شعله‌های آتش، سفره خانه سنتی را خاکستر کرد – حوادث

چهارشنبه 3 آبان 1396 دسته‌بندی نشده

خبرگزاری تسنیم: ساعت 20:10 شب گذشته گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش‌سوزی در یک ساختمان قدیمی دو طبقه با کاربری سفره‌خانه سنتی، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه‌های 71، 72 و نجات 12 را به محل حادثه در میدان هفت‌حوض، خیابان گلبرگ غربی اعزام کرد.

سعید فراهانی؛ افسر آماده منطقه 6 عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی دیده می‌شد که طبقه اول آن با کاربری سفره‌خانه سنتی دچار آتش‌سوزی شده و دود زیادی از آن به بیرون زبانه می‌کشید.

 

شعله‌های آتش، سفره خانه سنتی را خاکستر کرد

وی ادامه داد: آتش‌نشانان با توجه به حجم بالای شعله و دود به دو گروه تقسیم شدند و با استفاده از تجهیزات کامل انفرادی و دستگاه‌های تنفسی در کمترین زمان ممکن پس از رعایت موارد ایمنی و قطع جریان برق و گاز با استفاده از دو رشته لوله آبدهی عملیات خود را آغاز کردند.

افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان همزمان برای نجات محبوسان اقدام کردند و تیم جست‌وجو موفق شدند پنج شهروند را (شامل چهار زن و یک مرد) از میان دود نجات داده و آنها را به محل امن انتقال دهند.

 

شعله‌های آتش، سفره خانه سنتی را خاکستر کرد

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ با توجه به سرعت عمل آتش‌نشانان در نجات افراد داخل ساختمان، در این آتش‌سوزی به کسی آسیبی نرسید.

 

شعله‌های آتش، سفره خانه سنتی را خاکستر کرد 

 

شعله‌های آتش، سفره خانه سنتی را خاکستر کرد 

منبع : برترینها

شکارچی آهو دستگیر شد+عکس - حوادث

جدیدترین و زیباترین مدلهای گوشواره مجلسی و فشن - جامعه

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا