فال ارمنی حبوت تاریخ 20 شهریور 1397

سه‌شنبه 20 شهریور 1397 طالع بینی
فال ارمنی حبوت

 

? ?

? فروردین ?
? از خانواده و بستگان خود فاصله گرفته اید و به دلیل مشکلات روحی که اخیراً برایتان پدید آمده سعی می کنید در جمع حضور پیدا نکنید اما بهتر است دست از این آشفتگی بردارید.

?اردیبهشت?
? فردی اسرارش را برای شما بازگو می کند و از شما کمک می خواهد مراقب باشید تا این حرفها را جایی بازگو نکنید و محرم اسرارش باشید، اگر کاری از دستتان برمی‌آید برایش انجام دهید.

?خرداد?
? مدتیست که حواستان جمع نیست و دست به کارهای خطرناکی می‌زنید این کار بالاخره شما را در دردسر خواهد انداخت پس بسیار مراقب باشید و انقدر بی گدار به آب نزنید.

?تیر?
? مشکلات فراوانی برایتان رخ می‌دهد و موانعی بر سر راهتان بوجود می‌آید که نمی‌توانید به اهدافتان برسید اما اگر تلاش بیشتری به خرج دهید مطمئناً مقصودتان حاصل می‌شود.

?مرداد?
? از این زندگی تکراری خسته شده اید و دلتان می‌خواهد کاری کنید تا تغییراتی بزرگ برایتان رخ بدهد اما راه و چاهش را نمی دانید باید از فردی با تجربه در این زمینه کمک بخواهید.

?شهریور?
? اگر می‌خواهید همچنان به این رفتار هایی که دارید ادامه دهید متاسفانه به زودی تنها خواهید شد و همگان از اطرافتان پراکنده می شوند پس تا دیر نشده فکری به حال این وضعیت بکنید.

? ?

?مهر?
? کارهای زیادی از دستتان برمی آید فقط کافی است که به خودتان ایمان داشته باشید و هیچ گاه از شکست ها هراس نداشته باشید اطمینان داشته باشید که روزهای خوب در پیش است.

?آبان?
? انقدر سریع به دیگران اعتماد نکنید و خوش باور نباشید حتی نزدیکترین فرد به شما هم می تواند فریبتان دهد پس همیشه چشم هایتان را باز کنید و گول ظاهر انسانها را نخورید.

?آذر?
? جشنی در پیش دارید که برایتان بسیار خوب و روحیه بخش خواهد بود، ممکن است این جشن مراسم ازدواج خودتان و یا یکی از عزیزان تان باشد.

?دی?
? دوست خوبی در زندگیتان دارید که همیشه محرم اسرار شماست و هیچگاه پشتتان را خالی نخواهد کرد باید سعی کنید تا همواره او را در کنارتان داشته باشید، او یار و یاور روزهای سخت زندگی تان خواهد بود.

?بهمن?
? از نظر روحی در موقعیت بدی قرار دارید و بسیار آشفته و پریشان هستید شما احتیاج دارید تا فردی کمکتان کند در غیر این صورت به زودی بیمار خواهید شد.

?اسفند?
? فردی که نسبت به او اعتماد فراوان دارید در زندگیتان رخنه می کند و قصد دارد رابطه زناشویی و یا عاشقانه شما را بر هم بزند بسیار مراقب باشید و فریب حرف‌هایش را نخورید.

 

فال عطسه روزانه

فال عطسه امروز سه شنبه 20 شهریور 1397

فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه سه شنبه ۲۰ شهریور ۹۷

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا