شایعه ارتباط ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده چیست

سه‌شنبه 21 فروردین 1397 سینما
شایعه ارتباط ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده چیست

شایعه ارتباط ترلان پروانه

در هفته های اخیر، عکسی از فرشاد احمدزاده منتشر شده بود که وی را با حلقه ای در دست در کنار بازیکنان پرسپولیس نشان می داد . همزمان با آن شایعه ازدواج این ستاره پرسپولیسی با ترلان پروانه و خواهر زاده کمال کامیابی نیا به گوش می رسد. جالب است بدانید فرشاد احمدزاده قبلا در مصاحبه ای گفته بود که سال ۹۷ ازدواج خواهد کرد. حال باید دید شایعه  ازدواج فرشاد احمدزاده به کجا ختم خواهد شد

ازدواج فرشاد احمدزاده

در فضای مجازی این طور نوشته شد که فرشاد احمد زاده قرار است با خواهر زاده کمال کامیابی نیا ازدواج کند. ازدواج فرشاد احمدزاده بعد از این اتفاقات در کانال تلگرامی اش نوشت : قضاوت کار خداست و من با هیچ کس فامیل نمی شوم.

واکنش فرشاد احمدزاده به شایعه ازدواجش

کمال کامیانی نیا بازیکن پرسپولیس البته در واکنشی شدیدتر در کانال تلگرامی اش این خبر را تکذیب کرد و نوشت: خواهشا چرت و پرت شایعه نکنید و فرشاد اصلا با ما فامیل نمی شود و خیالتان راحت!

واکنش کمال کامیانی نیا به شایعه ازدواج خواهر زاده اش

عکسی که فرشاد احمد زاده به تازگی با پرسپولیسی ها انداخته است حلقه به دست دارد و این تصور ازدواج را پیش آورده است و از سویی در فضای مجازی کلیپی دست به دست می شود مبنی بر اینکه فرشاد احمدزاده با ترلان پروانه بازیگر جوان کشورمان ازدواج خواهد کرد که این خبر هنوز تایید نشده است.

شایعه ارتباط ترلان پروانه

شایعه ارتباط ترلان پروانه

بیشتر بدانید از شایعه ازدواج فرشاد احمدزاده و ترلان پروانه؟!

عکسی منتسب به ستاره پرسپولیس فرشاد احمدزاده و ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است.

اگر چه که صحت و سقم این تصویر همچنان تایید نشده است اما با توجه به صحبت‌های احمدزاده در یک ویژه‌برنامه نوروزی که خبر از ازدواجش در سال ۹۷ داد، حالا باید منتظر ماند و دید که واقعا ازدواج این دو به طور رسمی تایید می‌شود یا خیر؟

فرشاد احمدزاده متولد ۱ مهر ۱۳۷۱ در ارومیه است. او سابقه بازی در تیم‌های داماش گیلان، پارسه تهران، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز را دارد و اکنون هافبک هجومی شماره ۱۰ پرسپولیس است.

در ساعات گذشته ویدیویی از ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده منتشر شد که حاکی از ارتباط نزدیک این دو نفر دارد. چندی قبل هم خبرهایی مبنی بر ارتباط ترلان پروانه با سعید عزت الهی بود که سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد و ولی ترلان پروانه در جواب فقط به یک پست کوتاه که قطعه شعری بود اکتفا کرد. در ادامه به همه این موضوعات می پردازیم.

 

جنجال ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده

حال این سوال مطرح می شود که ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ازدواج کرده است؟در هفته های اخیر، عکسی از فرشاد احمدزاده منتشر شده بود که درکنار هم تیمی هایش است و البته حلقه ای هم به دستش!در واکنش به این فضا، ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده ، کامنت های اینستاگرامش را نیز بسته اند.در روزهای آتی باید شاهد واکنش ها از ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده باشیم.

واکنش فرشاد احمدزاده به این شایعات

فرشاد احمدزاده در واکنش به شایعات پیرامون ازدواجش با ترلان پروانه در تلگرام نوشت: قضاوت کار خداست، من با هیچ کس فامیل نمیشم.

 

استوری فرشاد احمدزاده

ارتباط ترلان پروانه و سعید عزت اللهی

مصاحبه عجیب سعید عزت‌اللهی درباره ترلان پروانه

ماجرا از جشنواره فجر سال گذشته و تماشای فیلم فراری شروع شد، که سعید عزت اللهی در یکیاز پست های ترلان پروانه در صفحه شخصی اش کامنتی با عنوان فوق العاده بودبهترینم قرار داد و ترلان پروانه او را منشن می‌کند و می‌نویسد مرسی عزیزم.با گذشت زمان و سکوت طرفین درباره شایعه ازدواجشان این ذهنیت ایجاد شد که حتما خبری است.این موضوع همچنان در هاله‌ای از ابهام بود که سعید عزت‌اللهی با مصاحبه‌ای عجیب همه راغافلگیر کرد.سعید عزت اللهی در واکنش به ارتباط خود با ترلان پروانه گفت:من کاری به ایشان ندارم. بیشتر از یک ماه در ارتباط بودیم اما ایده آل من نبود.هیچ وقت برایم مهم نبود و نیست.عزت اللهی در پاسخ به سوالی که برخی می گویند سعید استاد عاشق شدن است پاسخ داد:من دست روی هر کسی نمی گذارم. اما دوست ندارم با احساسات کسی بازی کنم.افرادی که این کار می کنند اسم خودشان را می گذارند بچه زرنگ.

 

شایعه ارتباط ترلان پروانه

شایعه ارتباط ترلان پروانه

ترلان پروانه به سخنان سعید عزت اللهی با انتشار مطلبی کوتاه واکنش نشان داد.

ترلان پروانه با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:هر کس بد ما به خلق گویدما چهره ز غم نمیخراشیمما خوبی او به خلق گوییمتا هر دو دروغ گفته باشیم.

 

ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

ترلان پروانه و ارسلان قاسمی از کودکی در عرصه بازیگری فعالیت داشتند و تقریبا توانستندهمان مسیر را در بزرگسالی ادامه بدهند. شایعه ازدواج این دو بازیگر سال گذشته در همین روزها در فضای مجازی منتشر شد.

 

ترلان پروانه

ترلان پروانه در مصاحبه ای صریحا به این موضوع واکنش نشان داده است.

 

ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

وی در این خصوص اظهار داشت:این شایعه به این دلیل پیش آمد که ما تقریبا تنها دختر و پسری بودیم که از بچگی کار کردیم و به طور مستمراین فعالیت را ادامه می‌دادیم و در کارهای مختلفی با هم بازی کردیم واین زیاد دیده می‌شد، که سبب شد این شایعه ایجاد شود.

 

ترلان پروانه از کودکی تا به حال

ارسلان قاسمی به تازگی گفته است: من عاشق یک نفر دیگه هستم الان هم در زندگی‌ام هستو اصلا هم از اینکه بخواهم اسمم را کنار ترلان پروانه ببینم خارج از کار دوست ندارم.

 

 

 

واکنش نوید محمدزاده به خبر داوری اش در جشنواره جهانی فیلم فجر

واکنش نوید محمدزاده به خبر داوری اش در جشنواره جهانی فیلم فجر

درباره شایعه بازداشت نوید محمد زاده در آبادان بیشتر بدانید

درباره شایعه بازداشت نوید محمد زاده در آبادان بیشتر بدانید

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا