فال امروز جمعه ۱۶فروردین ۹۸

جمعه 16 فروردین 1398 طالع بینی
فال روزانه 

فروردین
امروز از طرف دوستی به یک مهمانی دعوت می شوید. حتما دعوت او را قبول کنید چرا که حضور در این مجلس تاثیرات خوبی روی روابط اجتماعی شما خواهد گذاشت. با افراد جدیدی در این مهمانی آشنا می شوید که می توانند آینده کاری و زندگی شما را دچار تحولات مثبت و بنیادین کنند. این روزها بسیار درگیر مشغله های کاری و زندگی خودتان شده اید و باعث شده است که چشمانتان زیبایی های زندگی را نبیند. کمی بیشتر به اطرافیانتان توجه کنید و بودن در کنارشان را قدردان باشید.

اردیبهشت
کمی از جمع به دور باشید و با خودتان خلوت کنید. بودن در اجتماعات مختلف با علایق و سلایق گوناگون شما را از آنچه هستید دور کرده است. برای آنکه خود واقعیتان را دوباره پیدا کنید و بتوانید به دنبال آمال و آرزوهای خود بروید نیاز است که با خودتان بیشتر دوست باشید و آرامش را در خلوت پیدا کنید. امروز از طرف دوستی به یک همکاری مشترک دعوت می شوید. خوب به این پیشنهاد فکر کرده و پیش از رد یا قبول پیشنهاد وی با افراد با تجربه مشورت کنید.

خرداد
روزهای سختی را پشت سر گذاشته اید و امروز خسته تر از هر روز به دنبال مامنی برای استراحت می گردید. همانگونه که جسم شما احتیاج به استراحت دارد روحتان نیز باید استراحت کند. سعی کنید مدتی از هیاهو به دور باشید تا اعصابتان هم کمی آرام گیرد. مشغله شما در روزهایی که پیش رو دارید به مراتب کمتر از چند هفته اخیر است ولی همان نیز احتیاج به ذهنی آرام دارد. خودتان را درگیر مسائل پیش پا افتاده و حاشیه ای نکنید و هدفی را که از ابتدا برای خود تعیین کرده اید، تغییر ندهید.

تیر
منتظر وقوع یک تحول بزرگ در زندگی خود باشید. هرچند برای رسیدن به آنچه می خواهید بسیار تلاش کرده اید ولی این تغییر چندان بزرگ است که شیرینی تمام موفقیت های قبلی در مقابل آن ناچیز است. مدتی است که در روابط عاطفی خود به مشکل برخورده اید. قطعا تمرکز شما روی حل مسائل و مشکلات کار و زندگی شما را از توجه به برخی از این روابط بازداشته است. امروز وقت بیشتری را با خانواده خود بگذرانید.

مرداد
از ایجاد رابطه جدید واهمه دارید. تجربیات نه چندان خوشایند شما در گذشته این احساس را در شما بوجود آورده است. گره این مشکل تنها به دست خودتان باز می شود. پس برای آن فکری کرده و تلاش کنید که این ذهنیت را تغییر دهید. دوستی به کمک شما احتیاج دارد. تا حد توان خود او را یاری کنید چرا که در این روزهای سخت پناهگاهی جز شما نیافته است. پس او را تنها نگذارید.

شهریور
مشکلی در محل کار بوجود آمده که ذهن شما را سخت درگیر خود کرده است. مرور زمان همه چیز را حل خواهد کرد پس برای حل این مشکل به فکر انجام کاری خاص نباشید. حتی الامکان از بحث کردن درباره مسائل گوناگون پرهیز کنید. در نظر داشته باشید که اینگونه بحث ها تنها وقت شما را هدر می دهد و اعصابتان را به بازی خواهند گرفت. بهتر است که اینگونه بحث ها را برای اهلش رها کرده و خود را وارد این مهلکه نکنید.

مهر
امروز وقت بیشتری را با خانواده بگذرانید. مسائل محیط کار را وارد محیط خانه نکنید و سعی کنید که تعادلی صحیح بین رفتار خود در محیط خانه و محیط کار برقرار کنید. به تازگی بر سر مساله ای با یکی از دوستان خود به مشکل بر خورده اید. سعی کنید که این مساله را با مسالمت حل و فصل کنید، حتی اگر لازم شد کمی هم از حق خودتان کوتاه بیایید. این هم برای خودتان هم برای رابطه تان در آینده بهتر است.

آبان
ذهن خلاقی دارید. این ذهن خلاق، به هر طرف که بخواهد شما را با خودش می برد. رویاپردازی و تخیل بخشی از زندگی و عامل اصلی پیشرفت انسان است ولی این رویاپردازی ها اگر از حد تعادل خود خارج شوند می توانند دردسر آفرین باشند. این روزها لازم است کمی واقع گرایانه به مسائل نگاه کنید و اجازه ندهید که فکر و خیال های عجیب سراغتان بیاید.

آذر
روابط اجتماعی خوبی دارید. این روزها به هر جمعی که وارد می شوید انرژی خود را به آن جمع انتقال می دهید و به همین دلیل است که بودن در کنار شما برای اطرافیتانتان لذت بخش است. کمی از انرژی این روزها را برای خودتان نگه دارید و همه آن را صرف اطرافیان نکنید. روزهای سختی پیش رو دارید که به داشتن روحیه، انرژی و انگیزه بیش از پیش احتیاج خواهید داشت. پس ذهن خود را برای شرایط دشوار زندگی آماده کنید.

دی
روز خوبی را آغاز کرده اید. هرچند ابتدای صبح بسیار پر نشاط و سرزنده هستید ولی بعد از ظهر این حالت اوج در شما فروکش خواهد کرد و حتی ممکن است باعث شود که از زمین زمان شکایت کنید. نگران نباشید این وضعیت نیز دوام چندانی نخواهد داشت و به زودی به وضعیت طبیعی روحی باز خواهید گشت. این روزها جدال شدیدی بین عقل و احساستان به راه افتاده است. برای تصمیم گیری بهتر است که به ندای عقل خود بیشتر اهمیت دهید.

بهمن
با نصیحت کردن میانه ای ندارید و از نصیحت شدن بیزارید. پیشنهاد امروز ما به شما این است که در خلال صحبت ها و نصایحی که می شنوید به دنبال راه حلی برای بهتر انجام دادن کارهایتان باشید. احتیاجی نیست که کلمه به کلمه صحبت اطرافیان را تجزیه تحلیل کرده و فکرتان را درگیرشان کنید. شاید لازم باشد بسیاری از حرف هایی که یک گوش می رسند، از گوش دیگر خارج شوند!

اسفند
ثمره تلاش خود را به زودی خواهید دید. رویاهای زیادی در ذهن دارید. شاید لازم باشد که یک بازنگری دیگر روی اهداف خود داشته باشید و مواردی که واقعا قابلیت اجرا دارند را جدا کنید. با این کار هم در وقت خود صرفه جویی کرده اید و هم به بهینه تر شدن کارهایتان کمک خواهید کرد. به شخصی علاقه مند هستید ولی برای ابراز علاقه خود به او تردید دارید. در این مورد به ندای قلبتان گوش دهید و دل را به دریا بزنید.

فال روزانه 

فال امروز شنبه ۱۷ فروردین ۹۷

فال روزانه 

فال امروز چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا