فال ابجد روزانه سه شنبه 8 آبان

سه‌شنبه 8 آبان 1397 طالع بینی
فال ابجد روزانه

 

?فروردین
?ابجد فال شما:د ج آ
?تعبیر: مقصود خوبی ندارید و با این کار خودتان را به دردسر خواهید انداخت پس از آن صرف نظر کنید. سردرگم و آشفته هستید و نمی‌توانید تصمیمی برای زندگی خود بگیرید، به خداوند پناه ببرید انشالله که از این وضعیت خلاص خواهید شد. پولی به دستتان می رسد که راهگشای مشکلات تان است.

?ارديبهشت
?ابجد فال شما: ب آ ج
?تعبیر: آرزوهایتان حاصل می شود و گره از مشکلاتتان گشوده خواهد شد. فردی کمکتان می‌کند تا دردسرهای زندگیتان را پشت سر بگذارید. ممکن است معاملاتی در پیش داشته باشید که شما را به سود و منفعتی فراوان برساند پس تعجیل کنید و هراسی به دل راه ندهید.

?خرداد
?ابجد فال شما: د د آ
?تعبیر: اقبال بسیار نیکویی دارید و در آینده به سعادت و خوشبختی خواهید رسید. دشمن فراوان دارید اما هیچ کدام راه به جایی نمی برند. فردی در همسایگی شما برایتان دعایی بد کرده سعی کنید از او برحذر باشید. به زودی راه برایتان روشن خواهد شد صبور باشید.

?تیر
?ابجد فال شما:ب ج ج
?تعبیر: مقصود خوبی ندارید و با این عمل خودتان را در دردسر می اندازید پس از آن صرف نظر کنید. ملکی را معامله خواهید کرد که برایتان خوش یمن و مبارک است و زندگیتان را دگرگون میکند. به زودی وصلتی مبارک در پیش دارید و به سعادت و خوشبختی خواهید رسید.

?مرداد
?ابجد فال شما: آ د ج
?تعبیر: اقبال بسیار خوبی دارید اما هم اکنون زمان مناسبی برای انجام هیچ کاری نیست است پس فعلا دست نگه دارید. حسودان در اطرافتان زیادند و حرف های ناپسندی پشت سرتان می زنند جلویشان را بگیرید تا آبرویتان حفظ شود. دعا و نماز فراوان بخوانید و برای مشکلی که دارید به قران رجوع کنید انشالله که از آن خلاص میشوید.

?شهریور
?ابجد فال شما:د ج ج
?تعبیر: از غم و اندوه رها خواهید شد و کارهایتان سرو سامان می‌یابد. به زودی پولی به دستتان میرسد که زندگیتان را دگرگون خواهد کرد. خداوند حامی و پشتیبان تان است پس انقدر نگران آینده تان نباشید. ممکن است سفری در پیش داشته باشید که به خیر و صلاحتان نیست پس تا می توانید از آن برحذر باشید.

?مهر
?ابجد فال شما:ج آ‌ د
?تعبیر: به زودی به مراد دلت خواهید رسید،، شما فردی مهربان و دلسوز هستید دست کمک نیازمندان می‌شوید و خداوند در زندگی دست کمک شما می شود و شما را در زندگیتان به آرامش و آسایش می رساند برایتان شادی و خوشبختی زندگی را به وجود می آورد شما را در بین اطرافیان تا سر بلند می‌کند .

?آبان
?ابجد فال شما: ب آ د
?تعبیر: طالعت خوب نیست: در زندگی اتفاقات بدی برای رخ می دهد روزگار بر شما چه خواهد شد سعی کنید ؛دست از کارهای نادرست بردارید بدگویی دیگران را نکنید تا طالعتان به رنگ روشنایی در بیاید و شما را در تمام زندگیتان به موفقیت برساند اگر میخواهید شاد و خوشحال شوید دست از کارهای خطا بردارید .

?آذر
?ابجد فال شما:د آ آ
?تعبیر:طالعت نیک است : شادی و خوشبختی در زندگی تان سرازیر می شود از طرف اهل قلم سود و منفعت عالی نصیبتان می‌شود،، شخصی در زندگی به شما حسادت می کند و می خواهد تمام رمز و راز های شما را برملا کند سعی کنید چند روزی از اطرافیانتان دوری کنید تا زندگیتان به هم نریزد .

?دی
?ابجد فال شما: ج آ ‌آ
?تعبیر: آینده خوبی در پیش رو دارید به زودی غم و غصه های زندگی تان از بین می‌رود شما در زندگی تان به آرامش خواهید رسید،، زندگیتان پر از شادی می شود قصد ازدواج دارید چه کنید این ازدواج را زودتر عملی کنید چون برایتان موفقیت‌های بالایی را دارد و شما را به آرامش و آسایش در زندگی می‌رساند.

?بهمن
?ابجد فال شما:آ د ب
?تعبیر:طالع خوبی داری: به زودی رزق و روزی حلال ای به دستتان می‌رسد شما در زندگی تان به موفقیت های مالی و پولی خواهید رسید ،،قصد و نیت پاک در سر خود دارید سعی کنید دست به کارهای خطای نزنید اگر با شخص خصومتی دارید به زودی از شما برطرف می‌شود و شما را به آرامش میرساند.

?اسفند
?ابجد فال شما:ب د آ
?تعبیر:طالعت خوب است: قصد و نیت خوبی در سر خود دارید به زودی در زندگیتان به موفقیت های بالای می‌رسید میتوانید زندگیتان را پر از آرامش و آسایش کنید دست به کارهایی می‌زنید که برایتان موفقیت و آرامش را به وجود می آورد زندگیتان را سر و سامان می‌بخشد ‌.

 

فال عطسه روزانه

فال عطسه روزانه سه شنه 8 آبان 1397

طالع بینی

طالع بینی او چینگ چینی ماه تولد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا