طالع بینی و فال جالب روزهای هفته

چهارشنبه 1 فروردین 1397 طالع بینی
طالع بینی و فال جالب روزهای هفته

طالع بینی به روش هایی گفته می شود که برخی باور دارند به یاری آنها می توان از آینده و سرنوشت هرکس آگاه شد. علم اخترگویی یا طالع بینی یعنی تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان، و علم اخترشناسی یعنی پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات، نخست از سده هفدهم میلادی از یکدیگر جدا شدند. امروز طالع بینی یا ستاره خوانی مورد تایید مجامع علمی نیست، و بسیاری از مردم آن را خرافات و موهوم پرستی می دانند.

طالع بینی

طالع بینی هفته , این روزِ آدم های عادی است. افرادی که در این روز به دنیا می آیند، زندگی بسیار ساده و معمولی را پشت سر خواهند گذاشت و به همان زندگی نیز راضی و خرسندند. طالع بینی هفته , این طالع بینی جالب را در ادامه ببینید.

طالع بینی هفته آدم های مختلف

شنبه

این افراد در برخورد با طوفان های زندگی ، زود جا خالی نمی کنند. برای موفقیت و خوشبختی می جنگند و در آخر آن را به دست می آورند. باید کناره گیری و دوری کردن از اجتماع را کنار بگذارند. از چشم تنگی و خساست اجتناب کنند و تا می توانند با مردم به شوخ طبعی و اخلاق خوب رفتار کنند.

طالع بینی

طالع بینی هفته متولدین هفته

یکشنبه

یکشنبه روزی بسیار خوش یمن و میمون است. افرادی که در این روز به دنیا می آیند اغلب در زندگی ثروتمند و موفق خواهند شد. هر کجا می روند، شانس به دنبال آنهاست. افرادی خوش بین و بشاش هستند، اما خود را خیلی جدی می گیرند. باید مراقب باشند که گرفتار غرور و خودبینی نشوند.

دوشنبه

بچه ی متولد روز دوشنبه، پولدار و ثروتمند نخواهد شد، اما از گرسنگی هم نخواهد مرد. همیشه به دنبال آرامش و خوشبختی است. باید یاد بگیرد که کمی باثبات تر باشد و خیلی تحت تاثیر حرف های دیگران قرار نگیرد. معمولاً از عقل خود تبعیت می کند و مراقب خیالات خود هست.

همچنین بخوانید : طالع‌بینی یعنی تعبیر و تفسیر آینده توسط اخترشناسی

سه شنبه

متولدین سه شنبه زندگی آسوده ای نخواهند داشت. باید برای خوشبختی و موفقیت خود همواره بجنگد تا بتواند جاه طلبی های خود را ارضاء کند. باید مراقب باشد که گرفتار سلطه جویی و تعصب نشود.

چهارشنبه

بچه ی متولد چهارشنبه ذاتاً هنرمند و هنرگراست. باید اجازه بدهد تا استعدادهایش شکوفا شود. می تواند در زمینه های کسب درآمد هم موفق باشد، اما باید از افراط و زیاده روی در این مورد خودداری کند.

طالع بینی

پنج شنبه

کسی که پنج شنبه به دنیا آمده است، باید در همین روز نیز ازدواج کند. فقط از این طریق است که میتواند اطمینان حاصل کند که زندگی زناشویی خوبی در انتظار اوست. نباید در کارها زیاده روی کند و تا می تواند باید قدرت شخصیتی خود را بالا ببرد. اگر سخت کوشانه کار کند و از تنبلی دوری کند، مطمئناً موفق خواهد شد.

جمعه

این روزِ آدم های عادی است. افرادی که در این روز به دنیا می آیند، زندگی بسیار ساده و معمولی را پشت سر خواهند گذاشت و به همان زندگی نیز راضی و خرسندند. فقط باید مراقب باشند تا زندگیشان دچار پوچی نشود.

منبع:نمناک

فال روزانه پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷

فال روزانه پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷

فال امروز چهارشنبه 1 فروردین 1397

فال امروز چهارشنبه 1 فروردین 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا