سونی از یک تلویزیون ۷۷ اینچی گرانقیمت رونمایی می‌کند – فناوری

چهارشنبه 31 خرداد 1396 فناوری

شرکت سونی در آینده‌ی نزدیک از گران‌ترین تلویزیون خود، مدل ۷۷ اینچی از سری A1 OLED، رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر این سری تنها شامل دو مدل ۵۵ و ۶۵ اینچی است.

همانند سایر تلویزیون‌های ۷۷ اینچی با پنل OLED، تلویزیون سونی قیمت بالایی خواهد داشت. معمولا این نوع تلویزیون‌ها برای درصد خیلی کوچکی از بازار طراحی می‌شود؛ قشری که به دنبال برترین دستگاه‌های دنیای دیجیتال هستند و اهمیتی به قیمت آن نمی‌دهند. به‌علاوه، قیمت زیاد این دستگاه نشان می‌دهد که تلویزیون‌های OLED برای رقابت با تلویزیون‌های LCD عرضه نمی‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

‌مثل سایر مدل‌های سری A1 OLED، مدل ۷۷ اینچی هم دارای رزولوشن 4K است و از سه نوع فرمت HDR پشتیبانی می‌کند: فرمت‌های HDR10 و HLG به‌طور پیش‌فرض پشتیبانی خواهد شد ولی پشتیبانی از فرمت Dolby Vision، در آینده و به کمک به‌روزرسانی نرم‌افزاری اضافه می‌شود.

مورد جذاب بعدی به فناوری صوتی انحصاری سونی، یعنی Acoustic Surface باز می‌گردد. این فناوری به تلویزیون کمک می‌کند که بدون نیاز به بلندگو و از طریق پنل OLED خود، صدا تولید کند؛ البته یک ساب‌ووفر در پشت پایه‌ی دستگاه قرار دارد.

سونی

تلویزیون ۷۷ اینچ A1 OLED سونی که با کد XBR-77A1E عرضه می‌شود، از ماه جولای سال جاری میلادی و با قیمت ۲۰ هزار دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. البته در ابتدا این تلویزیون فقط برای ایالات‌متحده عرضه خواهد شد و فعلا خبری در رابطه با عرضه‌ی جهانی آن منتشر نشده است. نظر شما در مورد این تلویزیون چیست؟


منبع : زومیت

بررسی ویژگی های ترازوی دیجیتال هوشمند شیائومی نسخه ۲ - فناوری

بهترین دانشگاه های استرالیا کدامند؟ - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا