فال امروز جهار شنبه ۲۱ فروردین ۹۸

چهارشنبه 21 فروردین 1398 طالع بینی
فال روزانه 

فروردین
مدتی است که ذهنتان درگیر مشکلات اقتصادی است و سعی می‌کنید با صرفه جویی از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کنید. امروز یک تماس از یکی از دوستانتان خواهید داشت که شما را به یک گردش و دیدار دعوت می کند اما شما حوصله و شرایط این گردش را ندارید. می‌توانید به جای او را به منزل خود دعوت کنید تا هم روحیه تان بهتر شود و هم توی خرج نیافتید. همچنین امروز نسبت به تقویت رابطه عاطفی تان شرایط مساعدی خواهید داشت.

اردیبهشت
امروز سرشار از انرژی و هیجان هستید. از طرفی مشغله های کاری زیادی دارید که زمان زیادی از شما می‌گیرد. بعد از ساعت کاری حتما زمانی را به تفریح و وقت گذرانی با عزیزانتان اختصاص دهید تا انرژی روحی شما هدر نرود و شب هنگام بتوانید با آرامش به خواب بروید. در رابطه احساسی کمی سختگیر شده اید و مسائل را بیهوده بغرنج می‌کنید. بهتر است با گذشت بیشتر این رابطه را بهبود بخشید.

خرداد
امروز کمی بی حوصله و سر به هوا هستید. حتی حوصله صحبت کردن با اطرافیانتان را هم ندارید. اگر می‌توانید امروز را از کار و مسائلی که نیاز به دقت دارند دور شوید و با گوش کردن به موسیقی مورد علاقه‌تان و یا پیاده روی در هوای آزاد بهاری کمی آرامش و تمرکز پیدا کنید. امروز برای شما روز تصمیم گیری نیست.

تیر
نگرانی برای آینده فرصت شاد بودن در زمان حال را از شماگرفته است. دور اندیشی خوب است اما نگرانی های بی مورد در مورد مسائلی که هنوز پیش نیامده کمکی به شما نخواهد کرد. با خودتان کمی مهربان تر باشید، اگر چیزی نظرتان را جلب کرده آن را برای خود بخرید و از ایجاد شرایطی برای شاد کردن خودتان دریغ نکنید. مسائل مالی شما نیز به زودی رفع خواهد شد.

مرداد
مدتی است تصمیم گرفته اید حرکتی برای بهبود رابطه عاطفی تان انجام دهید اما مدام آ را پشت گوش می‌اندازید و فکر می‌کنید هنوز وقتش نیست. امروز بهترین فرصت برای عملی کردن تصمیم‌تان است. یکی از اطرافیانتان دچار مشکل شده و بی حوصله است. اگر چه شما نگران او هستید اما در این شرایط بهتر است او را تنها بگذارید تا پس از اینکه آرام شد خودش با شما صحبت کند.

شهریور
اعتماد به نفس خود را کمی از دست داده ایدو فکر می‌کنید آن طور که لازم بوده نتوانسته اید خودتان را نشان دهید و به خواسته های خود برسید. با افکار سمی همه چیز را خراب تر می‌کنید. خودتان را مشغول کارهای مورد علاقه‌تان کنید و بگذارید این روزها بگذرد. روزهای آینده بهتری در انتظار شماست اگر خودتان در را به روی نور و روشنی باز بگذارید. با کسی که دوستش دارید صحبت کنید و دل او را دوباره به دست آورید.

مهر
امروز چندان روی شانس نیستید پس بهتر است در هر شرایطی محتاطانه عمل کنید. کسی شما را رنجانده و شما هنوز درگیر این ناراحتی هستید. در حال حاضر تنها کاری که می‌توانید بکنید رها کردن احساسات و انرژی های منفی و ریلکس کردن است. اگر می‌توانید امروز را در خانه بمانید و خودتان را با تماشای یک فیلم جذاب و یا رسیدگی به کارهای عقب افتاده سرگرم کنید.

آبان
با سرزنش کردن خودتان کاری درست نمی‌شود اگر چه اندیشیدن به رفتارها و اشتباهاتتان می‌تواند به شما در برخورد بهتر آینده کمک کند. گذشته ها را دور بریزید و آینده بهتری برای خود بسازید. امروز نیاز به تنهایی و آرامش بیشتری دارید اما ممکن است این شرایط برای شما مهیا نشود. بنابراین سعی کنید روحیه خود را مدیریت کنید تا درگیری با اطرافیانتان پیش نیاید.

آذر
دو دلی در امور برای شما بیش از حد آزار دهنده شده. نمی‌دانید کدام افکار شما درست و کدام اشتباه است. از طرفی نمی‌خواهید مشکلاتتان را بروز دهید و یا با کسی در میان بگذارید. پس تا می‌توانید ذهن خودتان را درگیر کار و مشغله‌های کاری تان کنید تا فرصتی برای هجوم افکار منفی و تردیدها به خود ندهید. در پایان روز با یک دیدار دوستانه خستگی تان در می‌رود.

دی
سرشار از هیجان و انرژی هستید و می‌خواهید هر آنچه در ذهنتان می‌گذرد را عملی کنید. بهتر ازست از رفتارهای هیجانی و بدون فکر اجتناب کنید و با احتیاط و تفکر بیشتر دست به اقدام بزنید. مخصوصا در مورد مسائل کاری و اقتصادی.

بهمن
خودتان را در کار و کار و کار غرق کرده اید. آنقدر که خانواده و دوستانتان فرصت کافی برای در کنار شما بودن ندارند. سختکوشی ویژگی مثبت شماست اما نباید در آن افراط کنید. کمی بیشتر برای خودتان و علاقه مندی هایتان وقت بگذارید. در زمینه شغلی نیز شرایط پیشرفت برای شما فراهم خواهد شد.

اسفند
روزهای مهمی را سپری می‌کنید زیرا در حال یک تصمیم‌گیری مهم عستید. سعی می‌کنید همه جوانب را بسنجید و عاقلانه تصمیم بگیرید. بهتر است با یکی از نزدیکان مورد اعتمادتان نیز مشورت کنید و در نهایت با توکل به خدا و خوشبینی تصمیم نهایی تان را بگیرید. آینده در انتظار شماست و برای شما هدایای زیبایی دارد. تنها لازم است خودتان نیز بخواهید و تمام تلاشتان را بکنید.

فال روزانه 

فال امروز پنجشنبه ۲۲ فروردین ۹۸

فال روزانه 

فال امروز ۱۸ فروردین ۹۸

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا