شهرهای مناسب زندگی پرستاران در آمریکا از نظر درآمد و هزینه ها

سه‌شنبه 8 تیر 1400 بازار

شهرهای مناسب زندگی پرستاران در آمریکا از نظر درآمد و هزینه ها

در این مقاله از سایت قصد داریم بهترین شهرهای آمریکا برای پرستاران را برای فارغ التحصیلان این رشته که قصد مهاجرت به ایالات متحده را دارند، معرفی کنیم.

پرستاری در آمریکا

مقدمه

رشته پرستاری یکی از پر متقاضی ترین رشته ها در کل دنیا، به خصوص در ایالات متحده می باشد. خصوصا با شیوع بیماری کرونا، این تقاضا چندین برابر شده است. بنابراین موقعیت های شغلی بسیاری برای پرستارانی که قصد مهاجرت به کشور امریکا را دارند، وجود دارد.

در این مقاله، ایالت هایی با بیشترین تقاضا برای پرستار را که بعد از ثبت نام لاتاری و برنده شدن نیاز دارید را به شما معرفی خواهیم کرد و همچنین در ادامه به بررسی بهترین و مقرون به صرفه ترین شهرهای آمریکا برای فارغ التحصیلان رشته پرستاری می پردازیم و هزینه های زندگی و میزان درآمد رشته پرستاری را در هر شهر بررسی خواهیم کرد.

ایالت هایی با بیشترین درخواست برای رشته پرستاری

کالیفرنیا – ۲۷۵ هزار پرستار

تگزاس – ۲۰۸ هزار پرستار

نیویورک – ۱۸۱ هزار پرستار

فلوریدا – ۱۷۵ هزار پرستار

پنسیلوانیا – ۱۳۹ هزار پرستار

بهترین شهرهای آمریکا برای کار پرستاری

نیویورک، لس انجلس، شیکاگو، هیوستون، بوستون، آتلانتا، دالاس، فینیکس، مینیاپلیس، سنت لوییس

این شهرها دارای بهترین شرایط شغلی و درآمد برای رشته پرستاری می باشند. ولی به دلیل هزینه های زندگی بسیاربالا در بعضی از این شهرها، از بررسی آن ها صرف نظر می کنیم. ولی در ادامه، تعدادی از مقرون به صرفه ترین شهرهای آمریکا برای پرستاران را معرفی کرده و بررسی خواهیم کرد.

استخدام پرستار در آمریکا

ایالت های با بیشترین درآمد برای پرستاران

کالیفرنیا، هاوایی، واشینگتن دی سی، ماساچوست، اورگان

مقرون به صرفه ترین شهرها برای پرستاران

۱.Anchorage (Alaska)

آلاسکا یک ایالت پردرآمد برای پرستاران ثبت شده است. آنها همچنین تعداد پرستاران بالاتر از حد متوسط را به کار می گیرند. شهر آنکوریج، بزرگترین شهر این ایالت، شهر آنکوریج یکی از بهترین شهرها برای پرستاران است و طیف وسیعی از امکانات پزشکی را در خود جای داده است. شهر انکوریج یکی از بهترین و زیباترین شهرهای ایالت آلاسکا است و مکانی بسیار عالی برای علاقه مندان به ماهیگیری و شکار و همچنین لاتاری می باشد. انکوریج دارای مردمانی مهربان با برخوردی دوستانه است. آب و هوای این شهر، سرد بوده و زمستان ها تاریک و طولانی است، ولی تابستان ها هوا مطبوع بوده و چشم انداز و طبیعت این شهر یکی از زیباترین های دنیاست.

۲. Tucson (Arizona)

شهر توکسون در ایالت آریزونا نیز یکی از بهترین شهرها برای پرستاران است، یک شهر گرم و کویری با تابستان های طولانی است، ولی دارای چشم اندازهای کویری بسیار زیبا و غروب شگفت انگیزی است. برخی ممکن است این شهر را شهری خسته کننده بدانند، چون سرگرمی و شب نشینی های زیادی در این شهر وجود ندارد و خیلی از افراد فقط در زمستان ها از ایالات شمالی به این شهر می آیند تا زمستان را در آن بگذرانند.

این شهر شاید برای زندگی دائم، شهر مناسبی نباشد ولی با توجه به هزینه های زندگی و میزان درآمد پرستاران، این شهر برای شروع زندگی یک پرستار، شهر بسیار مناسبی می باشد. توکسون که در کوهستان قرار گرفته است، به دلیل پایین بودن هزینه زندگی متوسط در کنار دستمزد بالا، یکی دیگر از شهرهای دوستدار پرستار است. توکسون بخش بهداشت خصوصی بزرگی را در خود جای داده است.

۳. Charlottesville (Virginia)

شارلوتسویل ایالت ویرجینیا یک شهر عالی و کوچک دانشگاهی است که دارای جمعیتی متنوع ولی کوچک است.این شهر که جزء بهترین شهرهای آمریکا برای پرستاران محسوب می شود، جو دوستانه ای داشته و کسب و کارهای کوچک و متنوع زیادی در مرکز شهر وجود دارد و شهر خسته کننده ای نیست و به سرعت در حال پیشرفت بوده و شهر پر رونقی می باشد. این شهر، خانه دانشگاه ویرجینیا و نزدیک به کوههای بلوریج می باشد و مراقبت های بهداشتی بزرگی را دراین شهر تشکیل می دهد. پرستاران در شارلوتزویل هم از دستمزد بالا و هم از هزینه زندگی کم برخوردار هستند.

۴. Albuquerque (New Mexico)

شهر آلبوکرکی ایالت نیومکزیکو، شهری متنوع از نظر فرهنگی و قومیتی می باشد که فرهنگ های آمریکایی و بومی آمریکا، اسپانیایی و مکزیکی در آن بسیار دیده می شود. شهری است با مناظر و پارک ها و چشم اندازهای بسیار زیبا و جوی دوستانه و خانوادگی دارد. این شهر موقعیت های شغلی بسیار زیاد و خوبی دارد و همچنین سیستم درمانی و بهداشتی فوق العاده ای دارد و این باعث می شود که این شهر در لیست بهترین شهرهای آمریکا برای پرستاران قرار بگیرد.

آلبوکرکی که محل برنامه های تخصصی پزشکی و مراکز بهداشتی درمانی است، پرستاران زیادی را برای بیمارستان گسترده دانشگاه نیومکزیکو استخدام می کند.

مرکز درمانی شمال غرب توکسون

۵. Chicago (Illinois)

شهر شیکاگو ایالت ایلینوی، شهری بسیار پیشرفته و بزرگ است، با موقعیت های شغلی عالی برای هر رشته و تخصصی. و پیش بینی می شود در سال های آینده با کمبود عمده پرستار مواجه شود.این شهر علاوه بر این که یکی از بهترین شهرهای آمریکا برای پرستاران است، تفریحات بسیاری هم برای شهروندان دارد، از جمله، جشنواره های تابستانی، آتش بازی و اسکیت روی یخ ،باغ وحش ها و… مردم این مناطق بسیار خونگرم و مهربان بوده، به طوری که حتی به رهگذران هم سلام می کنند.

۶. Durham (North Carolina)

شهر دورهام، از نظر فرهنگی متنوع ترین شهر در کارولینای شمالی است. این شهر یک مکان عالی برای یادگیری، زندگی و رشد است و یکی از بهترین شهرهای آمریکا برای پرستاران محسوب می شود. این شهر احساس یک شهر کوچک را دارد اما یک زندگی شبانه به سبک شهری بزرگ دارد. این شهر که بین کوه و دریا واقع شده، دارای چشم انداز و تفریحات فوق العاده می باشد و دورهمی های شبانه بسیار خوبی دارد. دورهام چیزی برای همه دارد، کسانی که به دنبال شور و نشاط شهری هستند در صورت انتخاب زندگی در مرکز شهر یا نزدیک مرکز دورهام انتظاراتشان کاملاً برآورده می شوند. در حومه دورهام نیز، مناطق روستایی وجود دارد که برای مایل ها پر از مزارع باز و درختان سبز است و مناسب برای زندگی خانوادگی است.

در این مطلب سعی شد که بهترین بیمارستان ها و شهر ها برای زندگی پرستاران در آمریکا معرفی شود.

منبع : https://iranian-lottery.com/best-cities-for-nurses/

کارواش خانگی چیست؟

نیلانت ارائه دهنده خدمات مبتنی بر وب

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا