سوبارو Ascent؛ کراس‌اوری مفهومی با سه ردیف صندلی – فناوری

پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 فناوری

سوبارو با معرفی خودروی مفهومی Ascent در نمایشگاه خودروی نیویورک، به دنبال محکم کردن جای پای خود در بازار آمریکای شمالی است.

سوبارو در نمایشگاه خودروی نیویورک امسال از نمونه‌ی مفهومی Ascent رونمایی کرده است. این خودرو با سه ردیف صندلی قرار است جایگزین Tribeca شود که تولید آن از سال ۲۰۱۴ متوقف شده است. سوبارو از نمونه‌ی مفهومی خود با نام VIZIV-7 در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۶ با طول ۴.۶ متر رونمایی کرد؛ اما محصول جدید سوبارو نسبت به مدل پیشین ابعاد کوچک‌تری دارد و طول آن به ۴.۴ متر رسیده است. ارتفاع و عرض Ascent نیز به ترتیب ۱.۶۲ و ۱.۷۶ متر است. این ابعاد در مقایسه با VIZIV-7 کمتر شده‌اند. این اندازه‌های جدید، خودروی Ascent را در زمره‌ی خودروهایی چون مزدا CX-9، هوندا پایلوت، شورلت تراورس و نیسان Pathfinder قرار می‌دهد.

سوبارو Ascent

همان‌طور که می‌توان مشاهده کرد، Ascent نسبت به VIZIV-7 تقریباً یک نمونه‌ی آماده است. با این حال زبان طراحی سوبارو نظیر چراغ‌های C شکل، همچنان شباهت به سایر محصولات این خانواده دارد. Ascent قرار است روی پلتفرم جدید سوبارو نصب شود. این پلتفرم اخیراً نیز در محصولات جدید سوبارو با نام‌های Impreza و Crosstrek به کار گرفته شده است. سوبارو در طراحی داخلی، فضای کافی برای جایگیری ۷ صندلی را در نظر گرفته است. شیشه‌های برقی با کلیدهای لمسی، صفحه‌نمایش لمسی بزرگ و دسته‌دنده‌ی الکترونیکی از ویژگی‌های بارز کانسپت جدید سوبارو هستند. طراحی داخلی این محصول به خودروهای Impreza و Crosstrek شباهت دارد.

سوبارو Ascent

هنوز جزئیاتی در مورد پیشرانه‌ی این خودرو به بیرون درز نکرده است؛ اما سوبارو می‌گوید که Ascent از یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربو با تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد. تولید Ascent از سال ۲۰۱۸ در واحد Lafayette سوبارو در ایندیانای آمریکا آغاز خواهد شد و تنها در بازار آمریکای شمالی به فروش خواهید رسید.


منبع : زومیت

استرس چیست؟ - فناوری

اندروید سیتی کامل ترین و تنها جستجوگر پیشرفته اندرویدی را ارائه داد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا