عجیب ترین خانواده های دنیا و دوقلوهایی همسان آنها

دوشنبه 20 فروردین 1397 گوناگون
عجیب ترین خانواده های دنیا و دوقلوهایی همسان آنها
یکی از عجیب ترین خانواده های دنیا متعلق به زوجی است سفید پوست و سیاه پوست که با دوقلوهای عجیب شان که مبتلا به نوعی ناهنجاری مادرزادی به نام مومو هستند مشهورتر شده اند.
می گویند یکی از عجیب ترین خانواده های دنیا هستند چرا که با توجه به رنگ پوست متفاوت شان 2 جفت دوقلوی همسان دارند که در نوع خود کم نظیر است.
دوقلوهای عجیب
دوقلوهای عجیب

عکس دوقلوهای یکی از عجیب ترین خانواده های دنیا

“کیسی ساندرز” 27 ساله و همسرش اهل کلرودای آمریکا صاحب چهار فرزند هستند ، 2 دختر و 2 پسر که دوقلو به دنیا آمده اند ؛ علت عجیب بودن این خانواده همین دوقلوها هستند که در اتفاقی نادر همسان متولد شده اند اتفاقی که ازهر 10 میلیون تولد یک مورد امکان دارد رخ دهد. دو نوزاد دختر این زوج در دوران جنینی دچار نوعی ناهنجاری مادرزادی به نام مومو (monocharionic monoamnitic) شدند که دراثر آن از یک جفت تغذیه می کردند که خطر فراوانی دارد وامکان کندی در رشد یا سقط جنین وجود دارد.
دوقلوهای عجیب
طبق گزارشات این وضعیت تنها دریک درصد از بارداری های دو قلو ها رخ می دهد، ولی خوشبختانه پزشکان موفق به نجات جان دو نوزاد دختر به نام مایا و لایا شدند. نوزادان دختر در 7 ماهگی باروش جراحی سزارین به دنیا آمدند و اکنون چهارماهه و درکمال سلامت هستند.
دوقلوهای عجیب
از این روبه چند دلیل می توان این خانواده را یکی از عجیب ترین خانواده های دنیا نام برد ، از جهت داشتن دو دوقلوی همسان و از جهت داشتن دو دختر با رنگ پوست سیاه و 2 پسر با رنگ پوست سفید .
دو برادر دوقلوی بزرگترآن ها هایدن و کامرون نام دارند که 10 سال سن دارند و با وجود اینکه پدر آن ها سیاه پوست و مادرشان سفید پوست است، آن ها کاملاً سفید پوست هستند، اما دو دختر دوقلوی تازه به دنیا آمده دارای ارث ژنتیکی از پدر خود و سیاه پوست به دنیا آمده اند.
منبع:نمناک
عجیب‌ترین ازدواج دهه اخیر در سوریه رخ داد

عجیب‌ترین ازدواج دهه اخیر در سوریه رخ داد

متن های زیبا و تاثیرگذار از بزرگان جدید

متن های زیبا و تاثیرگذار از بزرگان جدید

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا