائل مهم تر نیاز به انرژی دارید نتوانید کاری بکنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 8 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 8 فروردین 1397 برای متولدین بهمن ماه

زمانی که افکار شما احساسات تان را حمایت می کنند خوشحال تر به نظر می رسید، حتی اگر زمانی باشد که در حالت کاملا جدی قرار دارید. اکنون ماه از سومین خانه شما در حال عبور می باشد که همان خانه ارتباطات شماست، شما کاملا مطمئن هستید که در مسیر درست گام بر می دارید. هنوز عجله ای در کار نیست؛ آخرین نقشه شما شاید یکی دو روزی برای شکل گرفتن وقت نیاز دارد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 8 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 8 فروردین 1397 برای متولدین اسفند ماه

از فعالیت ها و یا کارهایی که انجام می دهید دلزده شده اید، به دنبال یک نو گرایی در کارهایتان هستید تا بتوانید لحظات هیجان انگیزتری را برای خود رقم بزنید. اگر فقط به خاطر این که از فعالیت هایتان خسته شده اید می خواهید کارهای جدیدی را آغاز کنید توصیه می شود که کمی صبر کنید، زیرا اگر کاری را با عجله آغاز کنید پایان خوبی نخواهد داشت.

فال روز جمعه 10 فروردین 1397

فال روز جمعه 10 فروردین 1397

فال امروز دوشنبه 6 فروردین 1397

فال امروز دوشنبه 6 فروردین 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا