شاید گرین اسپیس خبر از فروش گلگسی نوت ۷ ریفربیشد داده باشد – فناوری

یکشنبه 8 اسفند 1395 فناوری

با توجه به پوستری از گرین‌اسپیس که در کنفرانس سامسونگ در MWC امسال به نمایش درآمده است، گفته می‌شود که احتمال فروش نسخه‌ی ریفربیشد گلکسی نوت ۷ وجود دارد. 

اخیرا شایع شده است که سامسونگ به فروش نسخه ریفربیشد گلکسی نوت ۷ در بازارهای در حال توسعه از جمله هند و ویتنام فکر می‌کند. اما همان‌طور که احتمالا می‌دانید، یکی از سخنگویان هند این شایعه را انکار کرد. اما حالا مجددا به‌ نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد مدل اصلاح‌شده‌ی گلکسی نوت ۷ را با باتری کوچک‌تر عرضه کند.

کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال در بارسلونا دقایقی پیش شروع شد و درحالی‌که این شرکت فروش گلکسی نوت ۷ ریفربیشد را تأیید نکرده است، یک پوستر از جانب گرین‌اسپیس در این مراسم به نمایش درآمد. در این تصویر لوگوی سامسونگ، هش‌تگ گلکسی نوت ۷ و یک آیکون بازیابی به چشم می‌خورد و علاوه بر این عبارات «تفکر مجدد»، «استفاده‌ی مجدد» و «بازیابی» در کنار این لوگوها قرار داده شده است.

دیوید لویز، مدیر بخش بازاریابی سامسونگ در اروپا نیز در این مراسم سخنانی بیان کرد. اما فشار وارد آمده از جانب معترضان باعث شد تا وی از استیج پایین بیاید. حتی این وضعیت باعث شد وی اعلام کند که متوجه منظور معترضان شده است.

اگر با گرین‌اسپیس آشنایی ندارید؛ بد نیست بدانید این سازمان، یک سازمان غیردولتی است که در بیش از ۴۰ کشور دنیا دفتر دارد و فعالیت آن هم ایجاد دنیایی سالم‌تر و سبزتر است. پیش از این اشاراتی به تأثیر بیش از ۲.۵ میلیون گلکسی نوت معیوب بر محیط زیست شده است. این دستگاه‌ها هم‌اکنون در انبارهای سامسونگ نگه‌داری می‌شوند. این شرکت می‌تواند نسبت به تخریب این گوشی‌ها و از بین بردن تمام قطعات آن اقدام کند یا همان‌طور که گرین‌اسپیس پیش‌بینی کرده است، به فکر استفاده مجدد و بازیافت این محصولات بیفتد.

Green space

اینکه سامسونگ کدام اقدام را در مورد گلکسی نوت ۷ انجام خواهد داد، هنوز مشخص نیست و باید منتظر بمانیم تا ببینیم سرنوشت نوت‌های معیوب این شرکت چه خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع : زومیت

نگاه نزدیک زومیت به ال جی جی 6 - فناوری

مجهزترین وانت های مدل روز(+عکس)-فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا