طراحی دفتر کار ویبلی، شعبه‌ سان فرانسیسکو – فناوری

جمعه 19 خرداد 1396 فناوری

دفتر کار ویبلی در سان فرانسیسکو، ایالت کالیفرنیای آمریکا، توسط شرکتی به نام هانتسمن طراحی شده و از متراژ ۳۰۶۵ متر مربع برخوردار است.

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: هانتسمن
  • کارفرما: ویبلی
  • متراژ: ۳۰۶۵ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۵
  • فعالیت: طراحی وب‌سایت و هاست

ویبلی، نام یکی از مطرح‌ترین کمپانی‌ها در زمینه طراحی وب‌سایت و هاست است که در ایالات متحده آمریکا فعالیت می‌کند. با این حال، مشتریان ویبلی تنها به ایالات متحده محدود نمی‌شوند و ویبلی برای کاربرانی از سراسر دنیا، وب‌سایت طراحی کرده است.

در سال ۲۰۱۲ کمپانی ویبلی طراحی دفاترش در کالیفرنیا را به شرکتی به نام هانتسمن سپرد. رضایت ویبلی از کار هانتسمن به‌قدری بود که طراحی دفتر جدیدش را بار دیگر به این شرکت معماری سپرده است.

دفتر کار جدید ویبلی از متراژ ۳۰۶۵ متر مربع بهره می‌برد و تمام دفاتر ویبلی در کالیفرنیا به این مکان منتقل شده‌اند. ویبلی یک ساختمان قدیمی را خریداری کرده است که در سال ۱۹۰۷ ساخته شده بود. حال، این ساختمان قدیمی به لطف شرکت هانتسمن بار دیگر بازسازی شده است.

یکی از مدیران ویبلی در مورد طرحی دفتر کار جدید گفته است: «طی نظرسنجی از کارمندانمان خواستیم علایق و تفریحاتشان در ساعاتی را بگویند که کار نمی‌کنند. گزینه‌های مشترک در لیست نظرات کارمندان شامل ورزش، مطالعه و یادگیری می‌شد.»

به همین منظور در دفتر کار جدید ویبلی سالنی برای ورزش تهیه شده است. همچنین کتابخانه‌ای وجود دارد که کارمندان می‌توانند کتاب‌های مورد علاقه خود را مطالعه کنند. مدیران ویبلی از آموزش و یادگیری نیز استقبال کرده‌اند. سالنی در دفتر کار جدید ویبلی طراحی شده است که کارمندان می‌توانند پس از اتمام ساعات کاری برای گذراندن دوره‌های مختلف به آنجا بروند و آموزش ببینند.

در ادامه نگاهی به تصاویر گرفته‌شده از دفتر کار جدید ویبلی خواهیم انداخت:

دفتر کار ویبلی


منبع : زومیت

روانشناسی بازاریابی: ۱۸ روش استفاده از تایید اجتماعی برای بهبود بازاریابی - فناوری

اوپو R11 در وب‌سایت اوپو رؤیت شد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا