شایعه یا واقعیت ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی

سه‌شنبه 5 دی 1396 سینما
شایعه یا واقعیت ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی

شایعه یا واقعیت ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی

سحر قریشی و مهدی طارمی ، سحر قریشی
م

هنرپیشه معروف راز ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی را برملا کر؟

خبر ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی چندی پیش در فضای مجازی منتشر شد و با واکنش تند این دو چهره سرشناس مواجه شد. این ماجرا که با یک پست در توئیتر مهدی طارمی آغاز شد ، بعد از یک روز با واکنش شدید برادر سحر قریشی و مهدی طارمی تقریبا منتفی شده بود اما با انتشار پستی توسط یک بازیگر مشهور ماجرای ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی دوباره سوژه رسانه ها شد.

سحر قریشی و مهدی طارمیسحر قریشی

چرا شایعه ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی دوباره قوت گرقت

احمد ایراندوست با انتشار تصویری از سحر قریشی در لباس عروسی که مربوط به یک فیلم است، پستی منتشر کرد و در آن ازدواج او را با شخصی به نام مهدی تبریک گفت که ذهن ها را به سمت مهاجم پرسپولیس می برد.

احمد ایران دوست بازیگر تلویزیون با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:”به به بالاخره خواهرمون رو تو لباس عروس میبینیم اونم با کی ……داداش تبریک پرچم رفت بالاتر مبارکه انشالله داش مهدی”

سحر قریشی

شایعه یا واقعیت ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی

اما دقایقی بعد این پست جنجالی را پاک کرد و متنی دیگر را جایگزین متن قبلی این تصویر در اینستاگرامش کرد و نوشت:”متاسفم برای بسیاری از خبرگزاریها و سایتهای معتبر که با نشر اکاذیب دروغ ازدواج و مرگ و میر و و باعث حرف و حدیث برای دوستان ما میشوند و بر اساس اعتبار انها ما رو هم دچار اشتباه میکنند طرفداران پرسپولیس بسیار خویشتندار تر از این حرفها هستند از سحر قریشی هم معذرت بابت درج خبر کذب رسانه ای ….خواهشا پیگیری کنید عامل نشر این اکاذیب رو”

شایعه ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی

تصویرواقعی شایعه ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی

فعالیت ستارگان در فضای مجازی(۲)

فعالیت ستارگان در فضای مجازی(۳)

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا