فال ابجد /فال روزانه 3 دی 1399

چهارشنبه 3 دی 1399 طالع بینی
فال ابجد روزانه

فال ابجد

دوست عزیزی که امروز 3 دی به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک

در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید اگر حواس‌تان به زندگی نباشد، کارهای‌ شما حسابی به هم‌ می‌ریزد و اوضاع بر وفق مرادتان پیش نخواهد رفت. در این سال ماجراجویی را کنار بگذارید و بیشتر از همیشه مواظب زندگی‌تان باشید. دی ماه امسال بیشتر از همیشه انرژی خواهید داشت. این انرژی را به کار و تلاش اختصاص دهید و تا می‌توانید پیشرفت کنید. مطمئن باشید گسترش موفقیت‌های شما، افزایش درآمد چشمگیری برای‌تان به دنبال دارد.

بهمن ماهی که با سال تولدتان آغاز کرده‌اید را به بودن در کنار دوستان و آشنایان اختصاص دهید و در این ماه با دوستان قدیمی دیداری تازه کنید. مشکلی دیرینه در زندگی شما وجود دارد و ماه‌های اسفند و فروردین فرصتی دست می‌دهد تا یک بار برای همیشه با این مشکل روبرو شوید و تکلیف‌تان را با حل آن یک‌سره کنید

فال آنلاین حافظ

فال امروز

فال امروز

فروردين

ابجد فال شما : ج آ ب
تعبير: قصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگر نه پشیمان میشوی. بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر ،سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه ی امور برخوردار شوی.

ارديبهشت

ابجد فال شما : آ آ ج
تعبير: از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن میرسی. صدمه ای متوجه توست. صدقه بده انشا الله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه ی کارها به خدا توکل کن.

خرداد

ابجد فال شما : ب آ ب
تعبير: نیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت میرسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا میکنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

تير

ابجد فال شما : ج ب آ
تعبير: طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته ات می رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو میرسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد ولی تو را خوشحال میکند. آینده ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

مرداد

ابجد فال شما : د ب ج
تعبير: از چیزی دلخور یا غمگین هستی فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است و به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو میرسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد. اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی تو و هم دوست و آشنا میشود. به زودی کارها بر وفق مراد تو میشود.

شهريور

ابجد فال شما : ج د ج
تعبير: فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی. گشایشی در کارت دیده میشود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی میکند مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر بدست می آوری.

مهر

ابجد فال شما : د آ ب
تعبير: در این نیت که کرده ای هیچ خیری نیست ازآن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

آبان

ابجد فال شما : ب ج د
تعبير: طالعت نیک است و نیتت بر آورده می شود. رازت را به کسی نگو. باید مراقب بدخواهان باشی. در کارت گشایش دیده میشود. به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگیت ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت.

آذر

ابجد فال شما : ب ج آ
تعبير: این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو میشود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن. اگر دیگران با تو موافق نیستند، تو دلتنگی مکن و خویشتندار باش. آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به سلامت باز میگردد. در عبادت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست. این را بدان که عاقبت کارها به نفع و دلخواه تو پیش میرود و تو به مقصود می رسی.

دى

ابجد فال شما : ج ج آ
تعبير: نیتت بر آورده میشود و آنچه که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده میشود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

بهمن

ابجد فال شما : ب آ ج
تعبير: حاجت و آرزویی داری که برآورده میشود. گشایشی در کارت پیدا میشود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر مشکلی داری به زودی برطرف میشود اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا میکنی. در طالعت فرزند زیاد دیده میشود. فرزندانی خوب و خوش قدم.

اسفند

ابجد فال شما : آ ج ج
تعبير: چیزی حلال به تو رسیده و یا میرسد. گشایش در کارت پیدا شده ولی کسی از تو رنجیده خاطر است، از او دلجویی کن افرادی تنگ نظر با تو دشمنی میکنند به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی در این نیت که کرده ای پا بر جا باش و به خداوند توکل کن. آنچه را که آرزو داری به آن میرسی انشا الله.

فال نوستراداموس

فال امروز/فال نوستراداموس 5 دی 1399

فال نوستراداموس

فال روزانه/فال نوستراداموس 2 آذر 1399

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا