«شهرام شکوهی» سلامت کامل خود را به دست آورده است

جمعه 29 تیر 1397 سینما

«شهرام شکوهی» سلامت کامل خود را به دست آورده است

شهرام شکوهی,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی
روابط عمومی شهرام شکوهی گفت: به لطف الهی حال شهرام شکوهی بسیار خوب است، این روزها از بستر خارج شده و سلامت کامل خود را به دست آورده است.

امیر اشرفی روابط عمومی شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با میزان، درباره آخرین وضعیت جسمانی این خواننده گفت: به لطف الهی حال شهرام شکوهی بسیار خوب است، این روزها از بستر خارج شده و سلامت کامل خود را به دست آورده است.

 

وی در همین راستا افزود: با سلامتی مجدد شکوهی بدون شک ما برنامه‌ها و فعالیت‌های موسیقی وی را از سر خواهیم گرفت و به دنبال برگزاری کنسرت در نقاط مختلف ایران هستیم.

 

روابط عمومی شهرام شکوهی درباره کنسرت‌های این خواننده موسیقی پاپ اظهار کرد: کنسرت شهرام شکوهی ۲۵ مرداد ماه در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود و پس از آن در شهرهای مختلف کنسرت خواهد داشت. 

 

اشرفی ادامه داد: پیش از ماه محرم و صفر در شهرستان‌های مختلف از جمله کیش و ساری کنسرت‌هایی را برگزار خواهیم کرد و سایر کنسرت‌های این خواننده بعد از ماه محرم و صفر از سرگرفته خواهد شد.

 

وی درباره انتشار اثر جدید از شهرام شکوهی توضیح داد: پنج قطعه جدید را برای اجرا در کنسرت‌ها در نظر گرفته‌ایم سه قطعه از این پنج قطعه در حال حاضر آماده شده است و دو قطعه نیز پیش از برگزاری کنسرت‌ها آماده خواهد شد تا مخاطبان در زمان اجرای کنسرت با قطعات آشنایی داشته باشند.

 

اشرفی خاطرنشان کرد شهرام شکوهی به دنبال انتشار آلبوم نیست و فعالیت خود را در عرصه انتشار تک قطعات ادامه خواهد داد.

 

 

مرجع : سرپوش

جدول فروش سینمای ایران؛ دو رکورد سینمایی توسط زوج عزتی و عطاران جابجا شد

انتقام «دمی مور» از «بروس ویلیس» ١٨ سال بعد از جدایی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا