سوال وجواب در مورد اجنّه و شیاطین

شنبه 20 مرداد 1397 دسته‌بندی نشده
سوال وجواب در مورد درباره ی اجنّه و شیاطین

۱. اگر جن ها انسان را اذیت کنند چگونه میشود از دستشان راحت شد؟

بهترین حرز در این باره ( حرزابی دجانه) است با توسل به خدا و قرائت سوره های قرانی اذکار و ادعیه به راحتی آنها از شما دور میشوند البته خواندن ۷ مرتبه سوره زلزال باعث دفع آنها میشود  و همچنین قرائت ۷ بار سوره جنهم همین اثر را دارد.

۲. آیا شده جنیان عا شق انسان شوند و اگر اینگونه شود تکلیف چیست؟

بلی اینچنین شده است که در این صورت انسان مبتلا به صرع می شود و اگر مردی مصروع گردد طرف او زنی ازجن است که عاشق او گشته و او را مصروع گردانیده است و اگر زنی مصروع گردد طرفش مردی از جن است که به او عشق ورزیده .بوئیده و بوسیده تا او را به این حال انداخته است.

۳. اگر جن زن و مرد انسان و بالعکس با هم ازدواج کنند بچه جن می شود یا انسان؟

در مورد موجودات دارای شعور بچه تابع مرد است ولی در حیوانات بچه از آن مادر است. گویند زنی از جن با مردی از انسان شوهر کرد و از او فرزند به دنیا اورد روزی بر بام رفت اتشی از دیار خود بدید به شوهر گفت : نمی بینی که ان اتش غولان  است و رنگش بگشت و بپرید و برفت.

۴. آیا زن انس از جن فرزند می آورد فرزندان خود را می بیند؟

زن انس فرزندان جنی خود را میبیند  و انها را پرورش و تربیت می کند.

۵. آیا زن انسان از طریق دمیدن هوا توسط مرد جن باردار می شود.

معلوم نیست در ایات قرآن  و احادیث اسلامی هم در این باره کلامی وجود ندارد.

۶. آیا جن ها می توانند از آینده خبر دهند؟

جن ها از آینده انسان خبر ندارند ولی بعضی از خبرهایشان درست می باشد  مکان اموال مسروقه اشیا گمشده را می دانند و از انسانهای گمشده خبر میدهند.

۷. یک سری افراد از طریق ذهن مرا راهنمایی می کنند که تمام راهنمایی های آن ها درست است. می خواستم بپرسم این ها چه کسانی هستند. درحالی که در خواب می بینم سم دارند؟

جنیان پاهایشان کوتاه و گرد است چیزی شبیه سم نه این که سم واقعی باشد . به احتمال بسیار انها از جنیان می باشند البته توصیه ما این است که به فکر الهامات ملکی باشید زیرا الهامات بر دو گونه اند الهامات ملکی و الهامات شیطانی.

۸.آیا ارتباط با جن میسر است و اگر با آن ها ارتباط بر قرار کنیم امکان دارد برای ما مشکل ایجاد کنند؟

من شخصا تسخیر جن را توصیه نمی کنم چون عاقبتش مرگ است . بهتر است به جای تسخیر جن به فکر تزکیه نفس و خود سازی باشید تا به سرچشمه حیات وصل شوید .

۹.آیا دوستی و یا احضار و تسخیر جن خوب است یا خیر؟

اذکار بسیاری برای احضار و یا دوستی با جن ها وجود دارد. ولی این کار تو صیه نمی شود و از آن جدا اجتناب نمایید زیرا عاقبت خوبی ندارد. گاهی جن ها فرد تسخیر کننده را کشته و جسدش را معلق در هوا نگه داشته اند.ودر مواردی نیز به خانواده فرد آسیب رسانده و یا به قتل رسانده اند. مثلا بچه او را از بلندی یا از پله ها به زمین انداخته اند.

حرز ابی دجانه

حرز ابی دجانه در هر منزل و مکان باشد اجنه دیگر به آن منزل نمی آیند و اگر در بین دو نفر جنگ و نزاع باشد هرگاه این حرز را در آب فرو کرده و آب آن را به  طرفین دهند ، بنوشند یا بر روی لباس آنها بپاشند سریع ساکت و آرام شوند و این عمل به تجربه رسیده است.

بهترین و محبوبترین و معروف ترین حرز برای دفع اذیت اجانین و شیطان ( حرز ابی دجانه ) است. این حرز در هر منزل یا مکان باشد جنیان دیگر به آن منزل نمی ایند

در روایات است : روزی یکی از  یاران  رسول خدا به حضور پیامبر آمد و عرض کرد : ای رسول خدا من از شیاطین و اجانین در عذابم وقتی به رختخواب می روم صدای عجیب و غریب مثل صدای اسیاب و زنبور و غرش رعد و برق  از منزلم شنیده میشود . وقتی سرم را بیرون می آورم می بینم که سایه ای سیاه و طولانی صحن خانه ام را فرا گرفته و حیوانی به چشم می بینم خارپشت که مانند پاره های آتش خارهایش را به من پرتاپ می شود.

رسول خدا فرمود : ای ( ابو دجانه ) خانه ات را تعمیر نما . آنگاه به حضرت علی (ع) فرمودند که حرزی را بنویسد . آن حضرت طبق دستور رسول خدا (ص) آن را نوشت و به ابی دجانه داد . از آن روز این حرز به حرز ابی دجانه معروف گشت

ابو دجانه دعا را گرفت و به خانه  رفت . شب به هنگام خواب زیر سرش گذاشت و خوابید نا گاه ناله ای شنید که ای ابودجانه با این دعا ما را سوزاندی  قسم به خدا و رسول خدا اگر این دعا را از خود دور نکنی ما همگی خواهیم سوخت . ما با تو عهد و پیمان می بندیم دیگر به این خانه نیاییم . این دعا را از خود دور کن  الامان الامان.

ابو دجانه گفت اگر رسول خدا اجازه ندهد این دعا را از خانه بیرون نخواهم برد.

ابو دجانه می گوید : شب تا صبح ناله جنیان به گوشم رسید تا آنکه برای نماز صبح به نزد رسول خدا رفتم . ماجرا را برایش باز گو کردم .

فرمود . دعا را کنار بگذار، قسم به خدا آنها همیشه در عذاب خواهند بود

این حرز باید در روز یکشنبه در ساعت شمس(قبل از طلوع آفتاب) یا در روز پنج شنبه در ساعت مشتری (قبل از طلوع آفتاب) نوشته شود در اول ماه وبه مشک و گلاب و زعفران بر روی پوست آهو یا کاغذ سفید نوشته شود و در اول و آخر این عمل فاتحه بر روح پیامبر و امیرالمومنین( که این حرز را به دستور پیامبر نوشت) و به ابی دجانه هدیه نمود و شب جمع صد صلوات بر روح پیامبر هدیه کنی و حرز ابی دجانه این است :

بسم الله الرحمن الرحیم هذا کتابُ مُحَمَّدٍ رَسُولِ اللهِ رَبِّ العَالَمینَ اِلی مَن طَرَقَ الدّارَ مِنَ العُمارِ وَ الزُوّارِ اِلّا

طارِقاٌ یَطرُقُ بِخَیرٍ اَما بَعدُ فَاِنَّ لَنا وَلَکُم فِی الحَقِّ سَعَةً فَاِن تَکُ عاشِقاً مُولِعاً اَو فاجِراً مُقتَحِماً فَهذا کِتابُ اللهِ

یَنطِقُ عَلَینا وَ عَلَیکُم بالحَقِّ اِنُا کُنّا نَستَنسِخُ ما کُنتُم تَعملَونَ وَرُسُلُنا یکتُبُونَ ما تَمکُرُونَ اُترُکُوا صاحِبَ کَِتابی

هذا و انطَلِقوا اِلی عَبَدَةِ الاَصنامِ وَ اِلی مَن یَزعَمُ اَنَّ مَعَ اللهِ اِلهاً اخَرَ لا اِلهَ اِلا هُوَ کُلُّ شَی ء هالَکٌ اِلا وَجهَهُ

لََهُ الحُکمُ وَ اِلَیهِ تُرجَعُونَ حم لا یُنصَرونَ حمعسق تَفرَّقَت اَعداءُ اللهِ وَ بَلَغَت حُجَّةُ اللهِ وَ لا حَولَ وَلا قُوَّةَ اِلا بِااللهِ

العلی العظیم فَسَیَکفیکَهُمُ اللهُ وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیمُ.

۱۰.  کسانی که ۰جنیان پهلویشان می آیند ولی علاقه به ارتباط ندارند ؟

انگشتر هفت جلاله در دست کنید که به برکت آن ان شاء الله آن ها دور می گردند. (این انگشتر برای خانم های باردار توصیه نمی شود)
جهت دفع جن اسماء اصحاب کهف را بنویسید و بر گردن بیاویزید مفید و مؤثر است :
(تملیخا،مکشییا،مشلینا،مرنوش،ربینوش،شاذنوش،مرطونس) (قطمیر) قطمیر سگ آن ها بوده است البته نام های اصحاب کهف به گونه های مختلف بیان شده است به هر روایت و گونه ای بنویسید ان شاءالله مفید و مؤثر است.
هرکس را که جنیان اذیت و آزار نمایند این دعا را بخواند برطرف گردد :
بسم الله و بالله امنت بالله و کفرت بالجبت و الطاغوت اللهم احفظنی فی منامی و یقظنی أعوذ بعزة الله و جلاله مما أجد و أحذر.

@ganjineh_doa

تقویم نجومی اسلامی

تقویم نجومی اسلامی شنبه ۲۰ مرداد ۹۷

قیمت سکه در بازار آزاد امروز۱۳۹۷/۸/۱۰

قیمت سکه، طلا و ارز 1397/5/18

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا