شیائومی ردمی 4 ایکس معرفی شد: اسنپدراگون 435 و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری – فناوری

سه‌شنبه 10 اسفند 1395 فناوری

شیائومی علاو بر می 5 سی، از گوشی ردمی 4 ایکس نیز رونمایی کرد. این گوشی در دو مدل به بازار عرضه می‌شود.

شیائومی امروز رویداد مهمی در چین برگزار کرد. این کمپانی از اولین تراشه ساخت خود به نام پاینکن اس 1 رونمایی کرد که در گوشی هوشمند شیائومی می 5 سی استفاده شده است. در کنار این رونمایی، شاهد معرفی تلفن هوشمندی از سری ردمی به نام شیائومی ردمی 4 ایکس بودیم.

شیائومی از گوشی هوشمند دیگری نیز در چند روز گذشته با نام ردمی نوت 4 ایکس رونمایی کرد که با ردمی 4 ایکس متفاوت است.

شیائومی ردمی 4 ایکس

شیائومی ردمی 4 ایکس دارای نمایشگر ۵ اینچی 720p است و از شیشه‌ی ۲.۵ بعدی و بدنه فلزی بهره می‌برد. شیائومی در مورد این گوشی هوشمند گفته است ردمی 4 ایکس با وجود اینکه برای بودجه‌های کم در نظر گرفته شده؛ اما از طراحی و کیفیت ساخت یک محصول بالارده برخوردار است.

این گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 435 است و در دو مدل عرضه می‌شود. مدل اول دارای ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است و مدل دوم با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. شیائومی ردمی 4 ایکس از باتری با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی‌آمپر برخوردار است که می‌تواند کاربر را حداقل تا ۲ روز از شارژ مجدد بی‌نیاز کند.

شیائومی ردمی 4 ایکس

محصول جدید شیائومی ۸.۶۵ میلی‌متر ضخامت دارد و علت آن وجود باتری بزرگی است که در این گوشی هوشمند استفاده شده است. در بخش پشتی ردمی 4 ایکس از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت استفاده شده است که نسبت به قیمت این تلفن هوشمند، باید گفت امکاناتی عالی به شمار می‌روند.

شیائومی ردمی 4 ایکس

کمپانی شیائومی اطلاعات زیادی در مورد تلفن هوشمند جدید خود منتشر نکرده است؛ اما انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری از ردمی 4 ایکس منتشر شود. محصول جدید شیائومی در ماه مارس در رنگ‌بندی‌ طلایی و مشکی عرضه خواهد شد. قیمت مدلی که از ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، معادل ۱۰۲ دلار و مدل دیگر که دارای ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است، معادل ۱۳۱ دلار خواهد بود.


منبع : زومیت

گوگل شرکت عکس‌برداری ماهواره‌ای‌اش را فروخت-فناوری

انقلاب جدید در طراحی اپل (+ عکس)-فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا