ضرورت آموزش زبان انگلیسی قبل از سفر یا مهاجرت

سه‌شنبه 18 خرداد 1400 بررسی و معرفی
آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی یکی از مهمترین دغدغه های جامعه جوان و پویای امروز ایران است. این روزها بعد از شیوع بیماری کرونا (COVID19) میزان سفرها بشدت کاهش پیدا کرده و شرایط اقتصادی کشور وارد بحران شده است تا خیلی ها به فکر مهاجرت از ایران باشند. همه ی این عوامل دست به دست هم دادند تا ضرورت آموزش زبان انگلیسی بیشتر از هر زمان دیگری باشد.

دراین مقاله ابتدا به ضرورت آموزش زبان انگلیسی می پردازیم و سپس به اهمیت آن برای سفر یا مهاجرت خواهیم پرداخت و در پایان به معرفی دوره های آموزشی ویدیوی و آنلاین سایت آموزشی فرادرس خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

فهرست مطالب:

  1. چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟
  2. بهترین راه حل برای یادگیری زبان انگلیسی در دوران کرونا؟
  3. اهمیت زبان انگیسی در سفر؟

1. چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

زبان انگلیسی زبان جهانی یا بین المللی محسوب می شود. علت این انتخاب را هم به امپراتوری بریتانیا و تسلط این کشور بر یک چهارم مرزهای جهان در گذشته می دانند که البته الان دیگر اهمیتی ندارد و مسئله ای که ضرورت دارد یادگیری این زبان جهانی است.

با آموزش و تسلط بر زبان انگلیسی فرصت های شغلی ویژه ای برای شما گشوده می شود . مرزهای زبانی از بین می رود و به راحتی می توانید با مردم جهان ارتباط برقرار کنید. با دسترسی به منابع زبان انگلیسی در مورد فرهنگ ها ، آئین ها و رویدادهای ملی و بومی بسیاری از کشورها اطلاعات کسب می کنید.

مهمترین دلایل برای یادگیری زبان انگلیسی:

  1. زبان انگلیسی به عنوان زبان جهانی محسوب می شود و در بیش از 120 کشور جهان تدریس می شود.
  2. زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی و متداول برای دیپلماسی و مذاکرت بین المللی است.
  3. زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی اینترنت، رسانه ها و حوزه های مدرن مانند آی تی ، گردشگری، علوم هواپیمایی و … مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی 51 کشور است و از این رو به زبان گردشگری نیز شناخته می شود.

دستاوردهای یادگیری زبان انگلیسی

اگر بخواهیم به مهمترین نتایج یا دستاوردهای یادگیری زبان انگلیسی اشاره کنیم می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • افزایش اعتماد به نفس
  • سهولت در یادگیری و آموزش
  • دسترسی به منابع آموزشی جهانی
  • دسترسی به بروزترین اطلاعات جهانی
  • افزایش توان برقراری ارتباط و معاشرت
  • سفر آسان ، کم هزینه و با کیفیت
  • و …

واقعا دستاوردهای یادگیری زبان انگلیسی ، قانع کننده و جذاب هستند و می توانند زندگی یادگیرنده را متحول کنند. چرا این آموزش را به تاخیر بندازیم و بهتر است هرچه سریعتر آموزش زبان انگلیسی را استارت بزنیم.

بهترین راه حل برای یادگیری زبان انگلیسی در دوران کرونا؟

یادگیری زبان انگلیسی در دوران کرونا

2. بهترین راه حل برای یادگیری زبان انگلیسی در دوران کرونا؟

آموزش آنلاین یا غیر حضوری از سالها پیش رواج پیدا کرده و الان کمتر به صورت سنتی (حضوری) به آموزش پرداخته می شود. آموزش آنلاین زبان انگلیسی مزایای بسیاری دارد که مهمترین آن صرف زمان و هزینه کمتر است.

در آموزش آنلاین این خود زبان آموز هست که با تنظیم زمان خود از آموزش بهره می برد و دیگر نیاز هست سر زمان خاصی حتما در کلاس حضور داشته باشد.

با شیوع بیماری کرونا ، آموزش های آنلاین زبان انگلیسی بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفت و ابزارها و سایت های زیادی روی آن سرمایه گذاری کردند.

سایت های دیگری مانند؛ بیاموز، همیارزبان، مکتب‌خونه و … نیز در این زمینه فعال هستند که می تواند از آموزش های این سایت ها نیز بهره ببرید.

زبان انگیسی در سفر

زبان انگیسی در سفر

3. اهمیت زبان انگیسی در سفر؟

جمله ی معروفی هست در مورد سفر:
“سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند، زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن، همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.”

سفر یکی از بهترین تفریح ها و سرگرمی های بشر است که به تنهایی نگاه شما (مسافر) را به زندگی و دنیا عوض می کند. در سفر هست که شما پخته می شوید . به شما آرامش و لذت می دهد و می توانید از امکانات و خدمات رفاهی و … دیگر مناطق بهره ببرید.

با توجه به اینکه زبان انگلیسی زبان اول و یا دوم بسیاری را از کشورهای جذاب توریستی می باشد ، با فراگیری آن می توانید تمامی مزایای سفر را چند برابر کند.

به این بیاندیشید که در طول سفر شما بدون نیاز به راهنما و همراه سفر به تنهایی می توانید با مردم کشورهای مقصد ارتباط برقرار کنید معاشرت کنید ، بخندید و یاد بگیرید. قطعا با تسلط به زبان انگلیسی لذت سفر دوچندان می شود.

حالا اگر زبان انگلیسی بلد نباشید! نمی توانید به تنهایی سفر کنید و حتما باید همراه با تور سفر کنید. برای کوچکترین درخواست ها باید به لیدر مراجعه کنید و آیا لیدر درخواست های شما را بپذیرد و عملی کند یا خیر! همیشه وابسته و متکی با افرادی در تور مسافرتی هستید که اندکی زبان انگلیسی بلد هستند.

برای سفر نیاز نیست که حتما تسلط کامل به زبان انگلیسی داشته باشید. سطح زبان انگلیسی شما با توجه به نوع سفر متفاوت هست. در سفرهای کاری، علمی، پژوهشی قطعا نیاز به سطح خوب و عالی زبان انگلیسی است که بتوانید با دست پر برگردید.

ولی برای سفرهای سیاحتی زبان انگلیسی در سطح متوسط نیز کارگشاست. برای این سطح می توانید از آموزش زبان انگلیسی برای سفر استفاده کنید که لغات و جملات پرکاربرد را به شما آموزش می دهند.

در دوره های آموزش مکالمه به زبان انگلیسی در سفر یاد می گیرید که چگونه قبل از سفر اطلاعات کامل از مقصد سفر جمع آوری کنید ، به صورت آنلاین یا تلفنی بلیت و هتل رزرو کنید، نقشه کامل سفر تهیه کنید و چگونه در فروگاه ، تاکسی و محل اقامت حضور پیدا کرده و به معاشرت با عوامل و مسئولان آن بپردازید.

یکی از سایت های پیشرو و سرآمد در آموزش زبان انگلیسی سایت فرادرس است. آموزش گرامر زبان انگلیسی سطح پایه، آموزش خط تحریری انگلیسی، آموزش مکالمه زبان انگلیسی در سفر‎، آموزش مقاله‌ نویسی در آزمون‌ های زبان انگلیسی، آموزش تافل (TOEFL)، آموزش رایتینگ، آموزش رایتینگ و … از مهمترین عناوین آموزشی در این سایت هست که می تواند آموزش شما را به صورت کامل و جامع پوشش بدهد و شما را آموزش های دیگر بی نیاز کند.

بالتازار پلاس چیست و نظر مردم راجب جذب مشتری این وب سایت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا