شکست برابر لگانس یک اتفاق بود/ والورده: باشگاه پشت من ایستاده است

جمعه 6 مهر 1397 ورزشی

به گزارش “ورزش سه”، کمتر کسی تصور می کرد که پس از گذشت شش هفته از لالیگا، بارسا 5 امتیاز از دست داده باشد. در هر صورت آبی و اناری ها فعلا با تفاضل گل بهتر نسبت به رئال در صدر قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

والورده، سرمربی بارسا که شایعاتی مبنی بر نارضایتی مسئولان باشگاه در موردش شنیده می شود به خبرنگاران گفت:« من که از هر نظر احساس حمایت می کنم و فکر نمی کنم کسی از من ناراضی باشد. واضح است که باشگاه پشت من ایستاده است.»

 

بیلبائو:« پرس و ارائه یک بازی درگیرانه در خون بیلبائو است و قطعا بازی دشواری خواهیم داشت. آنها تیمی شجاع هستند و در نوکمپ ما را تحت فشار خواهند گذاشت. منتظر یک بازی فیزیکی و سخت هستم.»

 

وضعیت اومتیتی:« او مصدوم است و بازی فردا و چهارشنبه برابر تاتنهام را از دست خواهد داد. امیدوارم هر چه زودتر به میادین بازگردد.»

 

اعتراضات زیاد به داوران:« من که چنین چیزی را حس نکرده ام و بعید می دانم بیش از مواقع دیگر به داور اعتراض کرده باشیم.»

 

شکست برابر لگانس:« متاسفانه قدرت بازگشت به بازی پس از دریافت دو گل را نداشتیم. برخی مواقع هیچ توضیحی برای شکست پیدا نمی کنید. عجیب است که به فاصله یک دقیقه دو گل دریافت کردیم. آنها یک گل زدند و سپس روی یک توپ عمقی، گلی دیگر نیز به ثمر رساندند. همین مساله باعث شد تا از لحاظ روحی افت کنیم. همه چیز غیرعادی بود و به همین دلیل معتقدم که شکست ما تنها یک تصادف بود.»

 

عدم جدی گرفتن لگانس:« مردم می توانند در مورد هر چیزی ابراز عقیده کنند و بنویسند؛ اما من نگران نیستم. همیشه حداکثر تعهد را در میان بازیکنانم دیده ام. البته که دیگر حق اشتباه نداریم.»

 

پیکه و مشغولیت جدید در ورزش تنیس:« او را کاملا متمرکز روی فوتبال می بینم.»

 

کلوپ: احتمال دارد فن دایک به بازی با چلسی نرسد؛ هازارد مهارشدنی است

غیبت مدافع فرانسوی بارسلونا در بازی مقابل بیلبائو به دلیل مصدومیت زانو

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا