عجیب ترین و بزرگترین قورباغه جهان (عکس) – جامعه

دوشنبه 22 خرداد 1396 دسته‌بندی نشده

عجیب ترین و بزرگترین قورباغه جهان (عکس)

 

به گزارش ایران ناز نکته ی جالب ماجرا وقتی است که یکی از کارشناسان متخصص در زمینه ی حیات وحش، واقعی بودن این عکس را تأیید می کند. “استیو لایت فوت” از اداره ی حیات وحش تگزاس تایید کرد که این عکس واقعی است و …یک صیاد ادعا می کند که قورباغه ی غول پیکری را شکار کرده است که تقریبا به اندازه ی یک انسان است. او نام این قورباغه را “فروگزیلا” گذاشته است.

 

اگر اینطور که او میگوید باشد، این قورباغه ی غول پیکر از جمله عجایب جهان طبیعت به شمار خواهد رفت. در این عکس شکارچی را می بینیم که لبخندی بر لب دارد، با یک دستش تفنگ و با دست دیگرش مخلوق پنج کیلوگرمی را گرفته است.این تصویر حیرت انگیز در سایت ” انجمن شکار جنوب تگزاس” پس از اینکه مارکوز آن را در صفحه اش قرار داد،  منتشر شده است.چ

 

عجیب ترین و بزرگترین قورباغه جهان (عکس)

 

عجیب ترین و بزرگترین قورباغه جهان (عکس)

 

“مارکوز رنگل” شکارچی درون عکس گفته که این قورباغه یِ فوق بزرگ را در برکه ی مزرعه ای نزدیک “باتسویل” تگزاس شکار کرده است.عکس این قورباغه با استقبال زیادی در فضای مجازی روبرو شد، اما بسیاری از کاربران این خبر را باور نکرده و عکس آن را دروغین می دانستند.یکی از کاربران نوشته بود: آن موها چیست؟! ، کاملا مشخص است که عکس جعلی و ساختگی است!

 

اما نکته ی جالب ماجرا وقتی است که یکی از کارشناسان متخصص در زمینه ی حیات وحش، واقعی بودن این عکس را تأیید می کند. “استیو لایت فوت”  از اداره ی حیات وحش تگزاس تایید کرد که این عکس واقعی است، اما به مردم اطمینان داد که  قورباغه های وحشی بزرگ در جنوب تگزاس کمتر دیده می شوند و  به مناطق مسکونی جنوب تگزاس وارد نخواهند شد.

 

او همچنین گفت: این قورباغه از قسمت سر در مقابل دوربین گرفته شده و چنین خطای دیدی را به وجود می آورد که قورباغه خیلی بزرگ است، مانند زمانی که یک ماهیگیر بخواهد ماهی صید شده را بزرگتر از اندازه ی معمولی نشان بدهد، اما به هر حال هر شکلی که بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم قورباغه  واقعا بزرگ است!!

 

عجیب ترین و بزرگترین قورباغه جهان (عکس)

 

عجیب ترین و بزرگترین قورباغه جهان (عکس)

 

عجیب ترین و بزرگترین قورباغه جهان (عکس)

 

اما در طبیعت نمونه هایی از این دست فراوان است، یکی از حیرت آورترین آنها قورباغه های بومی آفریقا Goliath frog هستند که از پرندگان و موش ها و… تغذیه می کنند ودر حدود ۳۳ سانتیمتر طول و سه کیلوگرم وزن دارند که چند عکس از آن ها را خواهید دید که نشان می دهد که قورباغه ها هم برای خود عالمی شگفت انگیز دارند.

منبع : ایران ناز

5 بار قصاص، مجازات عاملان جنایت طایفه ای - حوادث

وضعیت نامساعد مجری معروف تلویزیون (عکس) - جامعه

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا