علت واقعی مرگ سری دیوی بازیگر مشهور سینمای هند

سه‌شنبه 8 اسفند 1396 سینما
علت واقعی مرگ سری دیوی بازیگر مشهور سینمای هند

علت واقعی مرگ سری دیوی بازیگر مشهور سینمای هند

“سری دیوی” کاپور بازیگر محبوب سینمای هند که پیش تر اعلام شده بود بر اثر حمله قبلی درگذشته بر اساس اعلام پزشکی قانونی علت واقعی مرگ او غرق شدن در وان حمام بود.

خبر درگذشت سری دیوی بازیگر محبوب و پرطرفدار سینمای هند و بازیگر سرشناس ملکه مارها دو روز گذشته در رسانه های خبری منتشر شد و علت آن سکته قلبی اعلام شد اما روز گذشته و بعد از انجام کالبدشکافی علت واقعی مرگ او مشخص شد.

سری دیوی

سری دیوی بر اثر غرق شدن در وان درگذشت

سری دیوی کاپور سوپراستار 54 ساله بالیوودی که پیش تر اعلام شده بود بر اثر حمله قبلی درگذشته بر اساس اعلام پزشکی قانونی بر اثر از دست دادن هوشیاری در وان حمام هتل محل اقامتش و غرق شدن از دنیا رفته است.

رسانه های دوبی اعلام کردند کالبدشکافی این بازیگر پایان یافته و دلیل اعلام شده برای مرگ او قطعی است. «سری دیوی» برای شرکت در یک مراسم عروسی به دوبی سفر کرده بود.

در آزمایش ها وجود مقادیری الکل در خون این بازیگر را نشان می دهد که احتمالا موجب بروز این حادثه شده است.

 سری دیوی

سری دیوی ستاره درخشان سینمای بالیوود

او که بازی در فیلم های کلاسیک بالیوودی چون «آقای هند»، «مهتاب» و «حیله گر» را در کارنامه سینمایی اش دارد از معدود سوپراستارهای هالیوودی است که فیلم هایش بدون حضور نقش اصلی قهرمان مرد هم قابلیت فروش بسیار زیادی در گیشه داشت.

همچنین بخوانید : مطالب جالب و خواندنی حواشی هنرمندان

سری دیوی پس از چند دهه حضور درخشان در بالیوود در سال 1997 پس از اکران فیلمش با عنوان «جدایی» تصمیم گرفت برای مدتی از سینما فاصله بگیرد و دوباره در سال 2012 با فیلم «اینگلیش وینگیلیش» به سینما بازگشت و در سال 2013 با دریافت نشان افتخاری از سوی دولت هند مورد تقدیر قرار گرفت.

پیکر سری دیوی روز گذشته به هند منتقل شد. بسیاری از علاقه مندان به این بازیگر قدیمی سینمای بالیوود اطراف خانه او در بمبئی تجمع کرده اند تا پیش از مراسم سوزاندن با او وداع کنند.

سری دیوی

سری دیوی بازیگر سینمای هند در کنار خانواده اش

شری آما یانگر آیاپان (سری دیوی) در 13 آگوست 1963 در هند به دنیا آمد. پدرش وکیل بود و یک خواهر و دو برادر داشت

او در سال 1996 با بنی کاپور تولید کننده فیلم و برادر بزرگتر آنیل کاپور و سانجی کاپور ا زدواج کرد. حاصل این ازدواج دو دختر به نام های جانوی و خوشی بود.

سری دیوی اولین ستاره زن سینمای هند بود و 5 بار جایزه فیلم فیر Filmfare را از آن خود کرد. او پردرآمدترین بازیگر سینمای هند در دهه های هشتاد و نود میلادی بود و به عنوان محبوب ترین بازیگر عصر خود شناخته می شد.

منبع:نمناک

گله مندی رضا رویگری از نقشش در لازانیا و شایعات پیرامون

گله مندی رضا رویگری از نقشش در لازانیا و شایعات پیرامون

مهمان امشب برنامه دورهمی محمد جواد آذری جهرمی

مهمان امشب برنامه دورهمی محمد جواد آذری جهرمی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا