فال امروز پنجشنبه ۲۲ فروردین ۹۸

پنج‌شنبه 22 فروردین 1398 طالع بینی
فال روزانه 

فروردین
فراز و نشیب هایی که سال گذشته برایتان وجود داشته، امسال هم وجود دارد و باید با آن ها دست و پنجه نرم کنید منتها به نسبت پارسال، موفقیت های بیشتری را در کارهایتان بدست خواهید آورد. از انجام دادن کاری که در دست دارید نا امید نشوید و با اراده به مسیر خود ادامه دهید. یاس و نا امیدی دشمن پیروزی است. پس تلاش کنید که در سال جدید این دو خصلت را از خود دور نگه دارید تا درهای موفقیت به روی شما گشوده شود.

اردیبهشت
امروز روز خاصی برای شماست. کاری که مدتی درگیر آن بوده اید و تلاشی که در این زمینه کرده اید امروز نتیجه خواهد داد و شما ثمره آن را می بینید. به زودی دوستان و دشمنانتان را خواهید شناخت. شاید برایتان عجیب باشد ولی این افراد بیش از آنچه فکرش را میکنید به شما نزدیک هستند. مدتی است که به خاطر مشغله های کاری از اعضای خانواده خود فاصله گرفته اید. لازم است که این روزها در کنار کارهایتان، زمانی را نیز به آن ها اختصاص دهید.

خرداد
مدتی است که به فکر تغییر در سبک زندگی خود هستید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است. شما می توانید این تغییرات را از خانه و یا حتی اتاق خود شروع کنید. حس ماجراجویی که در شما وجود دارد باعث شده است که دائما خودتان را در معرض چالش های مختلف قرار دهید. همین مساله موجب پیشرفت شما در زمینه ای است که در آن تبحر و به آن علاقه دارید.

تیر
امروز در محیط کاری خود با مشکلی روبرو خواهید شد. ساده از کنار این مساله رد نشوید و تمام سعی خود را بکنید که آن را به خوبی و خوشی حل و فصل نمایید. این روزها خیلی زود از کوره در می روید. لازم است که بر اعصابتان بیشتر مسلط باشید و نسبت به همه چیز موضع نگیرید. زندگی آنقدرها هم که شما فکر می کنید سخت نیست. کمی آن را ساده بگیرید تا زندگی نیز به شما سخت نگیرد.

مرداد
کمی ولخرج شده اید. لازم است که کنترل بیشتری بر دخل و خرج خود داشته باشید و حس خوب جمع کردن پول را دوباره تجربه کنید. البته این وضعیت در شما موقتی است و پس از کاهش استرس هایی که این روزها دارید به وضعیت نرمال قبلی باز خواهید گشت. اگر این روزها با کسی به طور اتفاقی برخورد کردید و با او هم‌صحبت شدید حتما تلاش کنید که ارتباط خود را با او حفظ کنید چرا که این رابطه می تواند تاثیرات خوبی در آینده شما داشته باشد.

شهریور
قصد شراکت با دوستی را دارید ولی قبل از آغاز همکاری با وی لازم است که درباره کاری که قرار است انجام دهید و نتایج احتمالی آن تجاربی را به دست آورید. بهترین راه کسب تجربه پرسیدن سوال از افراد با تجربه و به کار بستن آن تجارب است. انگیزه های زیادی برای انجام این کار دارید و همین اراده و انگیزه است که به مرور زمان باعث پیشرفتتان خواهد شد.

مهر
سوالات زیادی در ذهنتان وجود دارد که جوابی برای آن ها نمی یابید. هرچند کنجکاوی باعث پیشرفت انسان می شود ولی درگیر شدن ذهن با حجم بالایی از این ابهامات چندان به کار نمی آیند. سعی کنید که با گردش و تفریح رفتن و تغییر در سبک زندگی اجتماعی‌تان کمی از این وضعیت فاصله بگیرید تا به این واسطه بتوانید لذت بیشتری نیز از زندگی خود ببرید.

آبان
صبح خود را با خبری از جانب یک دوست آغاز خواهید کرد. پس خودتان را برای مواجه شدن با یک ماجرای تازه آماده کنید چرا که این خبر چه خوب باشد و چه بد، روی زندگی شما در روزهای آینده تاثیر بسیاری خواهد گذاشت. عوامل متعددی در زندگی وجود دارند که شما را وسوسه می کنند. گوش کردن به این وسوسه ها و اهمیت دادن به آن، شما را از پیشبرد اهدافتان دور خواهد کرد پس مراقب باشید!

آذر
رازهایی در سینه هرکس وجود دارد که هیچوقت نباید بر ملا شود. احتیاجی نیست که تمام زندگی خود را برای کسی تعریف کنید حتی برای صمیمی ترین دوستتان! در نظر داشته باشید که درد و دل کردن همیشه موجب سبک شدن انسان نمی شود، گاهی عواقبی را برایش به دنبال دارد که فکرش راهم نمی کند. پس به بهترین دوست خود نیز در حد کفایت اعتماد کنید. از اظهار نظر کردن درباره همه چیز اجتناب کرده و تنها اگر نظرتان را خواستند آن را بیان کنید.

دی
دوستی و محبت شما باعث شده است که دوستان زیادی دور و برتان جمع شوند. اکنون وقت آن رسیده است که کمی از خصلت های خوب محبت کردن را نثار خودتان بکنید. هیچکس از فردای خود خبر ندارد. پس به جای فکر کردن به نیامده های آینده، به فکر زندگی کردن و لذت بردن در زمان حال باشید. امروز قوای کلامی خوبی دارید به نحوی که می توانید هرکس را که راده کنید به سمت و سویی که می خواهید هدایت کنید.

بهمن
غر زدن در زندگی را کنار بگذارید و تلاش کنید که از شکست ها و سختی ها پلی برای رسیدن به موفقیت های خود بسازید. امروز درگیر پروژه ای می شوید که شاید در نگاه اول برایتان بی اهمیت جلوه کند و اشتیاقی به انجامش نداشته باشید ولی در ادامه انجام دادنش برایتان بسیار هیجان انگیز خواهد شد. پس از هر سختی آسانی است و هیچ موفقیت دلچسبی به سادگی به دست نمی آید. لازم است که در بعضی موارد دل به دریا زدن و ریسک کردن را تمرین کنید تا پیروزی از آن شما شود.

اسفند
رابطه شما با شریک زندگیتان تا جایی پیش خواهد رفت که صداقت بر آن حاکم باشد. هیچوقت به آنکه با او رابطه عاطفی برقرار کرده اید بخاطر ترس از دست دادنش دروغ نگویید. از اراده و پشتکار بالایی در زندگی برخوردار هستید و همین عامل شما را به عنوان شخصی با تجربه و توانمند در اذهان دوستان و آشنایانتان معرفی خواهد کرد.

فال روزانه 

فال روزشنبه ۲۴ فرورین ۹۸

فال روزانه 

فال امروز جهار شنبه ۲۱ فروردین ۹۸

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا