شایعه ازدواج میلاد کی مرام در رسانه های اجتماعی

چهارشنبه 2 آبان 1397 سینما

میلاد کی مرام در پاسخ به این سوال که واکنش جامعه باید نسبت به شایعه پراکنی ها علیه هنرمندان چطور باشد گفت: این دست رفتارها معمولا از جایی شروع می شود که ما اصولا به حریم شخصی یکدیگر احترام نمی گذاریم. از سویی متاسفانه برخی سایت ها و خبرگزاری ها اخبار را صرفا برای کلیک بیشتر چاپ و انتشار می دهندو به اعتبار سنجی آن ها اهمیتی نمی دهند. به نظرم یک مقدار باید درباره نشر این اخبار سختگیری شود. اینکه یاد بگیریم هرکسی چهارچوب و زندیگی شخصی اش به خودش ربط دارد و خیلی چیز سختی نیست اما ما اصولا انجامش نمی دهیم.

 

به نظرم همه این ها برمی گردد به این موضوع که به حریم شخصی همدیگر احترام نمی گذاریم و اکثرمان بدون اینکه وجدانمان را در نظر بگیریم شایعاتی درباره دیگران درست می کنیم. اینکه همدیگر را درست یا نادرست قضاوت کنیم متاسفانه در ایران اپیدمی شده است. شماهم نمی توانید در نهایت متوجه شوید که چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ. تنها کاری که حداقل خودم می توانم در قبال چنین اخباری انجام دهم این است که از این حرف ها فاصله می گیرم وسعی میکنم این داستان ها را نشنوم و بی توجه از کنارشان می گذرم.

 

اوایل که تازه کار بازیگری را شروع کرده بودم این شایعات برایم جالب بود. چند وقت پیش در فضای مجازی درباره ام چیزی نوشته بودند که پدرم به من زنگ زد و گفت خجالت نمی کشی که ازدواج می کنی و به ما چیزی نمی گویی. به پدرم گفتم شوخی می کنی؟ گفت نه دوستان و همکارانم خبری فرستاده اند که تو ازدواج کردی! گفتم بیخیال!! بعضی از سایت ها و صفحه ها برای اینکه کلیکشان بالا برود از این دست خبرهای جعلی می سازند و منتشر می کنند؛ من چطوری ازدواج کردم که شما پدرم هستی و خبر نداری؟ پدرم کلی از این بابت تعجب کرد انقدر این شایعات زیاد است که من هر روز با پدرم صحبت می کنم بعد از یک مدت به من می گوید که می گویند دوباره ازدواج کرده ای؟ من تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که خونسرد از کنار این شایعات بگذرم چراکه هرچقد چنین چیزهایی را جدی بگیرید بیشتر دامن می زنند.

منبع:سرپوش

ناراحتی پسر فرزین خواننده قدیمی از رضا صادقی

ناراحتی پسر فرزین خواننده قدیمی از رضا صادقی

اکران فیلم های گرگ بازی وگام‌های شیدایی از امروز

اکران فیلم های گرگ بازی وگام‌های شیدایی از امروز

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا