فال ارمنی حبوت 26 آبان 1397

شنبه 26 آبان 1397 طالع بینی
فال ارمنی حبوت

 

? فروردین ?
? احساس ناخوشایندی دارید و حس می‌کنید که به روزمرگی دچار شده اید هر چه تلاش می‌کنید بی فایده است و باز هم شرایط برایتان به همان صورت است، شما احتیاج دارید که مسیرتان را تغییر دهید پس برای این امر تلاش کنید.

?اردیبهشت?
? به دلیل مسائل ناخوشایندی که اخیرا برایتان روی داده بسیار منفی نگر شده‌اید و به همه چیز شک دارید، بهتر است این افکار را از سرتان بیرون کنید و اینقدر خودتان را آزار ندهید در غیر این صورت از نظر روحی آسیب می بینید.

?خرداد?
? با دخالت های بیجا در زندگی یکی از دوستانتان برایش مشکل ساز شده اید و ممکن است رابطه زناشویی و یا عاشقانه اش به خطر بیفتد بهتر است دست از این کار بکشید و پایتان را از حدتان فراتر نگذارید.

?تیر?
? تصمیم گرفتید خودتان را به بیخیالی بزنید و تمامی مشکلات زندگی تان را به دست فراموشی بسپارید اما ممکن است خیلی خوب در این رابطه عمل نکنید و شکست بخورید.

?مرداد?
? برخلاف ظاهر خشنی که دارید از روحیه حساسی برخوردار هستید و نمی‌توانید ناملایمتی ها را تحمل کنید اما دیگران از روی ظاهر با شما هر برخوردی که می‌خواهند می‌کنند و همین امر موجب می‌شود تا همیشه دلشکسته و غمگین باشید.

?شهریور?
? اجازه ندهید که اطرافیان از تمامی مشکلات زندگی تان سر در بیاورند و وارد مسائل خصوصی تان شوند بهتر است گاهی اوقات روحیه خود را مخالف آنچه که هست نشان دهید.

? @Fal_talebini ?

?مهر?
? تصمیماتی در زندگی گرفته اید که به مذاق دیگران خوش نمی آید و به همین دلیل همواره به شما گوشه و کنایه می‌زنند اما اصلا به آن توجهی نشان ندهید شما به موفقیت نزدیک شده اید.

?آبان?
? اخیراً کارهای اشتباه بسیار زیادی انجام داده اید و دوستانتان را از خودتان رنجانده اید، بهتر است برنامه ای ترتیب دهید و از دلشان در بیاورید در غیر این صورت به زودی تنهای تنها خواهید شد.

?آذر?
? مسائلی که در گذشته روی داده را به دست فراموشی بسپارید و سعی نکنید تاثیراتش را بر روی زندگی کنونی خود پیاده کنید، با انجام این کار فقط آینده خود را در خطر قرار خواهید داد.

?دی?
? افکار زیادی در سر دارید و دلتان می خواهد به اهدافی که در زندگی دارید برسید اما برای عملی شدن این امر احتیاج است که برنامه‌ریزی منظم و دقیقی داشته باشید.

?بهمن?
? مسیر ناهمواری را در پیش گرفته‌اید و بسیار در شک و تردید به سر می برید، شما قادر نیستید تصمیمات درستی برای زندگی‌تان بگیرید و تمرکزتان را از دست داده اید، باید سریعاً با فردی مشورت کنید تا از این بیشتر به دردسر نیفتید.

?اسفند?
? زندگی شما موجب رشک و حسد دیگران می‌شود و آنها نمی‌توانند شادمانی شما را ببینند بهتر است خیلی مسائل خصوصی زندگی تان را بروز ندهید و دیگران را تحریک نکنید چرا که ممکن است چشم زخم به شما آسیب برساند.

 

فال نوستراداموس

فال نوستراداموس  شنبه 26 آبان 1397

فال تاروت روزانه

فال تاروت مصری روزانه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا