شاید دکمه‌ی جستجوی صفحه به گوگل اسیستنت اضافه شود – فناوری

دوشنبه 30 اسفند 1395 فناوری

احتمال دارد به‌زودی دکمه‌ی مخصوص جستجوی صفحه به گوگل اسیستنت اضافه شود.

سال گذشته دستیار دیجیتال گوگل اسیستنت برای اولین بار هم‌زمان با معرفی دو گوشی هوشمند گوگل پیکسل و پیکسل ایکس‌ال رخ‌نمایی کرد و گوگل از یک هفته‌ی قبل در حال عرضه‌ی این دستیار شخصی برای تمامی گوشی‌های مجهز به اندروید مارشمالو و نوقا است.

گوگل می‌خواهد تا آنجا که امکان دارد دستیار دیجیتال گوگل اسیستنت را بهبود بخشد و به همین دلیل است که هم‌اکنون در حال اجرای تست A/B روی رابط کاربری این سرویس است.

بر اساس بحثی که در Reddit ایجاد شده است، برخی از کاربران به این نکته اشاره کرده‌اند که تغییرات کوچکی در گوگل اسیستنت اعمال شده است و پس از اجرای اسیستنت، یک دکمه‌ی جدید با عنوان «What’s on my screen» در کنار گزینه «Share screenshot» مشاهد می‌شود. این یعنی با سوایپ صفحه به سمت بالا، عملکردهای بخش جستجوی صفحه دیگر کار نخواهد کرد. علاوه بر این، دکمه‌ی ارسال بازخورد (Send feedback) از دستیار صوتی گوگل حذف شده است.

google assistant

گوگل در حال تست این ویژگی‌ها است و فعلا آن‌ها را برای تعداد محدودی از کاربران فعال کرده و به همین دلیل، با اجرای این اپلیکیشن همه‌ی کاربران تغییرات جدید را مشاهده نخواهند کرد. غول جستجوگرهای اینترنتی هنوز در این رابطه هیچ نظری نداده است و این یعنی نمی‌دانیم این ویژگی‌ها چه زمانی به‌صورت عمومی عرضه خواهند شد و علاوه بر این مشخص نیست که آیا تمام این تغییرات برای همه در دسترس قرار خواهند گرفت یا خیر.

اینکه می‌بینیم گوگل به‌طور دائم در تلاش است تا دستیار دیجیتال اسیستنت را بهتر کند، بسیار خوب است؛  هر چند این تغییرات کوچک احتمالا برای بسیاری از کاربران تغییر زیادی محسوب نمی‌شود. در هر صورت اضافه شدن این قابلیت‌ها منطقی به نظر می‌رسد و در زمان کاربران هم صرفه‌جویی می‌کنند؛ چرا که به‌محض اجرای گوگل اسیستنت در دسترس خواهند بود.

آیا شما از گوگل اسیستنت استفاده می‌کنید و آیا این تغییرات جدید برای شما هم در دسترس قرار گرفته است یا خیر؟ لطفا دیدگاه خود را با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع : زومیت

برگزاری فرمول 2، هیجانی تازه در دنیای موتوراسپرت - فناوری

مزایای نمایشگر ال جی جی 6 چیست؟ - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا