جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره اسپانیا به شهاب حسینی تعلق گرفت

دوشنبه 3 آذر 1399 سینما
شهاب حسینی

شهاب حسینی بهترین بازیگر مرد در جشنواره اسپانیا

 

سینما  ایران:سی و نهمین دوره جشنواره فیلم ترسناک «مولین دو ری» اسپانیا، با اعطای سه جایزه اصلی خود به فیلم «آن شب» به کار خود پایان داد.
آن شب فیلمی ترسناک، دلهره‌آور و معمایی به کارگردانی کوروش آهاری، نویسندگی کوروش آهاری و میلاد جرموز و تهیه‌کنندگی محمد درمنش محصول سال ۱۳۹۸ است.
در این رویداد سینمایی که از مهمترین جشنواره فیلم های ژانر وحشت در جهان است فیلم «آن شب» ساخته کوروش اهری موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی و فیلمنامه شد و شهاب حسینی نیز برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را بخود اختصاص داد.

«آن شب» که در آمریکا فیلمبرداری شده است، اولین فیلم بلند کورش اهری با بازی شهاب حسینی است

 

داستان فیلم «آن شب»

در مورد زوج جوانی است که بهمراه دختر یک ساله شان، خود را محبوس در هتلی قدیمی می یابند و علیرغم تلاش شان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم آور، نیرویی خارجی، آن دو را وادار به ابراز رازهای درونی شان که از یکدیگر پنهان نگه داشته اند، می کند. آنها با دقت، همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار دارد، زیر سؤال می برند.

بازیگران فیلم«آن شب»

«شهاب حسینی»، «نیوشا جعفریان»، «امیرعلی حسینی»، «آرمین مهر»، «گلبرگ خاوری»، «علی کوششی» و «لیلا گرگانیان» بازیگران اصلی «آن شب» هستند.

کمپاني آمریکایی «IFC Midnight» توزیع فیلم «آن شب» را در آمریکای شمالی برعهده دارد و قرار است این فیلم را ژانویه ۲۰۲۱ اکران کند.

کامبوزیا پرتوی در گذشت

کارگردان سینما ایران کامبوزیا پرتوی در گذشت

برن سات

"برن سات"فاطماگل از همسرش جدا شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا