شلاق برای دو جوان که به دوست خود تجاوز کردند – حوادث

شنبه 6 آبان 1396 دسته‌بندی نشده
تعبیر دیدن تجاوز در خواب چیست؟

همشهری نوشت: چندی قبل جوان 19ساله‌ای نزد مأموران پلیس ورامین رفت و از 2نفر از دوستانش شکایت کرد. او گفت آنها به بهانه تفریح وی را سوار خودروی‌شان کرده‌اند اما در ادامه او را به بیابان‌های اطراف ورامین برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

پسر جوان گفت: رفتار آنها اول خيلي دوستانه بود اما وقتي به جاي خلوتي رسيديم لحن‌شان تغيير كرد و گفتند چون پشت سرشان حرف زده‌ام مي‌خواهند من را تنبيه كنند. يكي از آنها من را با زور و تهديد مورد آزار و اذيت قرار داد و تهديد كرد اگر در اين‌باره با كسي حرف بزنم آنچه را كه اتفاق افتاده براي همه بازگو مي‌كند و آبروريزي راه مي‌اندازد.

اظهارات اين جوان در حالي بود كه متخصصان پزشكي قانوني نيز تأييد كردند كه وي مورد آزار و اذيت قرار گرفته است. در اين شرايط 2متهم شناسايي و دستگير شدند. جوان آزارگر در بازجويي‌ها اتهام تجاوز را انكار كرد. او گفت: مدتي قبل به شاكي مبلغي پول داده بودم و او حاضر نبود پولم را پس دهد. چند مرتبه تهديدش كردم كه اگر پولم را پس ندهد، از او شكايت مي‌كنم تا اينكه پيش‌دستي كرد و حالا براي اينكه پولم را پس ندهد، به دروغ مي‌گويد كه او را آزار داده‌ام.همه حرف‌هاي او دروغ است.

دومين متهم نيز به كلي همه‌‌چيز را انكار كرد. در اين شرايط پرونده به شعبه پنجم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسيدگي به اين پرونده كه چند روز قبل به رياست قاضي بابايي و با حضور قاضي توليت برگزار شد، شاكي بار ديگر شكايتش را مطرح كرد و گفت: 2متهم سوار يك وانت بودند و از من خواستند همراه‌شان بروم. من هم قبول كردم و سوار شدم اما نمي‌دانستم آنها چه نقشه‌اي برايم كشيده‌اند.آنها مسير را تغيير دادند و به حاشيه ورامين رفتند و يكي از آنها در ماشين من را مورد آزار و اذيت قرار داد.

در ادامه رئيس دادگاه اتهام 2متهم را به آنها تفهيم كرد و از آنان خواست به دفاع از خودشان بپردازند اما هر دو متهم اتهام‌شان را انكار كردند. با وجود اين قضات دادگاه پس از ختم جلسه رسيدگي وارد شور شدند و هر دو متهم را گناهكار تشخيص دادند. براساس رأي دادگاه متهم رديف اول به تحمل100ضربه شلاق و 2سال تبعيد محكوم شد و دومين متهم نيز به تحمل 74ضربه شلاق محكوم شد.

منبع : برترینها

کیوان ماشین را به خارج از شهر برد و امیر مرا داخل خودرو آزار داد! - حوادث

جـاری ام می خواهد «هوو»یم شود!+ عکس - حوادث

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا