«کلاسیکو» تاک‌شو اینترنتی عادل فردوسی‌پور رکورد بی نظیری داشت

پنج‌شنبه 28 آذر 1398 ورزشی

ویژه برنامه ال کلاسیکو عادل فردوسی پور  “کلاسیکو” روز گذشته (یک شنبه 24 آذر 98) از ساعت ۲۲ یکشنبه ۲۴ آذر

از طریق سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ های فیلیمو، نماوا و کافه بازار در دسترس عموم قرار گرفت.

 

این برنامه با اجرای پژمان جمشیدی و تهیه کنندگی عادل فردوسی پور روی پلتفرم‌ های اینترنتی پخش شد.

عادل فردوسی پور این برنامه را با همکاری مشترک کافه بازار، فیلیمو و نماوا ساخته است و تیم “فوتبال ۱۲۰” نیز عوامل اصلی آن را تشکیل می‌ دهند.

گفتنی است؛  همه علاقه‌ مندان به برنامه‌ های فوتبالی، بدون تهیه اشتراک و بدون پرداخت هزینه ای توانستند به صورت رایگان ویژه برنامه کلاسیکو را تماشا کنند.

بعد از انتشار ویژه‌برنامه کلاسیکو در پلتفرم‌های آنلاین ویدیویی، تنها با گذشت ۲۴ ساعت از پخش، رکوردی دست‌نیافتنی از تعداد بیننده‌های این برنامه به ثبت رسیده است.

با ثبت آمار تماشا از سوی سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و بازار که پخش‌کنندگان «کلاسیکو» هستند، یک میلیون و ۸۲۰هزار کاربر در طول ۲۴ ساعت اولیه پخش این برنامه را تماشا کرده‌اند.

 

«کلاسیکو» یک تاک‌شو اینترنتی به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور است که از یکشنبه ۲۴ آذر در ساعات پایانی شب به نمایش درآمده و حالا با ثبت یک رکورد ۲۴ ساعته، بیشترین تعداد بازدید در بین تمام محتواهای منتشر شده در شبکه نمایش خانگی را به خود اختصاص داده است.

این برنامه که به مناسبت نزدیک شدن به رقابت حساس دو تیم بارسلونا و رئال مادرید و با اجرای پژمان جمشیدی ساخته شده است، با حضور مهمان‌هایی از جمله علی دایی، وریا غفوری، امیرمهدی ژوله و ژابی آلونسو به بحث و تحلیل پیرامون این مسابقه مهم پرداخت.

با توجه به ادامه‌دار بودن پخش ویژه برنامه «کلاسیکو»، پیش بینی می‌شود که استقبال در روزهای پیش‌رو با افزایش چشمگیری روبه‌رو خواهد شد و مسیر تولیدات مشابه آینده را هموارتر خواهد کرد.

 

 

لینک تماشای برنامه کلاسیکو در فیلیمو

لینک تماشای برنامه کلاسیکو در کافه بازار

 

 

مجله ورزشی دایان

ارسلان مطهری

بعد از چهار سال انتظار ارسلان مطهری در خط حمله استقلال قرار گرفت

آندره استروماچونی

آندره استروماچونی قراردادش را با استقلال فسخ کرد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا