سونی هدفون‌های جدید خود را در نمایشگاه CES معرفی کرد – فناوری

سه‌شنبه 19 دی 1396 فناوری

بازه‌ی گسترده‌ی هدفون‌های سونی مناسب هر کاربر و سلیقه‌ای خواهد بود.

سونی از فرصت ایجاده شده در نمایشگاه CES 2018 برای رونمایی از جدید‌ترین دستاورد‌های خود در حوزه‌ی تصویر و صدا استفاده کرد. این شرکت در کنار نمایش جدید‌ترین تلویزیون و ساندبار‌ها، از نسل جدید هدفون‌های خود نیز رونمایی کرد. خانواده‌ی جدید هدفون‌های سونی را انواع باکیفیت و حرفه‌ای، ورزشی و مگاباس تشکیل می‌دهد.

هدفون سونی MDR-1AM2

هدفون سونی sony MDR-1AM2

هدفون MDR-1AM2 نسل جدید مدل است که در سال ۲۰۱۴ به بازار آمده است. سونی هنگام معرفی این هدفون از بهبود‌های محسوسی در بخش صدا بهره می برد. هدفون جدید سونی اکنون توانایی پخش امواج صوتی تا حداکثر فرکانس ۱۰۰ کیلوهرتز را دارد. درایور‌های جدید ۴۰‌ میلی‌متری نیز وظیفه‌ی پخش صدا را نیز برعهده دارند. دیافراگم‌های پلیمر کریستال مایع با پوشش سطحی آلومینیوم، نیز وظیفه‌ی تولید جزئیات دقیق صدا را بر عهده دارند. هدفون سونی هدفون MDR-1AM2 بهار آینده و با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

ایرفون‌های بی‌سیم سری WF و WI

در صورت که به هدفون‌های کوچک‌تر، با قابلیت‌ حمل بیشتر و زیباتر علاقه دارید، سونی در جریان CES 2018 سه محصول بی‌سیم جدید را به خانواده‌ی هدفون‌های خود افزوده است. نمونه‌ی ۱۸۰ دلاری و بی‌سیم WF-SP700N در کنار ایرفون WI-SP600N، به واسطه‌ی طراحی زیبا و بهره بردن از فناوری نویزکنسلینگ گزینه‌ی جذابی به شمار می‌روند. 

هدفون سونی sony WI-SP500

هدفون سونی sony WI-SP600N

هدفون سونی sony WF-SP700N

طبق ادعای سونی، ایرفون WF-SP700N توانایی پخش سه ساعت موسیقی را دارد. این در حالی است که قاب این هدفون توانایی دو بار شارژ کامل آن را نیز دارد تا بدین ترتیب کاربران توانایی دادن به ۹ ساعت موسیقی را داشته باشند. در طرف دیگر مدل WI-SP600N با هر بار شارژ تا ۶ ساعت امکان پخش موسیقی را دارد. 

اما در صورتی که به دنبال گزینه‌ی ارزان‌تری هستند، ایرفون ۸۰ دلاری WI-SP500 با عمر باتری ۸ ساعته‌ی نمونه‌ی بسیار جذابی به نظر می‌رسد. تمام ایرفون‌های بی‌سیم جدید سونی از استاندارد IPX4 بهره می‌برند تا نگرانی بابت نفوذ مایع یا عرق خود هنگام انجام ورزش در به هدفون‌ها نباشید. 

اسپیکرهای بلوتوث Extra Bass

سونی در کنار معرفی نسل جدید هدفون‌های خود، چندین اسپیکر بلوتوث و ضدآب را نیز رونمایی کرد. اسپیکر‌های SRS-XB41، SRS-XB31 و SRS-XB21 جدیدترین محصولات خانواده‌ی اکستراباس سونی هستند که هر سه از حالت صدای زنده یا تجربه‌ی پخش سه‌بعدی موسیقی بهره می‌برند. همانطور که از نام این خانواده از اسپیکرها می‌توان حدس زد، توانایی بالایی در پخش باس غنی و قدرتمند دارند. 

به گفته‌ی سونی اسپیکرهای بلوتوث جدید این شرکت گزینه‌ی ایده‌آلی برای مهمانی به شمار می‌روند. با قابلیت اتصال حداکثر ۱۰۰ عدد از این اسپیکرها به یکدیگر، قادر خواهید بود تا موسیقی مورد نظر خود را در هر فضایی پخش کنید. اسپیکرهای جدید سونی رقیبی قدرتمند برای محصولات برند آلتیمیت ایرز خواهند بود. غول فناوری ژاپن برچسب قیمتی ۱۰۰ دلار برای SRS-XB21 و ۱۵۰ دلار برای SRS-XB31 و ۲۵۰ دلار برای SRS-XB41 را در نظر گرفته است.

اسپیکر سونی SRS-XB21

اسپیکر سونی SRS-XB31

اسپیکر سونی SRS-XB41


منبع : زومیت

دستیار صوتی پاناسونیک

دستیار صوتی پاناسونیک

هایسنس از گوگل اسیستنت در برخی تلویزیون‌های 2018 خود استفاده می‌کند - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا