شیائومی تیزری برای معرفی امکانات جدید MIUI 8.2 منتشر کرد – فناوری

سه‌شنبه 3 اسفند 1395 فناوری

[ad_1]

کمپانی چینی شیائومی برای معرفی امکانات جدید و جذاب رابط کاربری انحصاری خود موسوم به MIUI 8.2 یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده است.

شیائومی امروز اعلام کرد که به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 8 به MIUI 8.2 کامل شده و نسخه پایدار این آپدیت برای گوشی‌های هوشمند این شرکت منتشر شده است. با این به‌روزرسانی، یک دستیار هوشمند جدید دسکتاپ به رابط کاربری مورد بحث اضافه می‌شود که با تحلیل داده‌های زیاد، می‌تواند سرویس‌های هوشمند بیشتری به کاربران ارائه دهد. علاوه بر این، با آپدیت MIUI 8.2 صداهای سیستمی و رینگ‌تون‌های جدیدی به این سیستم‌عامل اضافه شده است. این نسخه از رابط کاربری انحصاری شیائومی همچنین مجهز به قابلیت مدیریت خودکار وظایف و یک سری ویژگی جدید دیگر شده است. افزون بر آنچه گفتیم، احتمال تغییر رابط کاربری بخش نوار نوتیفیکیشن‌ها در MIUI 8.2 وجود دارد.

با استفاده از قابلیت دستیار هوشمند دسکتاپ، کاربران می‌توانند بخش‌های مختلف از جمله مطالعه کتاب‌های الکترونیکی، مشاهده‌ی میزان مصرف ترافیک دیتا و … را به‌سرعت اجرا کنند. علاوه بر دستیار هوشمند دسکتاپ، در رابط کاربری MIUI 8.2 مرکز امنیتی جدیدی توسعه داده شده و طراحی نوتیفیکیشن‌ها نیز دست‌خوش تغییراتی قابل توجه شده است. علاوه بر این، افکت صوتی فوکوس دوربین، اسکرین‌شات‌ها، شارژ شدن دستگاه و قفل صفحه تغییر کرده است.

بر اساس اطلاعات جدید، گفته می‌شود MIUI 8.2 به‌صورت OTA برای کاربران منتشر خواهد شد. امکان به‌روزرسانی دستی با استفاده از انجمن رابط‌ کاربری مورد بحث نیز وجود دارد. در کل، ۲۴ گوشی هوشمند ساخت شیائومی در اولین مرحله‌ این آپدیت را دریافت خواهند کرد. بدین ترتیب آپدیت یادشده، بزرگ‌ترین به‌روزرسانی OTA شیائومی در تاریخ محسوب می‌شود. از جمله گوشی‌های هوشمندی که این آپدیت را دریافت خواهند کرد می‌توان به شیائومی می ۲، شیائومی می ۳، می ۳ یونیکام، می ۴، می نوت، ردمی نوت و بسیاری دیگر از محصولات این شرکت چینی اشاره کرد. این آپدیت متعاقبا برای تعداد بیشتری از گوشی‌های هوشمند شیائومی به‌صورت OTA منتشر می‌شود.

موتورسیکلت برقی

MIUI 8

رابط کاربری MIUI 8.2 همچنین برای کاربران بین‌المللی شیائومی در دسترس خواهد بود. در اولین مرحله‌ی این به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند شیائومی مکس، شیائومی ۴ آی، شیائومی می ۴، شیائومی می ۳، شیائومی می نوت و شیائومی ردمی نوت ۴ جی آپدیت مورد بحث را دریافت خواهند کرد و پس از آن گوشی‌های دیگر این شرکت نیز به‌روزرسانی خواهند شد. رابط کاربری کنونی شیائومی یعنی MIUI 8 در سال گذشته منتشر شد. لازم به ذکر است که هم‌اکنون ۶۰ درصد از کاربران شیائومی دستگاه خود را به MIUI 8 به‌روزرسانی کرده‌اند.

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع : زومیت

محبوبیت آیفون 8 باعث رشد بیشتر فاکسکان در بازار گوشی های هوشمند خواهد شد - فناوری

آیا سرعت چرخش زمین در حال کاهش است؟ - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا