شکست استقلال مقابل سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر

شنبه 4 بهمن 1399 ورزشی
شکست استقلال مقابل سایپا

شکست استقلال مقابل سایپا

تیم استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر تیم سایپا شکست خورد. آبی های پایتخت که در چمد هفته اخیر بازی درخشانی از خود به جا گذاشته بودند  بعد از ۱۰ هفته باخت را تجربه کردند.

استقلال امروز شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ میزبان تیم سایپا بود که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا تمام شد.

این بازي که از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حسین مالکی  در دقیقه(۴۹) برای سایپا گلزنی کرد.

استقلال با سرمربیگری محمود فکری

تیم استقلال

تیم استقلال

 ترکیب استقلال:

رشید مظاهری، وریا غفوری، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، مسعود ریگی (آرش رضاوند)، مهدی مهدی پور، داریوش شجاعیان (محمدحسین فلاح)، مهدی قایدی، ارسلان مطهری (فرشید اسماعیلی) و شیخ دیاباته این مسابقه را برگزار کرد.

نیمه اول:

این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. بهترین موقعیت استقلال در دقیقه ۱۸ به دست آمد. مهدی قائدی با حرکتِ در عرض، توپ را به سمت دروازه سایپا شوت کرد. و دروازبان سایپا توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۳۶ هم ناهماهنگی مدافع و دروازه بان سایپا باعث شد توپ به شیخ دیاباته مهاجم استقلال برسد اما ضربه او از زاویه بسته به اوت رفت.

نیمه دوم :

تیم سایپا توانست که آبی پوشان را غافلگیر کرد. حرکت مجید علیاری از سمت دفاع راست استقلال و پاس این بازیکن به حسین مالکی در نهایت به شوت مالکی و گل نخست مسابقه تبدیل شد.

بعد از این گل، استقلال سراپا حمله شد و سایپا به ضد حملات چشم دوخت. مهدی قائدی در این نیمه چند شوت به سمت دروازه سایپا زد که شانس های او بی نتیجه ماند.

یاسر همرنگ داور مسابقه در این بازی به محمدحسین اکبرمنادی، مهیار جباری، رضا جعفری و حسین ماهینی از سایپا و محمد دانشگر، مهدی مهدی پور و محمد نادری از استقلال ‏‬کارت زرد نشان داد.

این مسابقه در شرایطی شروع شد که محمد دانشگر و داریوش شجاعیان در اقدامی پسندیده عکس سه پیشکسوت فوتبال ایران که به کرونا (corona) مبتلا شده اند را روی پیراهن خود به نمایش گذاشتند. حشمت مهاجرانی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران یکی از این نفرات بود.

 

وضعیت مهرداد میناوند و علی انصاریان چگونه است

 علی انصاریان وضعیت مساعدی ندارد

علی انصاریان به بخش مراقبت‌‍‌‎های ویژه انتقال یافت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا