فال ابجد هفتگی از تاریخ ۹ تا ۱۵ آبان۱۳۹۷

چهارشنبه 9 آبان 1397 طالع بینی
فال ابجد روزانه

 

?فروردین ?
ب آ آ

طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشايش در رزق و روزی برای توست اگر قصد سفر داری ،يا قصد جابجایی و نقل مكان داری و يا قصد داری تغيير شغل بدهی به آن ها عمل كن ، به نفع تو خواهد بود غيبت ديگران را نكن و به كار خود مشغول باش تا آنچه را خداوند مصلحت ميداند برای تو پيش بيايد.

? اردیبهشت ?
د ب آ

طالعت روشن است .نگرانی را از خودت دور كن . كارها بر وفق مراد تو خواهد شد اگر چيزی را از خدا طلب كردی به آن می‌رسی. اگر قصد سفر و يا انجام معامله ای داری، آن را انجام بده برايت سودبخش است.

? خرداد ?
ب ب ب

نيت خوبی كرده ای طالعت با تو يار است و به توفيق و نشاط می‌رسی . شكر خدا را در همه وقت به جا بياور. اگر قصد ازدواج و يا معامله ای داری و يا قصد شراكت و سرمايه گذاری داری بخت با تو يار است ، به شرط آنکه خود نيز همت كنی. اگر با كسی در گير میباشی عاقبت به نفع تو خاتمه می يابد.

? تیر ?
آ ج ب

با اين نيتی كه كرده ای به خواسته ات می‌رسی و خداوند تو را از غم و رنج ميرهاند ، پول و ثروت خوبی نصيب تو می‌شود اگر با فردی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چيزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری .

? مرداد ?
آ ‌آ ‌د

روزهای خوبی در پيش داری. نااميد نباش. از كسی جز خدا ياری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افكار و نيات پاك در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد. و گشايشی در كارت ايجاد شود. از از افراد بد دوری كن غيبت نكن هدف يا كاری را كه داری دنبال كن تا به توفيق برسی. انشاءالله .

? شهریور ?
ج ب ج

طالع خوبی داری. اين روزها آرزويت برآورده می‌شود خبر خوشی دريافت ميكنی وبه شادی و نشاط ميرسی زنی بلند قد و باريك اندام و گندمگون با تو خصومت ميكند مراقب خودت باش. از پول و در آمد حرام پرهيز كن آينده ی خوبی در پيش داری. با دوستان و آشنايان به نيكی رفتار كن اگر قصد ازدواج يا معامله ای داری به آن عمل كن با موفقيت همراه خواهد بود.

?مهر ?
ب ج د

طالعت نيك است و نيتت بر آورده می‌شود رازت را به فردی نگو . بايد مراقب بدخواهان باشی در كارت گشايش ديده می‌شود به خداوند رحمان اميدوار باش و با توكل به او به كار و زندگيت ادامه بده. اطمينان داشته باش كه روزهای خوب در پيش خواهی داشت .

? آبان ?
د ب د

طالع خوبی داری و به خواسته ات می‌رسی. روزی حلال به دست تو می‌رسد قدرش را بدان سعی كن به فردی خيانت نكنی ، چون صدمه ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری،از آن منصرف شو زيرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از كار و تلاش غفلت مكن تا به مقصود برسی. انشاءالله

? آذر ?
د ب آ

طالعت روشن است.نگرانی را از خودت دور كن. كارها بر وفق مراد تو خواهد شد اگر چيزی را از خدا طلب كردی به آن می‌رسی. اگر قصد سفر و يا انجام معامله ای داری ، آن را انجام بده برايت سودبخش است.

? دی ?
آ ب آ

ايمانت را قوی كن آنچه را كه آرزو و انتظار داری از خداوند طلب كن . به زودی كارهايت سر و سامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه كه می‌ترسی، در امان میباشی به خداوند توكل كن.

? بهمن ?
د د د

نيت خوبی كردی به خواسته و آرزويت می‌رسی. در روزی به رويت باز می‌شود و به سعادت و خوشی دست می يابی. اگر قصد سفر يا معامله ای داری به آن عمل كن به نفع تو خواهد بود به ديگران اعتماد كنی اما رازت را به هر كس مگو به زودی خبر خوشی به تو می‌رسد.

? اسفند ?
ج آ ‌آ

به آنچه نيت كرده ای می‌رسی اما بايد منتظر بمانی. از اعمال بد دوری كن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فكر بد و پول حرام دوری كن ، خداوند روزی تو را به تو حواله كرده است . به زودی يك خبر خوشحال كننده به تو می‌رسد كه تغييراتی در زندگی تو به وجود می‌آورد اگر در همه ی امور به خداوند توكل كنی به مقصودت می‌رسی.

 

فال آرزو

فال آرزو پنجشنبه 10 آبان ۱۳۹۷

فال ماهجونگ

فال ماهجونگ چهارشنبه 9 آبان 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا