عجیب‌ترین ازدواج دهه اخیر در سوریه رخ داد

دوشنبه 20 فروردین 1397 گوناگون
عجیب‌ترین ازدواج دهه اخیر در سوریه رخ داد

دو کودک به نام های خالد و راحله که ۵ و ۳ سال دارند در یک مراسم عروسی مفصل و کامل با هم ازدواج کردند که این ازدواج عجیب ترین ازدواج دهه اخیر لقب گرفت و موج اعتراضات را به همراه داشت.

در یک اتفاق باور نکردنی و عجیب در سوریه در منطقه هومز یک پسربچه ۵ ساله به نام خالدبا یک دختر بچه ۳ ساله به نام راحله ازدواج کرد و برای آن ها مراسم عروسی مفصل و کاملی گرفتندکه این عمل موجی از اعتراضات را به همراه داشت و این ازدواج عجیب‌ترین ازدواج در دهه اخیر لقب گرفت.

ماجرای عجیب‌ترین ازدواج دهه اخیر ازدواج پسر بچه پنج ساله سوری به نام «خالد» روز با دختری سه ساله به نام «راحله» بودکه با موج شدید اعتراضات دراین کشور و رسانه‌ها مواجه شد.

رسانه‌های سوریه اعلام کردند که یک پسر بچه پنج ساله به نام «خالد» روز گذشتهبا دختری سه ساله به نام «راحله» در منطقه «هومز» در ۱۸۰ کیلومتری شمال «دمشق» پیمان زناشویی بستند.

براساس این گزارش که در پایگاه اطلاع‌رسانی شور نیوز منتشر شد، والدین این دو کودک با برگزاری مراسمعروسی مفصل و کامل ازدواج آنان را جشن گرفتند.

همچنین پدر این پسر پنج ساله هم در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی سوریه، گفت که این وصلتهیچگونه اختلالی در تحصیل آنان ایجاد نمی‌کند و این دو کودک می‌توانند به درس و مدرسه خود برسند.

این مرد در ادامه افزود: من نمی‌دانم شاید نگرش این دو کودک در آینده تغییر کند،اما هم اکنون آنان با هم خوشبخت هستند.

برای اعلام رسانه‌های سوریه ازدواج این دو کودک در جهان برای اولین بار رخ داده و در نوع خود بی‌نظیر است.

منبع:نیک صالحی

آشنایی با گرانترین و با ارزش ترین مایعات جهان

آشنایی با گرانترین و با ارزش ترین مایعات جهان

عجیب ترین خانواده های دنیا و دوقلوهایی همسان آنها

عجیب ترین خانواده های دنیا و دوقلوهایی همسان آنها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا