سقوط آزاد بیت کوین در 30 دقیقه

جمعه 20 مهر 1397 دسته‌بندی نشده

قیمت بیت کوین شاهد یک سقوط ۵ درصدی در عرض چند دقیقه بود.

قیمت بیت کوین در ساعت ۱۱ شب پنج شنبه در عرض ۳۰ دقیقه به میزان ۴۰۰ دلار کاهش یافت.

 

در ادامه در ساعت ۱۲ بامداد با یک پله سقوط دیگر در مجموع شاهد سقوط ۴۷۰ دلاری در هر واحد شد !

سرمایه گذاران در فضای مجازی سراسیمه به دنبال دلیل این اتفاق و افت قیمت بیت کوین, شب گذشته را سپری گردند.هر چمد در حال حاضر این قیمت در حال افزایش است و به 6300 هم رسیده است

در همین حین اکانت توییتر هشدار نهنگ (Whale Alert) در یک توییت اعلام کرد که تعداد ۱۵۰۰۰ بیتکوین در طی یک تراکنش از حسابی به یک حساب ناشناس انتقال یافت.

? ?  #15,220BTC (100,317,283 USD) transferred from Unknown wallet to Unknown wallet

Tx: https://t.co/JgX1oxFmFF
To: https://t.co/x710s9mYSY

— Whale Alert (@whale_alert) October 10, 2018

تئوری دیگر بر موضوع نوسانات شدید بازار , مخصوصا در ژاپن میپردازد.

بر اساس این تئوری طی این نوسانات معامله گران در تلاش برای حمایت از موقعیت های خود در بازار اقدام به فروش ارز های دیجیتال خود کردند.

تون وِیز در این راستا در توئیتر خود نوشت :

کریپتو ها امروز در آسیا گوش مالی داده شدند.
خبر ها هاکی از این است که بورس بازان بازار سهام ژاپن در حال فروش کریپتو ها برای خرید سهام در بازار بورس پر نوسان ژاپن هستند که این امر باعث کاهش قیمت ارز های دیجیتال شده است.
سوالی که مطرح است این است که آیا بیت کوین میتواند در قیمت ۶۰۰۰ دلار مقاومت کند؟

با توجه به نظرات گسترده تحلیلگران پیرامون این موضوع، اظهار نظر دیگری نیز توسط ریپول پال مدیر اجرایی رئال ویجس منتشر شد که ” به نظر می رسد بازار کریپتو ها در حال فروپاشی هستند و این موضوع را در جمله ی “بیت کوین در حال استفاده از آخرین شانس نوشیدن در سالن است ” خلاصه کرده است.

با این وجود شانس در میان سایر آلت کوین ها به میزان قابل توجهی کمتر از بیت کوین بود. اتریوم (ETH)، مالک بزرگترین حجم بازار آلتکوین ها بعد از بیت کوین در فروپاشی دیشب بازار، بیش از دو برابر بیتکوین ضرر کرد که ۹.۲ درصد از ارزش آن را در زمان انتشار این اخبار از دست داد، و قیمت هر واحد آن را به ۲۰۵ دلار رساند.

رپیل (XRP) و بیت کوین کش (BCH) به عنوان آلتکوین های بعدی در حجم بازار، به سقوطی حتی بدتر از اتریوم مواجه شدند، و ۱۱ درصد از ارزش هر واحد خود را از دست دادند.

در عین حال پایان دوره ی کنجکاوی غیر فرار برای بیت کوین و سایر آلنکوین ها به طور گسترده ای پیش بینی شده بود.

در اوایل ماه جاری، بیت کوینیست گزارش داد که فاکتورهای فنی با سرعتی پایین در راستایه همگرایی قدم برداشتند که به زودی باعث این نتیجه خواهد شد که بازگشت به فعالیت های قبل بسیار غم انگیز تر و نا امیدانه تر شده است.

۱۰ اکتبر نیز می تواند تاریخ قابل توجهی باشد، که نشانگر مهلت پیش بینی شده ۳۰ ساله اقتصاد دانان برای ظهور “ارز جهانی جدید” است که اولین بار در ژانویه سال ۱۹۸۸ مطرح شد.

بیتکوینیست در پیچ و تاب وحشیانه قبلا اشاره کرد که بازار بیت کوین بیش از حد “خواب آلود” است و قادر به رسیدن به موقعیت مناسب نخواهد بود.

منبع : بیتکوینیست

دستور تهیه کیک با آرد ذرت بدون فر

طرزتهیه کیک با آرد ذرت بدون فر

مجموعه اشعار کوتاه و بلند عاشقانه و شاد

مجموعه اشعار کوتاه و بلند عاشقانه و شاد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا