شایعه یا واقعیت حکایت از ازدواج فائقه آتشین (گوگوش) و رها اعتمادی

چهارشنبه 19 دی 1397 سینما
شایعه یا واقعیت حکایت از ازدواج فائقه آتشین (گوگوش) و رها اعتمادی

تازه‌ترین اخبار در فضای مجازی حکایت از ازدواج فائقه آتشین (گوگوش) و رها اعتمادی مجری سابق شبکه من و تو دارد. اما تا این لحظه هیچ‌یک از این دو نفر این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

  به تازگی خبری در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن به ازدواج گوگوش (فائقه آتشین) ، خواننده قدیمی موسیقی پاپ و رها اعتمادی، ترانه سرا و مجری سابق شبکه من و تو اشاره دارد.

فائقه آتشین با نام هنری گوگوش، خواننده و هنرپیشه ایرانی است. در سال‌های دهه هفتاد میلادی و پیش از انقلاب او را «شاه‌ماهی موسیقی ایران» می‌نامیدند. این لقب بعد از بازگشت او به آمریکا دوباره بر سر زبان‌ها افتاد و در تبلیغات رادیو تلویزیونی تور بازگشت از این نام بسیار استفاده شد. وی متولد سال ۱۳۲۹ است و در حال حاضر ۶۸ سال دارد.

رها اعتمادی متولد سال ۱۳۶۳ در تهران است. خانواده او هنگامی که وی شش ماهه بود به کشور سوئد مهاجرت کردند و او تا ۱۹ سالگی ساکن آنجا بود. رها اعتمادی برای تحصیلات دانشگاهی به آمریکا رفت و چهار سال در آنجا اقامت کرد. سپس به لندن مهاجرت نمود. رها اعتمادی در حال حاضر ۳۴ ساله است.

اختلاف سنی زیاد رها اعتمادی و گوگوش، از عجیب‌ترین موارد این شایعه است.

تا کنون هیچ یک از این دو، خبر ازدواجشان را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

تمام ازدواج های پنهان و آشکار  گوگوش و همسرانش محمود قربانی ، بهروز وثوقی ، داریوش اقبالی ، همایون مصداقی و مسعود کیمیایی

فیلم‌های تلویزیون در تعطیلات آخر هفته

فیلم‌های تلویزیون در تعطیلات آخر هفته

تازه‌ترین تصویر از فیلم سینمایی «غلامرضا تختی»

تازه‌ترین تصویر از فیلم سینمایی «غلامرضا تختی»

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا