فال امروز چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸

چهارشنبه 14 فروردین 1398 طالع بینی
فال روزانه 

فروردین
شاید این روزها با سوپرایزی با عشق زندگیتان روبرو شوید. بدون شک از این ایده خوشحال خواهید شد. سعی کنید که به طریقی برای او جبران کنید. زندگی آنقدر هم که فکر می‌کنید آسوده نیست بهتر است کمی آن را جدی بگیرید. برای آینده برنامه ریزی کنید و هر کاری را بدون فکر قبلی انجام ندهید. در تصمیمات مهم زندگیتان بیشتر دقت کنید.

اردیبهشت
این روزها با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده‌اید. نگران نباشید پایان هر سختی آسانی است. روزهای درخشان شما هم از راه خواهد رسید. به ندای قلبتان گوش کرده و حرف دلتان را با کسی که دوستش دارید درمیان گذارید. از بی مهری‌ها و نا ملایمتان دیگران دل آرزده نشوید. این‌ها همه گذرا و موقتی است. دوستی را ملاقات خواهید کرد که انتظار دیدنش را ندارید.

خرداد
فشار و استرس زیادی را تحمل کرده اید. قطعا در آینده به اضطراب این روزهایتان خواهید خندید. پس بهتر است در همین ایام این فشار را از روی دوش خود بردارید. از مشورت و کمک دیگران بهره بگیرید. شاید تلنگری بتواند سرنوشت زندگیتان را تغییر دهد. از رحمت خدواند بزرگ هیچگاه ناامید نشوید.

تیر
امروز سرتان بیش از حد معمول شلوغ بوده و نمیدانید که چه کاری را انجام نداده و به کدام کارهایتان نرسیده اید. دو راهی های زیادی مقابل تان وجود دارد که قادر به تصمیم گیری نیستید. به نشانه های اطرافتان بیشتر توجه کنید و از آنها کمک بگیرید اما بدانید که هر چه سخت تر بگیرید، برای خودتان نیز سخت تر پیش خواهد رفت. فردی در انتظار پاسخی از جانب شماست، هر چه سریع تر با او تماس بگیرید وگرنه فرصتی که داشته اید را از دست می دهید.

مرداد
امروز فرصت بیشتری دارید تا تنها باشید و کمی به خودتان رسیدگی کنید. به دنبال چیزهایی که با دنیای شما منطبق نیست بگردید و آنها را از زندگی خود خارج کنید. شما فرد فداکار و مهربانی هستید اما امروز به خودتان بیش از دیگران اهمیت دهید. اکنون فرصت آن را دارید تا با فردی که قلب شما را دزدیده است، احساسات خود را در میان بگذارید. گفتگوی شما بسیار مفید و لذت بخش خواهد بود. اگر امروز تمایل به ریسک کردن دارید، درنگ نکنید. جسارت کلید موفقیت شما در چنین روزی ست.

شهریور
امروز انرژی لازم را برای تقویت رابطه عاطفی خود به دست خواهید آورد. اگر مجرد هستید با کمک به دیگران شرایط خوبی برای آشنایی با افراد جدید برایتان پیش خواهد آمد. آن را از دست ندهید. امروز خلاقیت شما افزایش می یابد بنابراین بهتر است کمی هدف های هنری خود را دنبال کنید. خبری در محیط کار یا بیرون از خانه می شنوید که خوشحال تان خواهد کرد. اما فعلا برای هر اقدامی دست نگه دارید. به خودتان فرصت بیشتری برای فکر کردن بدهید.

مهر
راههای زیادی برای شادی وجود دارد، برای رسیدن به آنها تلاش کنید. لازم نیست زیاد درباره قرار ملاقات تان با فردی نگران باشید زیرا امروز شانس با شما است و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. انرژی مثبتی که امروز در هوا پراکنده است، به شما در هر زمینه ای کمک خواهد کرد بنابراین آرام باشید و از لحظات خود لذت ببرید.

آبان
منتظر دوستی هستید تا به شما پیامی برساند. این خبر با تاخیر به دست تان می رسد به همین دلیل کمی صبر کنید تا آنچه انتظارش را می کشید به بهترین شکل به سر آید. پس از شنیدن این خبر می توانید دوستان و اقوام خود را دعوت کنید و این شادی را با آنها شریک شوید

آذر
امروز که فرصت کافی دارید، وقت آن است تا اشتباهات زندگی خود را جبران کنید. می توانید با تغییر زاویه دید خود، مسائل را بهتر درک کنید. مراقب روابط خود با دیگران باشید. شاید زندگی عاطفی شما آن طور که می خواهید پیش نمی رود اما نگران نباشید، امروز تمام درهای قلب تان را باز بگذارید. افراد زیادی را ملاقات خواهید کرد، به دنبال آنهایی باشید که مشترکات زیادی با شما دارند.

دی
عدم پیشرفت در کارهایی که اخیرا انجام داده اید، ممکن است شما را در فکر فرو ببرد. اما نگان نباشید زیرا هنوز زمان را از دست نداده اید. دوستی به شما پیشنهادی می دهد اما به دلیل عدم اعتماد کافی، در پذیرفتن آن دودل هستید. عجله نکنید، به خودتان زمان دهید و تمام جوانب را به خوبی بررسی کنید. شرایط آنقدرها هم که شما فکر می کنید، بد نیست.

بهمن
اگر میان شما و شریک زندگی تان بحثی صورت گرفته، سعی کنید آن را مسالمت آمیز حل کنید. اگر مسائل آن طور که می خواهید، پیش نمی رود، نگران نباشید و آرامش خود را حفظ کنید. اگر چه هفته پر مشغله ای را پیش رو دارید اما آخر هفته شانس با شما خواهد بود. بنابراین غر زدن را کنار بگذارید.

اسفند
امروز ممکن است به دلیل خستگی هایی که در چند روز قبل تجربه کرده اید، کمی احساس کسالت کنید. به همین دلیل ورزش صبحگاهی می تواند انرژی لازم را به شما ببخشد. امروز زمان مناسبی برای شروع پروژه های کاری نیست و لازم است تا ذهن تان را از افکار پراکنده خالی کنید.

فال روزانه 

فال امروز جمعه ۱۶فروردین ۹۸

فال روزانه 

فال امروز دوشنبه ۱۲ اسفند ۹۸

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا