طرح مفهومی رنو اسپایدر معرفی شد – فناوری

سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 فناوری

وقتی صحبت از تولید هیجان‌انگیزترین و توانمندترین اتومبیل‌های جذاب دنیا می‌شود، شرکت رنو اسپرت محصولات جالب و خوش‌قیمتی ارائه می‌کند.

فرقی نمی‌کند از  خودروی کامپکت رنو کلیو صحبت کنیم یا مدل مگان با جثه‌ی بزرگ‌‌تر، رنو موتوراسپرت و دپارتمان قوای محرکه‌ی این کمپانی در کار خودش سنگ تمام می‌گذارد و همواره به دیگر برندها نشان می‌دهد که چگونه باید خودروهای استاندارد و نه‌چندان گران‌قیمت را بهینه‌سازی کرد. این کمپانی فرانسوی می‌تواند به‌عنوان برندی تمام‌عیار به‌منظور تولید یک اتومبیل مسابقه‌ای حرفه‌ای روباز برای مشتریان علاقمند به مسابقه در نظر گرفته شود.

رنواسپورت اسپایدر

رنواسپورت اسپایدر

برای تجسم چنین خودرویی، مونولو اومار نسخه‌ای به‌روز از مدل اسپایدر طراحی کرده است که تا سال ۱۹۹۹ تولید شد. تصاویری که برای شما گردآوری شده، طرح‌های خلاقانه‌ی اومار در ماه نوامبر است که این طرح مفهومی را در سایه‌ای به رنگ زرد که جذابیت آن را دوچندان کرده، نشان می‌دهد.

رنواسپورت اسپایدر

رنواسپورت اسپایدر

در نمای روبه‌رو، خودروی مذکور شبیه به رنواسپرت R.S. 01 و کانسپت آلپین ویژن گرن توریسمو است و به‌ نظر می‌رسد همه‌ی آنچه شما از یک خودروی مسابقه‌ای نیاز دارید، در خود دارد؛ یک فضای داخلی مینیمالیستی، دو صندلی، بدون سقف، یک پیشرانه‌ی نصب‌شده در وسط و آئرودینامیک کاربردی.

رنواسپورت اسپایدر

رنواسپورت اسپایدر

اگرچه مهندسان رنو اسپرت می‌توانستند چنین اتومبیل دو فره‌ای را به‌صورت تجاری خلق کنند؛ اما واقعیت این است که حداقل در آینده‌ای قابل تصور، چنین کاری انجام نخواهد شد. خودروهای مسابقه‌ای مانند خودروی مذکور معمولاً تنها توسط کمپانی‌های کوچک ساخته می‌شوند نه توسط خودروسازانی که فروش‌ چند میلیونی دارند.

رنواسپورت اسپایدر


منبع : زومیت

وبگرد: تاریخچه تصویری سیستم عامل iOS - فناوری

معرفی فنی نسخه‌ی اسپرت هیوندای النترا مدل ۲۰۱۷ - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا