سریال کمدی نیوکمپ

دوشنبه 1 خرداد 1402 معرفی فیلم

عوامل سریال کمدی نیوکمپ

کارگردان: منوچهر هادی

تهیه‌کننده: زینب تقوایی

نویسنده: بابک کایدان

مدیر فیلمبرداری: مجید گل سفیدی

طراح صحنه: قاسم ترکاشوند

طراح لباس: آرتا ماهان

معرفی سریال کمدی نیوکمپ

سریال “نیوکمپ” به کارگردانی منوچهر هادی، یکی از محصولات جدید شبکه نمایش خانگی است که پس از مدت‌ها منتظری بینندگان، بالأخره منتشر شده است. در حال حاضر، سریال‌های شبکه نمایش خانگی به دلیل طرفداران فراوان، توجه بسیاری از بینندگان ایرانی را به خود جلب کرده‌اند و سریال “نیوکمپ” نیز به خاطر تیم بازیگران پر ستاره و کارگردان مشهورش، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

ژانر سریال “نیوکمپ” شامل فیلمیو، کمدی، درام و خانوادگی است و هنرپیشه‌های معروفی همچون حامد آهنگی، اکبر عبدی و فرزاد فرزین در آن حضور دارند. پرداختن به مسائل متنوعی از جمله روابط خانوادگی، دوستی، عشق و انسانیت، از ویژگی‌های این سریال است که باعث شده است تا بیشترین تعداد قشر مخاطبین را به خود جذب کند.

معرفی سریال کمدی نیوکمپ

معرفی سریال کمدی نیوکمپ

خلاصه سریال سریال کمدی نیوکمپ

ما با یک خانواده دچار مشکلات مالی آشنا می‌شویم که تصمیم می‌گیرند با شرطبندی برای بازی ایران و آرژانتین در جام جهانی، به راحتی پول درآورند. اما در دقایق پایانی بازی، وقتی مسی گل می‌زند، آن‌ها در دردسر بزرگی قرار می‌گیرند و… این سریال در واقع، داستانی کمدی است که سرگذشت خانواده‌ای را با مشکلات مالی روایت می‌کند و تلاش آن‌ها برای خلاصی از این دردسرها به شکلی ساده اما پرریسک و جالب نقشده است. با این حال، این سریال تنها درباره شرطبندی و بازی فوتبال نیست و به مسائلی همچون روابط خانوادگی، انسانیت و مسائل اجتماعی نیز پرداخته است. بنابراین، دیدن این سریال می‌تواند به عنوان یک سرگرمی جذاب و در عین حال آموزنده، مورد استفاده قرار گیرد.

حضور لیلا اوتادی در سریال نیوکمپ

حضور لیلا اوتادی در سریال نیوکمپ

معرفی کارگردان سریال نیوکمپ

منوچهر هادی، کارگردان و فیلمنامه‌نویس معروف ایرانی، در تاریخ 28 مرداد 1351 به دنیا آمد. او علاوه بر کارگردانی، تجربه‌هایی در زمینه بازیگری، دستیاری کارگردانی و مسئول تدارکات نیز دارد. در سال 1385، هادی با ساخت فیلم “تلاطم” به عنوان یک کارگردان وارد عرصه سینما شد و پس از آن با ساخت فیلم‌ها و سریال‌های متعدد، به یکی از کارگردانان مطرح و مشهور ایرانی تبدیل شد.

منوچهر هادی

منوچهر هادی

بازیگر مرد نقش اصلی سریال نیوکمپ

حامد آهنگی، کمدین، بازیگر، مجری و کارگردان معروف ایرانی، در تاریخ 17 تیر 1358 در شهر انزلی به دنیا آمد. او از سال 1381 وارد عرصه هنر شد و با اجراهایش در برنامه “خندوانه” در سال 1395، بیشتر شناخته شد. آهنگی در تلویزیون، در آثار متعددی به عنوان بازیگر حضور داشته است از جمله سریال “بچه محل” (1399)، سریال “شش قهرمان و نصفی” (1398) و “لژیونر” (1396). علاوه بر بازیگری، در برنامه “شوتبال” نیز به عنوان مجری فعالیت داشته است.

حامد آهنگی در کنار اکبر عبدی و حسن معجونی

حامد آهنگی در کنار اکبر عبدی و حسن معجونی

 بازیگر زن نقش اصلی سریال نیوکمپ

بهاره افشاری، بازیگر مشهور ایرانی، در تاریخ 14 تیر 1363 به دنیا آمد. او در سال 1381 با بازی در فیلم “ناف”، وارد عرصه سینما شد و برای اولین بار تجربه بازیگری را در این حوزه کسب کرد. اما با بازی در سریال “مناسبتی، او یک فرشته بود” محصول سال 1384 و سریال “فاصله‌ها” محصول سال 1389، به شهرت و محبوبیت بسیاری در صنعت سینما و تلویزیون ایران دست یافت. بهاره افشاری با بازی‌هایش، توانسته است نظر بسیاری از منتقدان و هواداران را به خود جلب کند و به یکی از بازیگران معروف و پرطرفدار در این صنعت تبدیل شود.

بهاره افشاری

بهاره افشاری

بازیگران سریال نیوکمپ

  • اکبر عبدی در نقش بابامظفر
  • حسن معجونی در نقش بابا نصرت
  • ملیکا شریفی نیا در نقش یلدا
  • گیتی قاسمی در نقش مامان نصرت
  • لادن ژافه‌وند در نقش بی‌بی
  • لیلا اوتادی در نقش خودش
  • ایمان صفا در نقش مرتضی سرچشمه
  • ساناز سعیدی در نقش سارا
  • فرزاد فرزین

سریال کمدی دادزن

فیلم دختر قد بلند 2

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا