فال امروز شنبه ۱۷ فروردین ۹۷

شنبه 17 فروردین 1398 طالع بینی
فال روزانه 

فروردین
بهتر است به ایجاد یک تغییر در زندگی خود فکر کنید. حتی اگر این حرکت به سوی یک طرز فکر جدید کوچک است، اما می‌تواند تاثیر مثبت زیادی در زندگی شما به ارمغان بیاورد. این احتمال وجود دارد که یک رفیق قدیمی امروز به دیدار شما بیاید. شما می‌توانید با این دوست قدیمی درد و دل کنید و مشکلات خود را با او در میان بگذارید، شاید او توانایی کمک کردن به شما را داشته باشد. اگر ایده‌های متنوعی در ذهن دارید، اصلا عجله نکنید! چراکه صبر و حوصله کلید موفقیت در کارهاست.

اردیبهشت
درباره همسرتان زود قضاوت نکنید! اگر نگرش شما نسبت به مسائل مختلف قدیمی یا به روز نیست، پس همه نباید به ساز شما برقصند. باید با این واقعیت ترسناک رو به رو شوید که شرایط زندگی روز به روز درحال حرکت به سوی مدرنیته است. باید با یکدیگر به یک نقطه تفاهم برسید. با اینکه اول هفته است اما یک مهمانی پیش روی شماست، بهتر است در آن شرکت کنید تا اتفاقات خوشی را در زندگی تجربه کنید.

خرداد
این احتمال وجود دارد که یکی از نزدیکانتان رازهای دل خود را پیش شما فاش کند. خواهر، برادر یا حتی والدین! اگر مسائلی که متوجه آن می‌شوید، شما را ناراحت می‌کند، بهتر است به جای ابراز تاسف و نگرانی، مرهم دل او باشید. سایر افراد شما را به عنوان فردی خوش قلب و مهربان می‌شناسند. روز اول هفته را با برنامه ریزی دقیق برای سال آتی شروع کنید. با این کار از هر موقعیتی بهترین بهره را خواهید برد.

تیر
وظایف متعددی بر عهده شماست، اما اراده شما مانند یک شمشیر برنده هر موقعیت دشواری را از میان بر می‌دارد! فردی هستید که هیجان را دوست دارید. رویارویی با مسائل و مشکلات زندگی را دوست دارید، چراکه برای شما هیجان انگیز است. اما توصیه می‌کنیم بیش از حد خود را خسته نکنید و درگیر این مسائل نشوید. به خودتان استراحت بدهید، زندگی زیبایی‌های هیجان انگیز دیگری نیز دارد.

مرداد
اوضاع مالی و اجتماعی باعث شده تا حس کنید در یک چارچوب کوچک و محدود در حال حرکت هستید و هیچ چاره ای جز حرکت کردن اجباری رو به جلو ندارید. بهتر است بدانید که همه انسان‌های موفق کسانی بوده اند که از این محدودیت‌ها استفاده کرده و آن‌ها را پلی برای رسیدن به موفقیت قرار داده اند. ابتدا بهتر است به این محدودیت‌ها تن بدهید، پس از مدتی به آزادی عمل دست‌ پیدا خواهید کرد.

شهریور
رفتارهای شما می‌تواند بر روی دیگران تاثیر بسیار زیادی بگذارد، بنابراین روز ابتدای هفته را بیشتر با دیگران در ارتباط باشید. اگر از طرف فرد یا افرادی پیشنهاد کاری جذابی دریافت کرده اید، بهتر است ابتدا توانایی خود را برای پذیرش این مسئولیت بسنجید. ابتدا ذهن خود را متمرکز کنید، از نظرات دیگران نیز بهره بگیرید و سپس تصمیم نهایی را اتخاذ کنید.

مهر
اعتماد به نفس خود را از دست ندهید و خود را دست کم نگیرید. بهتر است فهرستی از اهداف کوچک و بزرگ خود تهیه کنید. سپس بر اساس اولویت و اهمیت برنامه ریزی داشته باشید. از طرف دیگر، یکی از دوستانتان شما را ناراحت کرده است. شاید اصلا دچار سوءتفاهم شده باشید. کمی به بهبود روابط خود با رفقای قدیمی‌تان فکر کنید.

آبان
بهتر است بیشتر به خودتان اهمیت بدهید. انرژی منفی ذهنی را از خودتان دور کنید. بهتر است ذهن خود را سرگرم انجام کارهای عقب افتاده خود کنید. حتی می‌توانید با رفقای خود هماهنگ کرده و ساعاتی را کنار یگدیگر بگذرانید. به زودی از طرف یکی از رفقا خبر خوبی خواهید شنید. این خبر می‌تواند زندگی شما را متحول کند به شرطی که عجولانه تصمیم نگیرید.

آذر
ترسی از متفاوت بودن و متفاوت جلوه دادن نداشته باشید. برای ایجاد هیجان در زندگی بهتر است تنوع را بالا ببرید. اگر سبک زندگی خود را تغییر دهید، تجربیات جدیدی به دست خواهید آورد. این را باید بدانید که فردی شما را زیر نظر دارد. شاید به این موضوع پی برده باشید، اما سعی کنید به روی خودتان نیاورید. کمی صبر کنید تا او به شما نزدیک شود، سپس موقعیتی پدید آورید تا حرف دلش را به شما بزند.

دی
زاویه دیدتان را وسیع‌تر از قبل کنید و با زاویه دید جدیدی به زندگی نگاه کنید. در موقعیتی گیر کرده اید که صبرتان را به سر آورده است اما از حرکت باز نمی ایستید، چراکه می‌خواهید به دیگران ثابت کنید که قادر به انجام هر کاری هستید. آنچه خود فکر می‌کنید درست است را انجام دهید. اعتماد به نفس شما روز به روز افزایش خواهد یافت.

بهمن
توان لازم را برای شروع اولین روز هفته را دارید، بنابراین بهتر است هر چه زودتر برای بیرون رفتن آماده شوید و روزتان را به بهترین شکل و با انرژی کامل آغاز کنید. کارهای نصفه و نیمه را تمام و برای روزهای آینده خود برنامه‌ریزی کنید. از انجام کارهای بزرگ و پیچیده نیز خودداری نکنید، چراکه در چنین روزی هر کاری از شما بر می‌آید. به زودی در روابط عاطفی شما تحول عظیمی رخ خواهد داد، این احتمال وجود دارد که با شریک زندگی خود آشنا شده و دوران جدیدی را با این فرد آغاز کنید.

اسفند
اگر قصد شروع یک کار کوچک یا یک پروژه بزرگ را دارید، قبل از هر چیز باید بدون قضاوت عجولانه برای همه چیز برنامه ریزی داشته باشید. شرایط را به خوبی بسنجید، آرام آرام به سمت جلو حرکت و پیشرفت را به مرور زمان تجربه کنید. در این میان یک سرگرمی یا برنامه جالب می‌تواند حس و حال شما را عوض کند. بهتر است برای یک دوره مشخص بر روی کار و مشغله خود تمرکز کنید تا با بهبود وضعیت مالی و اقتصادی موقعیت زندگی‌تان بهبود پیدا کند.

فال روزانه 

فال امروز ۱۸ فروردین ۹۸

فال روزانه 

فال امروز جمعه ۱۶فروردین ۹۸

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا