فال امروز سه شنبه 5 دی 1396

سه‌شنبه 5 دی 1396 طالع بینی
فال امروز سه شنبه 5 دی 1396

فال  امروز سه شنبه 5 دی 1396

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 5 دی 1396

فال روزانه در روز 5 دی 1396 برای متولدین فروردین ماه

یکی از دوستان لجباز شما یا یکی از همکارانتان امروز می تواند شما را به سمت مسائل حاشیه ای بکشاند، اما نباید نگران باشید؛ فقط عجله نکنید. در حقیقت هرچقدر هم که این فرد تأثیر گذار باشد، نمی تواند با شما برابری کند. اگر شما با درستکاری کار کنید، هیچ کس قادر نخواهد بود مانع از رسیدن به اهدافتان بشود. اما انتظار موفقیت یک شبه را نداشته باشید، به ثمر رسیدن چیزهای خوب زمان زیادی می برد.فال روزانه

فال روزانهفال حافظ

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 5 دی 1396

فال روزانه در روز 5 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 مثل اینکه شما این احساس را پیدا کرده اید که برنامه های قابل حل شما از کنترلتان خارج شده اند. قطعی کردن ملاقاتها شما را مطمئن می کند که هدایت کننده خوبی هستید و حرفهای دیگران را خوب می فهمید. بهتر است که توجه خود را معطوف به این کنید که از سوءتفاهم و سوءتعبیر دیگران جلوگیری کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 5 دی 1396

– فال روزانه در روز 5 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

ممکن است امروز نسبت به روز قبل احساس پریشانی و نگرانی بیشتری کنید چرا که به نظر می رسد اوضاع به پایداری و ثبات دیروز نیستند، اما این به معنی این نیست که هر چیز کوچکی ناپایدار به نظر می رسد؛ فقط به این معنی است که شما امکان تغییر و تحول را در فضا می بینید و این شما را نگران می کند. به جای اینکه مدام سعی کنید تا  از شرایط غیر قابل اجتناب  جلوگیری به عمل آورید، تصور کنید که اگر نتوانید شرایط به روال گذشته برگردانید، باید چه بکنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 5 دی 1396

– فال روزانه در روز 5 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

 این طور که معلوم است استرس ها و نگرانی های اخیر شما آخرین بخش از پریشانی هایی بود که مانع رسیدن شما به شادی و نشاط می شد، اما بدون اینکه چیزهایی را که تاکنون به دست آورده اید را از دست بدهید. این ناخشنودی شما ممکن است باعث این شود قبل از فکر کردن راجع به عاقبت کار، آن را انجام دهید.اما رفتاری که بدون اندیشه باشد شما را از هدف تان دور می کند.ریسک کردن هم بدون اینکه به عواقبش فکرکنید بدترین کاری است که می توانید انجام دهید پس نخواهید که هر چیزی را یکباره تغییر دهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 5 دی 1396

– فال روزانه در روز 5 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

 شاید شما برای گذراندن یک روز لذت بخش در خانه آمادگی داشته باشید، اما احتمالاً شما نمی توانید در برابر درگیر شدن با پروژه ای که قصد دارد محیط پیرامون تان را زیباتر بسازد مقاومت کنید. این کار می تواند به اندازه یک گردگیری کار ساده ای باشد و یا شاید هم به اندازه تغییر دکوراسیون یک اتاق کار سختی باشد. به هرحال فرقی نمی کند، شما نباید همه کارها را یک دفعه انجام دهید. در حین کار کردن سعی کنید از کارتان لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 5 دی 1396

– فال روزانه در روز 5 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

شما دنیایی از احساسات دارید که کاملا از نظرها غایب است و امروز احتمالا می خواهید که این راه را برای خودتان نگاه دارید چرا که باعث می شود همه چیز خیلی راحتتر به نظر برسد.. ممکن است فکر کنید که بتازگی در معرض توجه قرار گرفته اید و فقط می خواهید که برای مدتی از ستاره مجلس بودن صرف نظر کنید. از این زمان برای جمع آوری احساسات تان استفاده کنید و انرژی تان را شارژ کنید برای اینکه دوباره آن را برای انجام دادن کارهای حساسی در طی روزهای آینده نیاز خواهید داشت.

همچنین بخوانید : تمام مطالب جالب و خواندنی از سراسر دنیا

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 5 دی 1396

– فال روزانه در روز 5 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

شما متن های پیچیده ای را از ذهن خودتان می نویسید، اما وفتی که این حوادث رمانتیک حقیقت پیدا می کنند، نگران خواهید شد. زمانی این اتفاق می افتد که علایق شما احساسات شخص دیگری را تغذیه می کنند و نشان دهنده ترسهای شما هستند. به جای اینکه سعی کنی این نوشته هایتان را برای خودتان نگه دارید، آنها را با یک دوست سهیم شوید. این کار باعث می شود که نگرشهای منفی قبل از اینکه به سطحی بحرانی برسند از شما دور شوند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 5 دی 1396

– فال روزانه در روز 5 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

امروز از یک طرف شما وسوسه شده اید از زیر کار فرار کنید و یا اینکه حداقل تا جایی که امکان دارد کار کمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست که شما می خواهید کسی را گول بزنید؛ بلکه معنی این حرف این است که شما وسوسه شده اید به جای انجام دادن وظایف شغلی کاری لذت بخش تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می دانید که جیم شدن از سر کار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به کارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه کسی را ناراحت نکنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 5 دی 1396

– فال روزانه در روز 5 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

 یکی از اعضای خانواده با مشکل مالی روبرو است. حساسیت شما باعث می شود که اضطراب او را حس کنید. به او می گویید که می خواهید کمکش کنید، ولی باید در مورد موقعیت او واقع گرا باشید. اگر شما هم استرس دارید، بهتر است اقداماتی صورت دهید که این استرس کاهش یابد. شاید شما تنها کسی باشید که همه جنبه های یک مسئله را درک می کند. اطلاعات شما برای افراد محل کارتان بسیار مهم و ارزشمند است. پس در پس زمینه پنهان نشوید و نگذارید دیگران بی دلیل بحث کنند. ایده های خود را مطرح کنید. امروز فرصتی طلایی برای هموار کردن موانعی که بر سر راه رابطه شما بود پیش می آید. فضای موجود بسیار آرامبخش است. عشق خود را به شام یا ناهار بیرون دعوت کنید و با بیان احساسات تان نسبت به یکدیگر یخ موجود را آب کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 5 دی 1396

– فال روزانه در روز 5 دی 1396 برای متولدین دی ماه

 تنها بودن با خودتان و تفکر کردن برای شما راحت تر از این است که رهبری یک گروه را به عهده بگیرید و در جمع سخن بگویید. امروز فرصت رسیدن به خیالات و رویاهایتان فراهم شده است، اما شما نیاز پیدا خواهید کرد برای رسیدن به گنجهایی پنهانی که در ذهنتان مجسم می کنید تلاشی آگاهانه داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 5 دی 1396

– فال روزانه در روز 5 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز با وجود اینکه احساس می کنید فرد باهوشی هستید، ولی زیاد خوشحال نیستید. وقتی مسائل جزئی مثل مسائل حاشیه ای کاری و یا رژیم غذایی شما اهمیت پیدا می کنند، ظاهراً هوش و ذکاوت شما کمکی بهتان نمی کند. به هرجهت وقتی که شما سرتان خیلی شلوغ است دوست ندارید با مسائل پیش پا افتاده خودتان را به زحمت بیندازید. ولی متاسفانه هیچ چیز به اندازه توجه کردن به وضعیت جسمانی بدنتان و اوضاع مالی تان حیاتی نیست.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 5 دی 1396

– فال روزانه در روز 5 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

  امروز برای شما روزی هیجان انگیز است، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. اگرچه زمان نگاه کردن به گذشته تمام شده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده اید را داشته باشید. پس روشی خلق کنید که  به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین گذشته و زمان حال به خودتان کمک کنید.

منبع:نمناک

فال روزانه پنجشنبه 7 دی 1396

فال روزانه پنجشنبه 7 دی 1396

فال امروز یکشنبه 3 دی 1396

فال امروز یکشنبه 3 دی 1396

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا