سوپرمدل‌هایی که حتی در دوران بازنشستگی خود نیز جزو بهترین مدل‌های جهان بوده‌اند

یکشنبه 31 تیر 1397 سینما

سوپرمدل‌هایی که حتی در دوران بازنشستگی خود نیز جزو بهترین مدل‌های جهان بوده‌اند

سوپرمدل‌,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

هر فردی در دنیا هدفی دارد. هدف یکی فتح کردن بلندترین قله های جهان است و هدف دیگری به دست آوردن مدرک تحصیلی یا خریدن ماشینی گران قیمت. اگر چه همه ما نمی توانیم به هدفی که در سر داریم برسیم، اما هستند افرادی که برای رسیدن به اهداف شان دست به هر کاری می زنند.

 

به عنوان مثال تعدادی از زنان دنیای مد و فشن، به خاطر علاقه ایی که به این صنعت دارند، نه تنها در دوران جوانی و اوج خود موفقیت های زیادی را کسب کرده اند، بلکه پس از بازنشستگی نیز دست از تلاش برنداشتند. اگر دوست دارید با این سوپرمدل هایی که حتی در دوران بازنشستگی خود نیز جزو بهترین مدل های جهان بوده اند آشنا شوید، با ما همراه باشید.

 

ژیزل بوندشن

ژیزل بوندشن مانکن برزیلی ست که بر طبق گزارش نشریه فوربز پردرآمدترین مانکن جهان به شمار می رود. زمانی که او به همراه خواهرش در رستوران مک دونالد، در حال خوردن همبرگر بود، توجه یکی از طراحان صنعت مد و فشن را به خود جلب کرد و از طریق او به شغل آرزوهای خود، یعنی مدل بودن، دست یافت.

 

او اولین بار یعنی زمانی که در سال ۱۹۹۸ در شو لندن الکساندر مک کوئین به روی سن آمد، مورد توجه قرار گرفت. اگر چه نقدهای زیادی در مورد بینی بزرگ او، یا مدل راه رفتن اش شده است اما هیچکدام مانع از پیشرفت ژیزل نشد.

 

ژیزل در سال ۲۰۱۵ بازنشست شد، اما همچنان به فعالیت حرفه ای خود ادامه داده است به طوری که جزو یکی از گران ترین مدل های جهان به شمار می رود. او در دنیای مد نام او را «ملکه کت واک» نامیدند.

 

سوپرمدل‌,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

 

سیندی کرافورد

مدل بودن در خانواده کرافوردها ارثی است. سیندی کرافورد، زاده ۱۹۶۶، هنرپیشه و مانکن آمریکایی است. او شهرت اش را مدیون مادرش می باشد. نه تنها مادر، بلکه هر دو مادربزرگ های او که اکنون دوران ۹۰ سالگی خود را سپری می کنند، نیز در صنعت مد و فشن فعالیت داشتند.حتی دختر ۱۶ ساله سیندی، کایا گربر، نیز یک مدل می باشد که برای مجله مشهوری چون وگ و همچنین شرکت ‌های بربری، پرادا، امگا اس ‌آ و شنل فعالیت تبلیغاتی کرده ‌است.

 

او اکنون ۵۲ سال سن دارد اما همچنان فعالیت خود را در صنعت مد و فشن حفظ کرده است. او حتی مدیریت کارهای دخترش را نیز به عهده گرفته است. در حال حاضر او به عنوان مدل برای برندهایی چون ساعت امگا تبلیغ می کند. علاوه بر آن او برند محصولات مراقبت پوست خود را نیز دارد و در هر حالتی سعی می کند که بهترین الگو برای فرزندانش باشد.

 

سوپرمدل‌,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

 

نائومی کمبل

نائومی کمبل، زاده ۱۹۷۰ در لندن، سوپر مدل جامائیکایی تبار است. او خانه خود در لندن را به هدف دستیابی به آرزویش ترک کرد. در آن زمان او تنها ۱۵ سال سن داشت اما با این وجود توانست جایگاه خودش را در دنیای مد حفظ کند. او علاوه بر کار مادلینگ، یک آلبوم موسیقی منتشر کرد، در چند فیلم و تلویزیون ظاهر شد و مجری گری چند شو را به عهده گرفت. او با ستاره های زیادی از جمله سیندی کرافورد و کریستی تارلینگتون رابطه نزدیک دارد.

 

او اولین مدل سیاه‌ پوستی است که تصویرش روی جلد مجله ووگ چاپ شد. نائومی مدلی خستگی ناپذیری ست که می گوید برنامه های زیادی برای آینده اش دارد اما معتقد است که هرگز قبل از رخ دادن چیزی نباید در مورد آن حرف زد.

 

سوپرمدل‌,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

 

تایرا بنکس

تایرا بنکس، متولد ۱۹۷۳، مجری برنامه‌های تلویزیونی، بازیگر، مدل پیشین و بازرگان اهل آمریکا است. او ابتدا به عنوان مدل در پاریس، میلان، لندن، توکیو و نیویورک به شهرت رسید اما در سال ‌های بعد، اجرای برنامه‌ های تلویزیونی باعث دستیابی ‌اش به موفقیت تجاری شد. او بسیاری از موفقیت هایش را مدیون مادرش است. در حقیقت، مادرش در هر قدم که تایرا بر می داشت، کنارش بود. آن دو رابطه خیلی خوبی با هم دارند به طوری که به کمک هم یک کتاب نوشته اند که بیشتر در مورد کار گروهی ست. حتی مادر او در کاهش وزن تایرا نیز نقش مهمی را ایفا کرد.

 

تایرا جزو یکی از بهترین سوپرمدل های جهان است. او مدتی از کار مادلینگ کنارگیری کرد اما در نهایت دوباره وارد آن حرفه شد و درست مانند دوران نوجوانی خود، آغاز به فعالیت کرد. اینطور که پیداست او در این حرفه خستگی ناپذیر است!

 

سوپرمدل‌,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

 

هایدی کلوم

هایدی کلوم، زاده ۱۹۷۳، بازیگر، سوپر مدل و مانکن مشهور آلمانی است. وی از سال ۲۰۱۳ تاکنون داور مسابقه استعدادیابی آمریکا را نیز به عهده دارد. او جزو مانکن هایی ست که تصاویرش روی جلد مجلات چاپ می شود.

 

جالب است بدانید که در سال ۲۰۰۹، در پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت باربی، عروسکی از هایدی کلوم تولید شد که خود نشان از محبوبیت این ستاره دارد. با این که او ۴۵ ساله است اما همچنان در صنعت مد و فشن فعالیت دارد. او حتی چندین لاین لباس را نیز تاسیس کرده است. آخرین فعالیت او همکاری با شرکت آلمانی «Lidl» بوده که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

 

سوپرمدل‌,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

 

کیت ماس

کیت ماس، متولد ۱۹۷۴، تاپ مدل مشهور بریتانیایی است. کیت ماس به خاطر چهره مغموم و رنج کشیده ‌اش شهرت دارد و با وجود قد کوتاه و زیبایی نسبی، توانست طی همکاری با کلوین کلاین در مدتی کوتاه به یکی از مشهورترین ستاره‌های دنیای مد تبدیل شود.

 

در سال ۲۰۰۸ میلادی، مجسمه ‌ای برگرفته از کیت ماس توسط مارک کوئین، مجسمه‌ساز برجسته بریتانیایی، از طلای ۱۸عیار و به وزن ۵۰ کیلوگرم ساخته شد و در گالری نرید موزه بریتانیا قرار گرفت. او با درآمد ۹ میلیون دلار، پس از ژیزل بوندشن، پردرآمدترین تاپ مدل جهان در سال ۲۰۰۷ میلادی بود.

 

او به علت ارتباط با ستاره های مشهوری چون جانی دپ و لئوناردو دی کاپریو و اعتیادش به کوکائین، همیشه سوژه داغ نشریات زرد و عامه ‌پسند بوده است. اما تمام اینها چیزی از شهرت اش در صنعت مد و فشن نکاست. او با این که بالای ۴۰ سال سن دارد، هنوز هم از پردرآمدترین مدل های جهان به شمار می رود.

 

سوپرمدل‌,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

 

کریستی برنکلی

کریستی برنکلی هنرپیشه و مانکن آمریکایی است. او از سال ۱۹۵۴ میلادی تاکنون در حوزه مادلینگ مشغول فعالیت بوده است. او نه تنها در صنعت مد و فشن، بلکه در حمایت از حیوانات و منع مصرف گوشت آنها نیز فعالیت های بسیاری داشت.

 

در حال حاضر کریستی برنکلی ۶۴ سال سن دارد اما هنوز هم عکس او را می توان روی جلد مجلات مشاهده کرد. البته انتقادهای منفی زیادی از سوی کارشناسان و مدیران این حرفه به او شده اما او سعی کرده که جذابیت و جوانی خود را حفظ کند. از نظر او سن تنها یک عدد است. او در مصاحبه ای گفت: «این ماییم که چین های روی صورت مان را کنترل می کنیم.» با دیدن عکس های او ما نیز به حرف های او ایمان آورده ایم.

 

سوپرمدل‌,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

 

 ترجمه از پردیس بختیاری

 

ba​rtarinha.‎​ir

مرجع : سرپوش

«ناتالی وود» ستاره‌ای که هرگز معمای مرگش حل نشد

تصاویری از سریال «زندگی از نو» با بازی کیانیان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا